Zelfs de spiegelsteuntjes zijn exta sterk gemaakt !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Bi-Bip 2 is een compleet nieuwe eend en weegt 400kg minder als de 1. Deze is dus sneller en zal minder snel vast staan in het zand.
Knutselwerk wil ik het niet noemen. Ze hebben veel geleerd van de eerste variant, dus de tweede is sterk verbeterd.
Voor foto’s en filmpjes:
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
In etappe vier zijn ze eruit gegaan. Ze doen niet meer mee, geen idee waarom, zal dat nog eens uitzoeken
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Jammer dat ze het niet gehaald hebben, maar als je al ziet hoe zwaar de proffesionele teams het hebben ben ik niet verbaasd…
Sorry dat ik wat mensen tegen het zere been heb geschopt, was niet mijn bedoeling
Tevens de reden dat ik niet verder heb gereageerd in dit topic, heb geen zin in welles-nietes verhaaltjes, en als techneut hoef ik niks meer te bewijzen…
Neemt niet weg dat ik ook zeeeer benieuwd ben wat de reden van uitvallen is geweest..
Ik hoop in ieder geval dat ze volgend jaar er weer bij zijn, en dan wel Dakar halen..
Groetjes,
Martin.
Hier zitten nog wel meer techneuten dan alleen jij Ijspeert en geen van allen snappen je uitspraak, dus wellicht kan je mij en anderen toch eens uitleggen waarom de bouwers van BipBip2 prutswerk leverden. Daar leren we allemaal weer van !
Overigens, ik heb begrepen dat BipBip2 uitviel wegens problemen met de besturing.
Schijt aan originaliteit.
Problemen met de besturing en -voor zover mijn frans goed is- problemen met na een ongeval.
Malheureusement des soucis mécaniques viendront à bout de Bi-Bip2: bras arrière cassé et problème de direction.
Jammer genoeg wordt Bi-Bip2 overschaduwd door mechanische zorgen: de achterarm (chassis-arm neem ik aan, veerpoot is nog relatief makkelijk te vervangen) is kapot en er zijn stuurinrichtingsproblemen.
Het is jammer.
Gisteren (dinsdag) zat ik weer eens in de trein naar Brussel en daar zag ik (over een schouder meekijkend ops: ) Bi-bip met een grote foto op de voorpagina van de Belgische Metro staan. Ik heb helaas geen exemplaar van dat krantje kunnen bemachtigen. Misschien dat een van onze Vlaamse Vrienden weet wat er te melden was…..?
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Hoe zit het met bibip dit jaar. Het is bijna weer zover.
beter langharig als kortzichtig