11 van de 27
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

Overlijdensbericht (p20) ‘t was geen Digit, ‘t was geen GT..
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 januari 2007 10:33 AM
  [ # 151 ]
Toeters en bellen schreef:

Dit wil je echt héél erg. Gelukkig heeft ‘ie al een baas…

Haha Toeters en Bellen, bij jou ook het toetsenbord al volgelopen vanwege het hoge kwijlgehalte van deze BX?
Cool
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 11 januari 2007 01:03 AM
  [ # 152 ]
hogervp schreef:
Toeters en bellen schreef:

Dit wil je echt héél erg. Gelukkig heeft ‘ie al een baas…

Haha Toeters en Bellen, bij jou ook het toetsenbord al volgelopen vanwege het hoge kwijlgehalte van deze BX?
Cool
Patrick

Gelukkig heb ik mijn speekselklieren volledig onder controle Wink

Maar het blijft geweldig, een Vert Cali BX. Waarschijnlijk de meest zeldzame kleur op een BX type 1. Gevolgd door Bleu Marine (modeljaar ‘85) en Gris Neptune (modeljaar ‘84)??

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 11 januari 2007 01:11 AM
  [ # 153 ]

deze heb ik in het echt gezien Cool

echt super kleurtje Cool  Shocked

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 januari 2007 01:28 AM
  [ # 154 ]
Status Quo schreef:

deze heb ik in het echt gezien Cool

echt super kleurtje Cool  Shocked

Laatste Vert Cali die ik gezien heb is hééél lang geleden. Waarschijnlijk toen het nog leverbaar was. Deze staat in Utrecht, toch? Binnenkort eens langs rijden misschien…

Bleu Marine heb ik zelf staan. Omdat mij toen verteld was dat het niet veel voor kwam hebben we in 2001 een BX 16 TRS (voorlopig) behoed voor de sloop…

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 11 januari 2007 11:32 AM
  [ # 155 ]

woutersmits is 21 januari terug in t land!
Goed dat alles bij Tony goedgegaan is.
groet uit een erg (citroen) arm Nieuw Zeeland Rolling Eyes

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 02 februari 2007 12:43 PM
  [ # 156 ]

Hmm, vanochtend ontdekt dat ‘t dak lekt, ondanks dat ‘t is dichtgekit Crying or Very sad Wat is dat toch met die zwembaden in m’n auto’s de laatste tijd?

Naja, extra reden om ‘t snel te ontkitten.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 02 februari 2007 12:52 PM
  [ # 157 ]

gdvr, terug naar die duitser!

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 02 februari 2007 12:56 PM
  [ # 158 ]
die duitser schreef:

Das Schiebedach ist dicht, lässt sich aber nicht öffnen(?).

Ahum… what

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 02 februari 2007 02:52 PM
  [ # 159 ]
beerpeet schreef:
die duitser schreef:

Das Schiebedach ist dicht, lässt sich aber nicht öffnen(?).

Ahum… what

Ach, wat maakt het uit. Je hebt de enige Vert Cali BX van Nederland…

Waarschijnlijk de watergoten schoonmaken en de afvoeren doorblazen en opgelost.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 02 februari 2007 05:56 PM
  [ # 160 ]

hoe gaat ie verder met de cali? al veel in gereden?
Ik heb hiero nog je reservewiel en krik staan…

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 378

Gepost: 02 februari 2007 08:42 PM
  [ # 161 ]

dakje kan je zo nakijken idd .. wel de moeite toch? Wink

Citroën D Special 1970

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 04 februari 2007 02:13 PM
  [ # 162 ]
OscarTZDTurbo schreef:

dakje kan je zo nakijken idd .. wel de moeite toch? Wink

Ja, zeker de moeite! Grootste probleem wordt denk ik nog die kit een beetje netjes te verwijderen, tips daarvoor?

Overigens, ik weet dat goten schoonmaken en afvoeren doorblazen simpel is, maar ik weet nog niet hoe ‘t moet Surprisedops:

woutersmits schreef:

hoe gaat ie verder met de cali? al veel in gereden?
Ik heb hiero nog je reservewiel en krik staan…

Gaat goed, start altijd, rijdt goed. Ook het bandenbalanceerprobleempje (3x woordwaarde) lijkt zich vanzelf opgelost te hebben, nu er weer een beetje mee gereden is.
Nog niet veel mee gereden, ben ermee naar Wateringen geweest en twee keer naar m’n werk.

Enige probleempjes tot nu toe, afgezien van de lekkage: linkervoorraam wil ineens niet meer open en hij pakt de achteruit af en toe slecht; vooral als je dan ondoordacht gas bij geeft, krijgt de aandrijflijn nogal een opdonder.

Al sinds ik ‘m hier heb wil ik ‘m bij een mannetje droppen voor d-riem en grote beurt, maar is er nog niet van gekomen Surprisedops:

Ook is de bedoeling dat ‘ie naar een schadehersteller hier gaat voor achterbumper/achterklep/kofferbakbodem (toch een keer een klap achterop gehad) en om de dorpels en de roestplekjes in de deuren bij te werken.

Krik en reservewiel kom ik wel een keer halen, maar je bent ook in Utrecht welkom Wink

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 04 februari 2007 05:57 PM
  [ # 163 ]
beerpeet schreef:

Ja, zeker de moeite! Grootste probleem wordt denk ik nog die kit een beetje netjes te verwijderen, tips daarvoor?

Overigens, ik weet dat goten schoonmaken en afvoeren doorblazen simpel is, maar ik weet nog niet hoe ‘t moet Surprisedops:

Gaat goed, start altijd, rijdt goed. Ook het bandenbalanceerprobleempje (3x woordwaarde) lijkt zich vanzelf opgelost te hebben, nu er weer een beetje mee gereden is.
Nog niet veel mee gereden, ben ermee naar Wateringen geweest en twee keer naar m’n werk.

Enige probleempjes tot nu toe, afgezien van de lekkage: linkervoorraam wil ineens niet meer open en hij pakt de achteruit af en toe slecht; vooral als je dan ondoordacht gas bij geeft, krijgt de aandrijflijn nogal een opdonder.

Al sinds ik ‘m hier heb wil ik ‘m bij een mannetje droppen voor d-riem en grote beurt, maar is er nog niet van gekomen Surprisedops:

Ook is de bedoeling dat ‘ie naar een schadehersteller hier gaat voor achterbumper/achterklep/kofferbakbodem (toch een keer een klap achterop gehad) en om de dorpels en de roestplekjes in de deuren bij te werken.

Krik en reservewiel kom ik wel een keer halen, maar je bent ook in Utrecht welkom Wink

Klinkt goed allemaal. Heb je een schadehersteller die verstand heeft van oudere BX-en? Zodat de bumper in de goede kleur mat gespoten kan worden? Wordt ‘ie dus nog mooier.

Achter de achterlichten kan je de achterste afvoerslangen van de watergoten van het schuifdak tevoorschijn halen. Daarvandaan kan je ze doorblazen. Omdat het dak naar achteren afloopt als de auto ingezakt staat, is het meestal voldoende om deze slangen door te blazen.

Wanneer wordt onze Vert Cali vriend voor een breed publiek gepresenteerd?

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 378

Gepost: 04 februari 2007 08:55 PM
  [ # 164 ]

die riem heeft opzich wel redelijk prioriteit denk ik, ik weet niet hoe oud die is ?

Citroën D Special 1970

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 04 februari 2007 11:55 PM
  [ # 165 ]

vandaar die nieuwe achterklep…
en ik kom redelijk vaak langs utrecht dus wie weet.

Profiel  

11 van de 27
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook