Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Type 1 is gewoon als 1.1 geleverd vanaf het begin.
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Handjes schreef:Type 1 is gewoon als 1.1 geleverd vanaf het begin.
De Visa Super inderdaad.
Jeroen
visapowerrr schreef:bxsport schreef:Intressant een visa varkensneus 4cillinder is inderdaad zeldzaam, yannick we moeten inderdaad eens fotokes gaan trekken e
Ja, als je dus nog een ontsteking voor een 4clilinder varkensneus weet?
dat moet LEKKER DIER ook niet weten, dat er gezocht wordt naar een ontsteking vooor een 4 cilinder varkensneus
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Ja zekerste weten, er stond er laatst ook een ergens te koop ook met ontstekingsproblemen. Dus als je voor een varkensneusje gaat geef mij dan maar een 2 cilinder. Brult ook goed
stoterstangen90 schreef:visapowerrr schreef:bxsport schreef:Intressant een visa varkensneus 4cillinder is inderdaad zeldzaam, yannick we moeten inderdaad eens fotokes gaan trekken e
Ja, als je dus nog een ontsteking voor een 4clilinder varkensneus weet?
van een bx14 aftrekken?
past dat? dat is toch veel nieuwere techniek?
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
visapowerrr schreef:past dat? dat is toch veel nieuwere techniek?
Dat dacht jij . De achterovergekantelde 1.1 en 1.4 motoren (109- en 150-serie) delen veel onderdelen. Motor is bij de BX tot ongeveer 1989 gebruikt.
Handjes schreef:Type 1 is gewoon als 1.1 geleverd vanaf het begin.
Idd, sorry
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
welkom
indraaien is inderdaad armer
is de luchtfilter nog proper?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
De varksnssnuit in Groesbeek is van de secretaris van de visaclub , die daar woont….
Het kan nooit zo moeilijk zijn om een ontsteking van een 4 cylinder visa te vinden toch?
Ze zijn hier in Nederland nog redelijk voor handen.
Gewoon omdat er meer 4 cylinders dan 2 cylinders op de sloop staan lijkt het vrij logisch dat je nog aan zo`n ding komt.
Tip, zorg ook dat je het vacuumgedeelte inclusief het computertje tegen het binnenscherm meeneemt, die gaan ook wel eens stuk.
En over het hoge verbruik, hoe staat het met de klepspeling???
Heb je de winterklep er wel voor??
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Maurice van Mourik schreef:De varksnssnuit in Groesbeek is van de secretaris van de visaclub , die daar woont….
Het kan nooit zo moeilijk zijn om een ontsteking van een 4 cylinder visa te vinden toch?
Ze zijn hier in Nederland nog redelijk voor handen.
Gewoon omdat er meer 4 cylinders dan 2 cylinders op de sloop staan lijkt het vrij logisch dat je nog aan zo`n ding komt.
Ja ik ken ze. Ze woonden eerst in de citrofielenflat in Nijmegen Helaas kun je de laatste tijd niet meer spreken van een citrofielenflat.
Maar een varkensneus 4 cilinder heeft een andere ontsteking dan de gewone 4 cilinder als had hij er al lang een gevonden zou ik zo denken. En varkensneusen op de sloop zie je niet. Als je er een weet houd ik mij aanbevolen
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Op de sloop niet nee, maar wel bij mij in de garage, en laat die nu net te koop zijn!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Maurice van Mourik schreef:Op de sloop niet nee, maar wel bij mij in de garage, en laat die nu net te koop zijn!!
das een ontsteking met een auto eromheen toch?
Ja ik zou graag een varkensneus willen, maar we hebben binnenkort waarschijnlijk een probleem met de stalling van twee auto’s. Eerst daar maar eens een plekje voor gaan vinden.
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
is wel een 2 cylinder….
Naar mijn weten is de ontsteking van alle 1100 4 cylinders precies hetzelfde, alleen de s6 modellen hebben dat vaccuumgedeelte erop zitten…
Gewoon ff vergelijken dus…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
zeker geen slechte boeken
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Maurice van Mourik schreef:is wel een 2 cylinder….
Naar mijn weten is de ontsteking van alle 1100 4 cylinders precies hetzelfde, alleen de s6 modellen hebben dat vaccuumgedeelte erop zitten…
Gewoon ff vergelijken dus…
Als ik er plek voor had….. en dan graag een twee cilinder, maakt zo’n heerlijk geluidje.
Ik zal het eens doorgeven, is dat vacuumgedeelte trouwens te verwijderen?
http://www.thuisuiteten.eu
Voor elke keuken een passende oplossing
(bougie werkt samen met visapowerrr)
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
bougie schreef:Maurice van Mourik schreef:is wel een 2 cylinder….
Naar mijn weten is de ontsteking van alle 1100 4 cylinders precies hetzelfde, alleen de s6 modellen hebben dat vaccuumgedeelte erop zitten…
Gewoon ff vergelijken dus…
Als ik er plek voor had….. en dan graag een twee cilinder, maakt zo’n heerlijk geluidje.
Ik zal het eens doorgeven, is dat vacuumgedeelte trouwens te verwijderen?
ja dat was ik maar ik zat in de verkeerde browser,