Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Hij is erg mooi, zeker met kuip, mooie staalblauwe kleur, terugkomende brons/gouden accenten.
hmm, zeg ik dat nou over een Jap…?
Ik krijg ineens onzettend zin om n stukkie te rijden, waait alleen een beetje hard…
Jojoman schreef:Zo dus
Ik vind hem zonder kuip mooier. Staat iets sportiever vind ik.
Ik wilde eerst EvelienBX feliciteren met haar stoere motor (bij deze dus!), maar kom wel tot de conclusie dat Bram veel stoerder is in dit topic met zijn ‘fiets’.
@jojoman, die Honda is echt prachtig! Gewoon zonder kuip rijden, is veel mooier.
Ik heb een CB 650, waarvan de eerste actie die ik gedaan heb, de kuip verwijderen is. Die van mij is iets jonger (april ‘82) en heeft ondertussen zo’n 96.000 op de teller en heeft er nog steeds veel zin in.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Wings of freedom schreef:Ik wilde eerst EvelienBX feliciteren met haar stoere motor (bij deze dus!), maar kom wel tot de conclusie dat Bram veel stoerder is in dit topic met zijn ‘fiets’.
Als je dat maar weet
ieksEmmu schreef:Hij is erg mooi, zeker met kuip, mooie staalblauwe kleur, terugkomende brons/gouden accenten.
hmm, zeg ik dat nou over een Jap…?
Ik krijg ineens onzettend zin om n stukkie te rijden, waait alleen een beetje hard…
Dankie (ook de anderen natuurlijk )
En weet je wat het mooie is, m’n broer met zijn nieuwe triumph tiger gaat dus nix sneller (nou ja, tot 195 dan. Daarboven wintie het op den duur)...
En deze kost dus nix vergeleken met een nieuwe, hihi
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
ik denk dat de motoren (zo 1 die jij hebt) meestal worden onderschat
klopt, maar die van mij moet ik ook wel boven de 6-duizend houden voor wat snelheid…
Een nieuwe motor met zo’n inhoud trek je gewoon aan het gas, die gaat altijd…
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
Boven de 6000 toeren? Mmmm, dat lijkt wel een specifiek trekje van de viercylinder. Mijn Honda CB 650 four 650cc begint bij de 6000rpm ook pas echt te gillen van plezier.
En lekker dat het klinkt!
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Dat oude spul heeft denk ik beetje zelfde karakteristiek… Tussen de 6 en 9 duizend doen ze iets, daarboven komen ze niet, daaronder zijn ze niet thuis…
Nou ja, je went er aan en het is idd wel een kick om vanaf 4 door te trekken en hem dan bij de 6 echt te voelen versnellen
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
Jojoman schreef:Dat oude spul heeft denk ik beetje zelfde karakteristiek… Tussen de 6 en 9 duizend doen ze iets, daarboven komen ze niet, daaronder zijn ze niet thuis…
Nou ja, je went er aan en het is idd wel een kick om vanaf 4 door te trekken en hem dan bij de 6 echt te voelen versnellen
Ik kan mij hier helemaal in vinden, klopt dus.
Ik had het ook niet beter kunnen verwoorden. Die kick is inderdaad lekker! Vooral in een tunnel, bij het inrijden terugschakelen en dan het gas er op. Vooral dat geluid, heerlijk!
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Wings of freedom schreef:Jojoman schreef:Dat oude spul heeft denk ik beetje zelfde karakteristiek… Tussen de 6 en 9 duizend doen ze iets, daarboven komen ze niet, daaronder zijn ze niet thuis…
Nou ja, je went er aan en het is idd wel een kick om vanaf 4 door te trekken en hem dan bij de 6 echt te voelen versnellen
Ik kan mij hier helemaal in vinden, klopt dus.
Ik had het ook niet beter kunnen verwoorden. Die kick is inderdaad lekker! Vooral in een tunnel, bij het inrijden terugschakelen en dan het gas er op. Vooral dat geluid, heerlijk!
WOF
Hoorde ik een vriend van mij ook vaak vertellen met die motor van zijn vader. In de schipholtunnel met de BMW en dan dat geluid.
Oei!! Ben ik hier al ff niet geweest zeg.
Zie net dat er mij gevraagd is een foto van mijn ratbike te plaatsen ops: ops:
Euh…..
Hoe ging dat ook al weer??
Heb hier wel een oude foto op de computer staan, is intussen weer wat verder veranderd, moet nieuwe foto maken dus.
En euh, @Evelien, minstens 600cc???
Hoezo?
Heb altijd gereden op fietsen van rond de 110 pk, heb nu 500 cc, 2 cilinders en wel 50 pk en vermaak me er prima mee.
Uiteindelijk komt er een tijd dat je motor gaat rijden om het rijden, en niet meer om de “kijk mij nou” factor.
Mooie wagen buurman….
Dinges schreef:
Heb altijd gereden op fietsen van rond de 110 pk, heb nu 500 cc, 2 cilinders en wel 50 pk en vermaak me er prima mee.
Uiteindelijk komt er een tijd dat je motor gaat rijden om het rijden, en niet meer om de “kijk mij nou” factor.
Had hiervoor een 2 cil gs450 van suzuki, op de kleine wegen net zoveel pret gehad hoor…. Je moet er alleen niet op een snelweg mee rijden
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
In m’n vrije tijd zit ik maar wat graag op m’n Yamaha Fazer 600 ‘2001
het moet geen strenge winter zijn, als het maar een korte winter is
_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L
ah! nog een motorrijder
mooie yamaha