Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
En euhhh… de motorophanging, koeling, en het vermogen om te starten .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Owja humor, gat geslagen in de radiateur maar er kwam niks uit. Maar het ding was echt niet meer te redden.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Er komt echt helemaal niets uit… maar een paar druppels koelvloeistof hier en daar. Dat blok zal wel gaar zijn. Maar goed, lichten van subframe ging wat minder soepel dan gepland, ga het morgen nog eens proberen. Achter is ie nu iig helemaal los.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Op zich wel grappig zo’n CX Cabrio project, maar ga je er ook mee rijden aangezien ik me afvraag of dat wel helemaal legaal is? Dit omdat mij oom die in Zuid-Frankrijk woont van een rotte Mercedes Heckflosse uit de jaren ‘60 het dak eraf heeft gezaagd en die heeft hier in de zomermaanden mee rondgereden. Maar dit voorjaar is de wagen toch gesloopt omdat hij er een keer mee aangehouden was.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
MSL schreef:Op zich wel grappig zo’n CX Cabrio project, maar ga je er ook mee rijden aangezien ik me afvraag of dat wel helemaal legaal is? Dit omdat mij oom die in Zuid-Frankrijk woont van een rotte Mercedes Heckflosse uit de jaren ‘60 het dak eraf heeft gezaagd en die heeft hier in de zomermaanden mee rondgereden. Maar dit voorjaar is de wagen toch gesloopt omdat hij er een keer mee aangehouden was.
Lees nog es en kijk nog ‘s naar de foto’s
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hehe ja, de Ambulance is vandaag afgevoerd naar de sloop… ik heb nog wat onderdeeltjes mocht iemand iets zoeken.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Goed, om maar weer eens wat te posten over de SV-15-XX:
Spent € 15,602.44 ex BTW.
Spent € 17,177.98 inc BTW.
Spent € 11,352.44 ex BTW so far. (excluding purchase)
Spent € 12,927.98 inc BTW so far. (excluding purchase)
-----------------------------------
mileage first listing: 97578.00 km
mileage today: 138093.00 km
so far 40515 km driven since first listing.
costs are € 0.39 ex BTW per km
costs are € 0.42 inc BTW per km
costs are € 0.28 ex BTW per km (ex purchase)
costs are € 0.32 inc BTW per km (ex purchase)
fuel costs are € 0.14 ex BTW per km
fuel costs are € 0.16 inc BTW per km
fuel costs are € 3,018.59 inc BTW per year
average fuel consumption within NL (at price 1.40 EUR) is 1 liter per 8.9km or 11.2 liters per 100km
average fuel consumption outside NL (at price 1.40 EUR) is 1 liter per 10.1km or 9.9 liters per 100km
maintenance costs are € 4,479.55 so far
maintenance costs are € 2,355.96 average per year
maintenance costs are € 0.11 ex BTW per km
maintenance costs are € 0.13 inc BTW per km
insurance costs are € 0.01 per km
road tax costs are € 0.02 per km
all costs excluding purchase and maintenance are € 0.17 per km
all costs excluding purchase, fuel and maintenance are € 0.03 per km
all costs excluding fuel are € 0.14 ex BTW per km
all costs excluding fuel are € 0.16 inc BTW per km
Av. cost per m € 497.56 ex BTW
Av. cost per m € 566.61 inc BTW
Av. cost per y € 5,970.66 ex BTW
Av. cost per y € 6,799.30 inc BTW
Expected km per year: 21308 km
Als ze bij Le Garage eens tijd hebben, gaan de dorpels strak gemaakt en gespoten worden…. ben zo langzamerhand ook met het idee aan het spelen om de zijkanten strak te maken en te laten spuiten… en dan de stootstrips er af te laten… eens kijken wat dat gaat kosten allemaal. Misschien wordt het ook eens tijd voor een open luchtfilter… hmmm
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Foto’s zeggen meer dan woorden denk ik dan maar
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Nog één?!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dat is helemaal correct
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 1356
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gefeliciteerd
Ziet er goed uit
En met ABS
zit er ook airco of leer op ?
Zwart en serie 2,
man man dat zet mij aan het denken…
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Totaal aantal Berichten: 6490
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Donor-auto?
Die Prestige is erg gaaf trouwens.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
GTi T2 met ABS en Airco, waarvan de laatste niet gevuld is. Geen leer en ook geen schuifdak. Puik wagentje, had em bijna zelf gekocht Maar dit is eigenlijk sans-pareils droomauto, dus ik zei al, laat je compagnon ( waarvoor deze GTi T2 is ) in de SV rijden, rijd je zelf lekker in de RV.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
waar is dat groen van jalousie emotikonnetje als je het nodig hebt…
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
T(h)ijs schreef:GTi T2 met ABS en Airco, waarvan de laatste niet gevuld is. Geen leer en ook geen schuifdak. Puik wagentje, had em bijna zelf gekocht Maar dit is eigenlijk sans-pareils droomauto, dus ik zei al, laat je compagnon ( waarvoor deze GTi T2 is ) in de SV rijden, rijd je zelf lekker in de RV.
lijkt me een duidelijk verhaal
@SP
gefeliciteerd
stond deze pas op marktplaats?
volgens mij zag ik pas ergens zo’n 1 te koop staan