idd met mijn Skirts dubbele oogjes mooie velgjes lijkt je chic al heel anders
Ik wilde net zeggen dat ik al even met Daan contact heb gehad, maar ik twijfel nog een beetje, denk dat 16v sideskirts met spatbordverbreders mn bx nog wel wat dikker maakt dan de cituning sideskirts…
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Naar mijn mening zijn 16v skirts mooier, dikker en orgineler..Ik heb nog mooi setje morettes. Mocht je interesse hebben..
Michielio schreef:ok bedankt iedereen!
Ik ben zo her en der op zoek naar onderdelen om mijn chic een beetje te pimpen
Maar ik begrijp dat als ik er een bumper/ sideskirt van een 16v op wil zetten kan ik dus beter onderdelen van een mk2 hebben.
Of is het ook te doen met onderdelen van een mk1?
Even wat duidelijker over de 16 klepper (is in nederland de enige uitvoering orgineel geleverd met de bodykit)
16v MK1 (type2)
160 PK, Skirts + verbreders, 16v interieur en 6J velgen, brons kleurige ruiten, Type 2 achterlichten.
16v MK2 (type 3)
148 PK, Skirts + verbreders, 16v interieur en 6J velgen (antraciet), Groen getint glas, bumpers van MK2 zijn anders en zitten op geen andere versie. Dikke achter stabilisator, Type 3 achterlichten.
Voorderest nog wel wat kleine dingen…
Skirts + Verbreders van MK1 en MK2 zijn hetzelfde. Heb toevallig net nieuw setje skirts verkocht.. ops:
Nuttige info!
Ik neig idd ook meer naar de 16v sideskirts.
Sorry Daan
Weet iemand waar je zo’n bumperlip op de kop kan tikken, of heeft iemand er nog een liggen?
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Volgens mij heeft een Sport ook een bodykit
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Michielio schreef:Nuttige info!
Ik neig idd ook meer naar de 16v sideskirts.
Sorry DaanWeet iemand waar je zo’n bumperlip op de kop kan tikken, of heeft iemand er nog een liggen?
np
En @abxsport een sport heeft ook een bodykit en zoo 1 ligt bij mij in de schuur voor mijn Bx
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Michielio schreef:idd met mijn Skirts dubbele oogjes mooie velgjes lijkt je chic al heel anders
Ik wilde net zeggen dat ik al even met Daan contact heb gehad, maar ik twijfel nog een beetje, denk dat 16v sideskirts met spatbordverbreders mn bx nog wel wat dikker maakt dan de cituning sideskirts…
Mwoah, dat dikker…..valt wel mee
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:Michielio schreef:idd met mijn Skirts dubbele oogjes mooie velgjes lijkt je chic al heel anders
Mwoah, dat dikker…..valt wel mee
16v is veeel mooier
McDean schreef:
np
En @abxsport een sport heeft ook een bodykit en zoo 1 ligt bij mij in de schuur voor mijn Bx
patser..
Ijs schreef:Michielio schreef:ok bedankt iedereen!
Ik ben zo her en der op zoek naar onderdelen om mijn chic een beetje te pimpen
Maar ik begrijp dat als ik er een bumper/ sideskirt van een 16v op wil zetten kan ik dus beter onderdelen van een mk2 hebben.
Of is het ook te doen met onderdelen van een mk1?Even wat duidelijker over de 16 klepper (is in nederland de enige uitvoering orgineel geleverd met de bodykit)
16v MK1 (type2)
160 PK, Skirts + verbreders, 16v interieur en 6J velgen, brons kleurige ruiten, Type 2 achterlichten.16v MK2 (type 3)
148 PK, Skirts + verbreders, 16v interieur en 6J velgen (antraciet), Groen getint glas, bumpers van MK2 zijn anders en zitten op geen andere versie. Dikke achter stabilisator, Type 3 achterlichten.Voorderest nog wel wat kleine dingen…
Skirts + Verbreders van MK1 en MK2 zijn hetzelfde. Heb toevallig net nieuw setje skirts verkocht.. ops:
================================================
Kleine toevoeging: MK1 heeft achterspoiler zoals bij een GTI
MK2 heeft platliggende achterspoiler i.c.m. speciale
C-stijlroosters.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
IJS…nu moet je voor de volledigheid nog even het verschil aan hem uitleggen tussen een type 2 en 3 achterlicht
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Bram schreef:IJS…nu moet je voor de volledigheid nog even het verschil aan hem uitleggen tussen een type 2 en 3 achterlicht
type 2 heeft smoke en type 1 lichten
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Bram schreef:IJS…nu moet je voor de volledigheid nog even het verschil aan hem uitleggen tussen een type 2 en 3 achterlicht
type 2 heeft smoke en type 1 lichten [/quote
=============================================
Bij de “smoke"achterlichten heb je ook weer verschillende kleuren.11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Pfff jullie maken het hem wel moeilijk!
BX mk3 achterlichten (smoke) zijn er inderdaad in meerdere kleuren.
Onder andere de groene tint die bijv. op de progress zit.
Bumperlippie heb ik trouwens nog wel liggen. Mocht je hier baat bij hebben, stuur je maar een pb
Bram schreef:IJS…nu moet je voor de volledigheid nog even het verschil aan hem uitleggen tussen een type 2 en 3 achterlicht
Nou speciaal voor bram…
Volgens mij ook binnenkort tijd voor een artikeltje..
Type 2..
Type 3…