2 van de 2
 < Vorige 1 2

ABS kabelboom
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 09 januari 2007 01:46 AM
  [ # 16 ]
oudelut schreef:

Dit is niet voldoende voor je?

rma_zxnl schreef:

verder heb ik een ABS kabel liggen voor achter (NIEUW!)  ... intresse ? 25 eur !
Greetz Ruud

(zie Aangeboden: “BX onderdelen”)

Hee, helemaal niet gezien Smile
Thanks.

Ik heb de stekker die onder de stoel zit opengemaakt en daar een andere kabel aan solderen zal best lukken denk ik…

Profiel  

BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 09 januari 2007 02:01 AM
  [ # 17 ]

Op de RDW site staat: “Het anti-blokkeersysteem moet goed werken en een deugdelijk functionerende waarschuwingsinrichting hebben.”

Ook gevonden (http://www.apkkeurmeesterservice.nl): “Regelgeving APK, keuringseis 5.2.31 lid 10: bij contact inschakelen moet het ABS-waarschuwingslampje gaan branden en bij het starten van de motor moet het waarschuwingslampje uitgaan. Blijft dit lampje branden, ook bij een eventuele proefrit, dan moet de auto op dit punt bij de APK worden afgekeurd!”

En “Volgens keuringseis 5.2.31 lid c mogen onderdelen van de reminrichting niet zijn beschadigd, gescheurd of gebroken”.

Lijkt me duidelijk. Een keurmeester kan heel goed zeggen “er zit abs op, die is beschadigd (want de kabel is kapot), dus afkeur”. Als hij al niet gezegd heeft “Er zit abs op maar ik zie geen lampje”.

Enfin ik hoop dat het lukt die andere kabel erop te zetten Wink

JM

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 09 januari 2007 02:18 AM
  [ # 18 ]
BxBandit schreef:

Op de RDW site staat: “Het anti-blokkeersysteem moet goed werken en een deugdelijk functionerende waarschuwingsinrichting hebben.”

I stand corrected…!  Surprisedops:
Hoop dat je daadwerkelijk iets hebt aan m’n verwijzing?! Succes! Wink

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook