Aan alle DS-enthousiastelingen een heel Gelukkig Nieuwjaar gewenst, met veel rijplezier!
Gezien het grote succes van Rondje Zwarte Zee 2006 en om diegenen die zich vorig jaar van spijt de haren uit het hoofd trokken dat ze niet mee konden een herkansing te geven, organiseer ik tesamen met mijn Georgische vriend/gids/monteur Goga Arjevanidze opnieuw een DS-treffen hier in Georgië! Een coördinator/contactpunt in Holland wordt hierbij nog gezocht.
De geplande periode is vanaf 28 juli tot 6 of 7 augustus, ongeveer 10 dagen verblijf dus. Daar moeten dan nog twee weken voor de heen- en terugreis vanaf Nederland bijgerekend worden.
De reis zal dit jaar voornamelijk naar het spectaculaire en bergachtige noorden van Georgië gaan, te weten Svaneti en Racha, en we zullen eveneens een aantal dagen in Abkhazië verblijven.
De details van de uiteindelijke tocht worden in de loop van de komende maanden op de RZZ-website bekend gemaakt. Een informatiedag zal halverwege mei georganiseerd worden ergens in Nederland.
Het verslag van RZZ 2006 en alle verdere informatie zijn te vinden op: http://www.rondjezwartezee.com.
Voor inschrijven en vragen kun je bij mij terecht via: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken).
Ik heb er enorm zin in en hoop dat we ook dit jaar weer een fantastische groep mensen mogen ontvangen!
Hartelijke groeten,
Femke
Naar aanleiding van een aantal reacties i.v.m. de RZZ 2007 periode: deze is inderdaad flexibel. De reis in Georgië kan plaatsvinden vanaf ongeveer 11 juli, vertrek uit NL dan dus rond de 5e juli, of later. Laatste startdatum in Georgië is 15 augustus.
Ik hoop dat dit wat drempels wegneemt. Als er nog andere zijn, laat het me dan ajb weten. Harry Landeweerd en Joost van Rooijen zullen over RZZ 2006 vertellen op de DS-club ledenavond in A’dam-Noord, te houden in februari. Precieze datum heb ik nu niet bij de hand, maar is te krijgen via de DS-club.
Anders denk ik dat DriverD, eveneens RZZ’er, best genegen is om desgewenst wat info te verstrekken. Dago?
Groeten,
Femke