Ohja, vergeet niet..bijna aangehouden door wat te hevig driften over rotonde…
Ijs schreef:Ohja, vergeet niet..bijna aangehouden door wat te hevig driften over rotonde…
Hehe Dat was wel aardig mooi ja. Ik had eigenlijk gehoopt dat die agente niet zo gecharmeerd was van je uiterlijk en je aangehouden had
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
volges mij keek die ook naar ons in de gti mistlampe aan.. en redelijk toeren op dat moment hehe
mm, alleen daarom zou ik weer een BX (16v ) kopen…
Maar ben blij dat ik nu niet meer ‘s ochtends onder de auto hoef te checken of er niets lekt ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Gisteren samen met Daan (McDean) een hele berg BX rommel opgehaald in Utrecht. Dusdanig veel dat de BX echt stampensvol zat In deze berg onderdelen zat ook een katloze voorpijp Dus ik ben weer helemaal blij Nog wat foto’s uiteraard:
Link
Link
Link
Onderdelenhoop 1
Onderdelenhoop 2
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:In deze berg onderdelen zat ook een katloze voorpijp Dus ik ben weer helemaal blij
Wat maakt je blij met een katloze voorpijp? Wat ga je doen met je lambda-sensor?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Ik denk dat er vast wel een plek voor is, en anders een gaatje boren en een bout erop lassen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Katalysator werkt als het ware als een verstopte demper. Het zorgt er gewoon voor dat je minder vermogen hebt. Dus als de kat er tussen uit is, merkt de elektronica dat er minder luchtweerstand is waardoor je motor meer kan verbranden. Dit zal je merken door een wat fellere motor en betere reactie op je gaspedaal. Ook in het vermogen zal het wat schelen.
Wat betreft de lambda-sonde, ik tap gewoon schroefdraad in de andere pijp. Hoe/wat moet ik nog even zien. Maar ik heb de beschikking op school tot draai en freesbanken en ook een mig/mag lasapparaat. Dus dat gaat wel goedkomen
Edit: SZ’s idee is ook een goede mogelijkheid.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik vraag het omdat de kat-inhoud bij mij ligt te rammelen en ik nog een katloze pijp (TZD Turbo) heb liggen… Gat en moer is wel een idee, heb wel lasgelegenheid, maar geen tapgelegenheid anders dan voor een koud biertje!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oudelut schreef:Ik vraag het omdat de kat-inhoud bij mij ligt te rammelen en ik nog een katloze pijp (TZD Turbo) heb liggen… Gat en moer is wel een idee, heb wel lasgelegenheid, maar geen tapgelegenheid anders dan voor een koud biertje!
voor een diesel mag ik hopen dat die komt
want volgens mij is een diesel pijp toch ff wat anders als een benzine
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Nou, vanmorgen op weg naar school mijn BX in de poeier gereden Vanmorgen op de A28 richting Zwolle was er file, en het begon net weer te rijden. Dus PrutsyLJ rijd weer met het verkeer mee tot een gang van ongeveer 110 km/u. Vervolgens ging het verkeer van 110 naar 30 km/u en de mercedes voor me had ABS, PrutsyLJ zijn BX…. niet Voorkant ligt redelijk in de poeier nu. Ik heb foto’s op mijn telefoon staan die zal ik straks wel even plaatsen.
Voorlopige schade:
Voorbumper
Motorkap
Binnenschermen
Koplampen
Knipperlichten
Radiateur
(misschien Airco radiateur)
Voor de rest is er motorisch niks beschadigt. Het was tikken lopen dus dat is een pak van mijn hart. Ik ga hem samen met mijn vader maar herstellen. Eerst een zoektoch naar onderdelen starten.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Sterkte mijn jongen!
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
PrutsyLJ schreef:Nou, vanmorgen op weg naar school mijn BX in de poeier gereden Vanmorgen op de A28 richting Zwolle was er file, en het begon net weer te rijden. Dus PrutsyLJ rijd weer met het verkeer mee tot een gang van ongeveer 110 km/u. Vervolgens ging het verkeer van 110 naar 30 km/u en de mercedes voor me had ABS PrutsyLJ zijn BX…. niet Voorkant ligt redelijk in de poeier nu. Ik heb foto’s op mijn telefoon staan die zal ik straks wel even plaatsen.
Voorlopige schade:
Voorbumper
Motorkap
Binnenschermen
Koplampen
Knipperlichten
Radiateur
(misschien Airco radiateur)Voor de rest is er motorisch niks beschadigt. Het was tikken lopen dus dat is een pak van mijn hart. Ik ga hem samen met mijn vader maar herstellen. Eerst een zoektoch naar onderdelen starten.
Dat is even flink balen zeg! Succes met het herstellen in ieder geval en gelukkig maar dat er motorisch niks aan de hand is.
Zo, das balen Je was juist zo goed op weg met die bx! Hopen dat alles weer goed komt en dat de schade helemaal gerepareerd gaat komen.
Zelf niets er aan over gehouden?
En ben stiekem toch wel benieuwd naar de foto’s. Veel schade ook aan de mercedes?
Xsara_Coupe
Dan zou ik eerder die nette gti van 300 pakken als kas en dan je eigen dingen van je gti overbouwen… Is miss minder leuk, maar wel het handigst. Spuiten of lassen alleen al ben je dat geld al voor kwijt…
Xsara_Coupe