Totaal aantal Berichten: 15702
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Maar wel een mooi tochtje natuurlijk… Ik heb geen idee wat er de laatste jaren voor eend onderdelen wordt gevraagd, maar ik vind eigenlijk de prijzen van de slijtagedelen voor een Trax nog redelijk binnen de perken. Zeker in vergelijking wat men tegenwoordig voor bv. een paar remblokken van een citroen durft te vragen…
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ook ik heb de wens ooit een technisch prima TA te hebben, voor zoveel mogelijk dagelijks gebruik. Afzien kan ik wel.
Ik heb namelijk ook de neiging steeds ouder te gaan rijden. Ik ben van BX 1990 via BX 1986 naar CX 1976 en nu DS 21H 1968 gegaan. Nu is een DS allesbehalve afzien en die anderen waren dat ook zeer zeker niet.
Mijn idee zou ook zijn om een rijdende koets te hebben waarbij de staat van interieur en lak onbelangrijk is. Als ik iets moet wijzigen doe ik het non-destructief. Helaas lijkt het wel of er alleen maar TA’s in topconditie worden aangeboden. Als de voortrein maar goed is mag het blok net zoveel lekken en olie zuipen als ie kan, mag de bak lekken, koppeling slippen, maakt me allemaal niet uit.
Wat lees ik nou? DS blok en bak in een TA? Ik wist van de ID 4-bak… Jammer dat een DX met BVM niet past… Allemaal leuk maar toch geen geld voor zulke grappen.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY