Brandweer helpt lelijk eendje op z’n ‘pootjes’
Utrecht - Zaterdagochtend rond 10.00 uur heeft op de Eykmanlaan in Utrecht een aanrijding plaatsgevonden tussen twee voertuigen. In eerste instantie werd groot alarm gegeven, omdat de bestuurder van het eendje, in zijn eentje, bekneld zou zitten.
Toen de brandweer ter plaatse kwam, bleek de bestuurder door omstanders uit zijn benarde positie te zijn bevrijd. De man is overgebracht naar een ziekenhuis met nekklachten. De andere bestuurder bleef ongedeerd. Omdat het lelijk eendje op zijn dak lag en daardoor vloeistof kon gaan lekken, besloot de brandweer het voertuig met vier man weer op z’n ‘pootjes’ te zetten. Beide voertuigen zijn afgesleept door een bergingsbedrijf.
Das de eerste keer dat ik in Nederland ene Eend op z’n dak zie liggen !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Ha! Die zag ik vanmorgen op een trailer bij een bergingsbedrijf hier in Utrecht Lage Weide staan
Zo in het vlugtige voorbijrijden leek er niet eens zoveel mee aan de hand, alleen de zijkant beschadigd, hoewel op de foto’s ook de voorruitstijl doorgebogen lijkt te zijn.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb even het fototje opgeblazen’
Dit valt mij weer reuze mee!
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
bij een bergingsbedrijf in lage weide?? oei, daar zit een sloperij die al eens eerder een eend heeft gehad (mondriaan-eend) en die is zo de shredder in gegaan! even goed opletten of die eend niet het zelfde lot ondergaat :S