Ik ben m’n recent gekochte BX Break cosmetisch een beetje aan het bijwerken, maar nu stuit ik op een moeilijkheidje; hij is donkerblauw metalic (code EMQ) en die kleur was prima te vinden, maar het zijdeglas antraciet dat op de bovenste helft van de deuren (tussen de ramen), dakrails, onder de deuren, etc zit, lijkt wat minder makkelijk te vinden. Ben vandaag bij de Citroën dealer geweest en die zeiden dat daar geen lakstiftje oid voor te krijgen is en dat ze de kleurcode ook niet kennen of kunnen achterhalen. Dit lijkt mij persoonlijk flauwekul, waarschijnlijk zal die paar € de inspanning wel niet waard geweest zijn…
Kan iemand van jullie mij hiermee verder helpen? Uiteindelijk kan ik natuurlijk zelf wat laten mengen, maar als er een kant en klare oplossing is.. graag.
Animal triste post coitum
plak gewoon netjes af en spuit deze dan weer zwart. beetje blamke lak erover en klaar.
verkalkt het ook niet meer
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Hmmm.. ik heb eigenlijk niet zo veel zin om dat volledig opnieuw te gaan spuiten, het zijn maar een paar kleine plekjes die ik afgeschuurd en in de primer gezet heb, dus dat is ook een beetje overbodig.
De originele kleur is trouwens toch echt wel antraciet ipv zwart.
Animal triste post coitum