Al een tijdje ben ik op zoek naar een bestuurders armsteun voor mijn Xsara.. Maar via de dealert zijn ze niet meer te krijgen en om nu zo’n kwikfit universeel exemplaar er in te zetten gaat me ook net wat te ver….
Wat hebben jullie in de Xsara zitten, waar heb je het vandaan en quanta costa ?
Xsara Coupe 1.9 Diesel 1999
184.000 km (nov 2010)
Vrouwlief rijd in een Beetle, durf het bijna niet hardop te roepen
bij mij zat het er standaard in dus zou ni weten wa het kost.
ma wat je altijd kunt doen.
is naar de slooop of een afbraakbedrijf gaan, en daar eens rondvragen enzo.
en tegen ne degelijke prijs heb je em ook
Heb je toevallig een fotootje van hoe het er bij jou uitziet zeg maar ?
184.000 km (nov 2010)
nee sorry, geen pics van
Zitten heerlijk die standaard armsteunen
Wel een hoog plastic gehalte… Heb er zelf ook een in mn coupe zitten. Was al zo toen ik hem kocht. Ze komen af en toe wel op marktplaats langs. Ik zal mn ogen openhouden voor je…
Xsara_Coupe
Ik dacht 100 euro (ongeveer) en vorig jaar halverwege van het jaar nog gewoon leverbaar. Laat je dealer eens wat meer moeite doen, zou ik zeggen?
Groeten,
Jan
Prijs weet ik niet meer maar halverwege het jaar hadden ze er nog een staan in Zwolle bij Dyjers citroen dealer. Vond het alleen jammer dat het cd bakje in het midden dan verdween en dat er in die armsteun geen cd’s passen. Vind ik persoonlijk een groot minpunt. Je levert iets in en krijgt er niks voor terug.
Wel een bakje in de steun maar waar laat je al die cd’s dan?
Welke cd’s Gewoon je mp3 op de radio aansluiten
Maar je kan altijd nog je dashboardkastje gebruiken voor de cd’s. Ik heb nooit het cd-bakje gehad, altijd de armsteun en ben het er niet mee eens dat je er niets voor terukrijgt! Het is echt heerlijk
Xsara_Coupe
Ja, vond ik ook, heerlijk.
En die cd’s: mik ze in de zakken achter je stoelen!
Groeten,
Jan
Hoi allemaal ,
Ikzelf heb in de VTR een armsteun van KAMEI en die bevalt me nog steeds prima. ( Kostte wel rond de 200 euro vlgs mij )
Hij is opklapbaar dus het cd-bakje is nog steeds te gebruiken.
Het lukt me niet om een foto bij te voegen in dit bericht, dus als je een foto wilt stuur ff een PB’tje
Groetjes ,
Pieter[/img]
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
whyayeman schreef:Prijs weet ik niet meer maar halverwege het jaar hadden ze er nog een staan in Zwolle bij Dyjers citroen dealer.
Naar aanleiding van bovenstaande nog maar eens een andere dealert gebeld en…... gewoon leverbaar… Weekje wachten maar dan heb ik er ook een…
Kostte ca € 130 incl.
En ach, dat bakje daaronder…. Er passen bij net 5 cd’s in en ik heb eigenlijk altijd de radio aan staan. Voor de vakantie flikker ik ze wel in het dashboard kastje
184.000 km (nov 2010)
Gefeliciteerd! Leuk he, zo’n Citroënrijderscollectief!
184.000 km (nov 2010)
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Jojoman schreef:whyayeman schreef:Prijs weet ik niet meer maar halverwege het jaar hadden ze er nog een staan in Zwolle bij Dyjers citroen dealer.
Naar aanleiding van bovenstaande nog maar eens een andere dealert gebeld en…... gewoon leverbaar… Weekje wachten maar dan heb ik er ook een…
Kostte ca € 130 incl.
En ach, dat bakje daaronder…. Er passen bij net 5 cd’s in en ik heb eigenlijk altijd de radio aan staan. Voor de vakantie flikker ik ze wel in het dashboard kastje
heb je orgineel Citroën?
heb je en foto, ben wel benieuwd
arjan_verkade schreef:Jojoman schreef:whyayeman schreef:Prijs weet ik niet meer maar halverwege het jaar hadden ze er nog een staan in Zwolle bij Dyjers citroen dealer.
Kostte ca € 130 incl.
En ach, dat bakje daaronder…. Er passen bij net 5 cd’s in en ik heb eigenlijk altijd de radio aan staan. Voor de vakantie flikker ik ze wel in het dashboard kastjeheb je orgineel Citroën?
heb je en foto, ben wel benieuwd
ja als je hebt wel es een fotootje poste
Heb er speciaal naar gevraagd en ja, is origineel citro
Zodra ik hem heb maak ik wel ff de piccies
184.000 km (nov 2010)