Achter het trekhaak zit volgens mij niks
Gaat natuurlijk om LA wiel!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
mssl schreef:Ijs schreef:Achter het trekhaak zit volgens mij niks
Gaat natuurlijk om LA wiel!
Zozo…...een rekhaak op de bx ! Volgens mij kan je heeeeeeeeeel iets van het rubber zien van het RA wiel onder de trekhaak…...of net niet .
Wat is er mis met het linker achterwiel? Misschien kan de nieuwe eigenar even van achteren een foto maken, soms vertekend zo’n foto het nogal
ga ik zeker doen binnen kort, maar ze staan er wel recht onder naar mijn weten hoor
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Mooie BX, Daan…..we beginnen 2007 weer goed.
De BX verkoopt weer goed de laatste tijd geloof ik
Ziet er goed uit hoor, veel plezier ermee!! En ik zie nog niet veel raars aan je rekhaak of je LAwiel hoor!
voge schreef:De BX verkoopt weer goed de laatste tijd geloof ik
Op het forum wel ja
Maar op MP zoek je je een ongeluk naar een diesel, tik maar eens in hun zoekmachine BX TZD…of BX diesel in.
Mooi man weer een witte bx (alleen veel poetsen ops: )
alseerst bedankt voor de reactie’s
ik heb wel 1 probleempje ontdekt vanmorgen.. koud starten doet hij slecht, steeds bijna aanslaan maar net niet, als hij eenmaal aan is na een paar keer starten met flink gas, dan loopt hij de eerste minuut slecht (met veel rook), daarna de hele weg geen problemen en warm starten doet hij ook perfect.
Groetjes Daan.
Daan, klinkt als een beurtje….
Gooi er maar eens nieuwe bougies, kabels, verdelerkap en rotor op. Ik denk dat het dan stukken beter is.
Klinkt als een beetje last van vocht, wat goed mogelijk is met dit weer
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Hoi Daan,
Nog steeds gefeliciteerd met je nieuwe wagen !
Ik lees dat je problemen hebt gehad met de koude start . Ik weet echter niet hoe lang je in eerste instantie het gas ingetrapt hebt. Ik had mezelf aangewend het gas eventjes in te trappen tot zo’n 1500 toeren. Vrijwel direct begint de auto te stijgen en op dat moment liet ik los. Het toerental stabiliseert zich dan naar 1000 t/pm en rijden maar. Het roken komt mij niet bekend voor, maar is wellicht een gevolg van een paar keer niet goed aanslaan.
Ik hoop dat het morgenochtend wel goed lukt. Ik heb enkel meegemaakt dat de startmotor koud slechts even hoefde te draaien, een beetje gas en rijden maar. Groeten,
Koen.
ja het roken komt denk ik wel door het paar keer starten zonder te lopen..
en de 1e minuut doet hij het alleen met veel gas houden.. (alleen bij koude start) maargoed ik ga kijken hoe het morgen is ..
en ben natuurlijk nog steeds erg blij met de bx
marx-7 schreef:Daan, klinkt als een beurtje….
Gooi er maar eens nieuwe bougies, kabels, verdelerkap en rotor op. Ik denk dat het dan stukken beter is.
Klinkt als een beetje last van vocht, wat goed mogelijk is met dit weer
dit zit er als het goed is nog maar pas op.. maar evengoed bedankt!
Ik lees het graag.
Genoemde onderdelen (uitgezonderd rotor) zijn allemaal nieuw origineel.
Nu is het echter wel zo, dat de auto meestal bij mij ‘s nachts binnenstond en de vochtinwerking dan nihil is. Echter ook ‘s nachts na het werk gestart in mist en lichte vorst. Het kwam een enkele keer voor dat hij niet direct aansloeg (dus enkel startmotor rond), doordat de vonk wegliep (bougiekabels laten vervangen). Voor de winter op advies van de garage ook nog eens verdelerkap gecontroleerd en laten vervangen.
Een minuut vind ik extreem lang voor het wegrijden, maar mogelijk komt dat door het vaker proberen. Iemand?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hallo naamgenoot
mooie Bx
veel plezier ermee
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ben er tot nu toe erg blij mee na 350km
even een klein simpel vraagje: in de auto zitten 2 radio stekkers die beide niet op mijn radio passen, weet iemand waar van die stekkers te krijgen zijn voor philips?
bvd
ik probeer van de week als het een beetje knap weer is een paar mooie foto’s te maken…
Daan88 schreef:
even een klein simpel vraagje: in de auto zitten 2 radio stekkers die beide niet op mijn radio passen, weet iemand waar van die stekkers te krijgen zijn voor philips?
Ik zou meteen ombouwen naar ISO-stekkers, ben je helemaal op de toekomst voorbereid.
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ga je de bx nog opleuken??
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!