Weet iemand waar je de “bekleding” kan kopen die op de bodem zit geplakt van de id/ds? Aan de bovenkant lijkt deze afgedekt met een soort hard plastic? of heeft iemand anders een goede oplossing?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Je bedoeld die gewone matten; juten van onder en een alu-look plastic als toplaag?
Die kun je gewoon via diverse aanbieders (zelfs het clubmagazijn) verkrijgen..
Kosten iets van 80-100 euri/set meen ik..
‘Spirit of avant-garde’
Ik denk dat hij de anti dreun matten bedoelt die op de bodem gelijmt zitten, ik zou zeggen gewoon weglaten, heb ik ook gedaan
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Bedoel idd die anti-tril “matten” die op de bodem geplakt zijn
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Voor zover ik weet zijn er geen nieuw gemaakte te koop
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Totaal aantal Berichten: 25607
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Die dingen nemen standaard water op… Wordt je bodem niet beter van.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Origineel zitten in de duurdere modellen een soort bitumen matten geplakt/gesmolten als antidreun. Daar gaat vocht tussen zitten Dat is ook de reden dat de bodem van de eenvoudiger D’s vaak minder roestproblemen hebben dan die van bijv een Pallas. Je kunt tegenwoordig van 3M en ook nog wel andere merken isolatiematten kopen die aan een kant plakken en verder ook zonder te verwarmen goed vormbaar en snijbaar zijn en ook geen vocht kunnen opnemen. Best wel prettig spul om te verwerken en t scheelt behoorlijk in de geluidsproduktie. Omdat ze goed plakken en zich naar het metaal vormen is bij goed leggen de kans dat er vocht tussen komt nihil.