Nu het op zondag is, kan ik ook zeker komen….en ik zie dat het BX gehalte weer hoog is
Tijd heb ik nog niet echt over nagedacht… Uur of twaalf?
En het adres is ook wel handig misschien! Adres van het nieuwe pand weet ik niet zo uit mn hoofd, maar het huidige pand ligt er recht tegenover en heeft als adres:
Industrieweg 19a
5256 PN Heusden
Op het huidige pand staat levensgroot Vofatec Procesinstallaties.
Komende vanaf de A59 neem je afslag 42: Heusden.
Op de semi rotonde bovenaan de snelweg richting heusden rijden de N267 op.
Deze doorrijden tot afslag Heusden/Heesbeen. Er zijn al eerder afslagen Heusden, maar dit is om. De juiste afslag is vlak voor de grote brug. Wijst zichzelf wel. Dan op de rotonde rechtdoor en daarna eerste afslag rechts. Na een klein stukje rijden zie je links een tankstation waarachter het is…
Vanaf de A27 komende is het afslag 21: Hank.
Hier onderaan de afrit richting dussen aanhouden. Je komt dan op een 80km weg waar regelmatig geflitst wordt.
Deze helemaal afrijden tot een rotonde aan het einde. Vlak voor die rotonde kom je ook langs citroen dealer Aart Vos, volgens mij redelijk bekend. Op de rotonde ga je rechtsaf de brug van Heusden over
Na de brug de eerste afslag links richting Heusden/Heesbeen. Op de rotonde rechtdoor en daarna de eerste afslag rechts. Aan je linkerhand zie je een tankstation. Daar achter is het. Op het pand aan de overkant staat groot Vofatec Procesinstallaties. Op dit terrein mag ook geparkeerd worden.
En @ iedereen die komt: Gezellig!!!
Xsara_Coupe
robb schreef:Zet mij maar op de peut-etre lijst, ik doe mijn best te komen….
============================================
Voeg mij ook maar de aan de misschienlijst. Denk wel dat het zal lukken, maar dat weet ik pas over een week of 2.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Xsara_Coupe schreef:
Ge-update lijst
Wel
XBXG
DigiDaan
Ijs (De lpg auto is er al zag ik )
PrutsyLJ
Simpele Ziel
citroenc2
markv624
jaco
voge
xm’metje
eXpelliarMus
PHoskam
Bram
mathijs
Daffodil31LE
ZX1.4i
caravan sleper
charlesdegaulle21
PBO
Citrophile
WYD
citroenbxcx
mssl
Nesto
Harm
MechuccioMisschien:
Turbo Tilbo
Serge
ieksEmmu
Pascal
hogervp
Status Quo
arjan_verkade
McDean
Mattijn1980
ZX-Enschede
CitroenAZU
robb
macnail
Lucas Unger
mpostmaNiet:
Willeam
Autofan
wizardwillyDr zullen vast nog wel een aantal mensen verkeerd staan, maar dit is wat ik zo snel uit de posts heb gehaald.
Als je niet goed staat, post het gewoon even en dan verplaats ik je. En uiteraard hoop ik dat alle mensen die nog bij misschien staan gewoon naar het kopje wel mogen.Xsara_Coupe
Ik ben er ook! Je mag weer updaten
Ernst
BX 16 TRI - Rouge Florentin - ORGA 3903
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
dan wil ik wel bij “ja”
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik kom ook zeker even kijken!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Volgens mij kom ik zaterdag terug van wintersport dus waarschijnlijk kan ik wel even komen kijken. T’is toch dichtbij! Zet mij dus maar op waarschijnlijk wel.
Ik zal er ook zijn en neem tevens een paar bekenden van de Duitse XM-club mee, die geinteresseerd zijn in de manier hoe hier meetings gehouden worden.
Animal triste post coitum
Gezellig! Ik heb gisteren te horen gekregen dat het garagebedrijf er niet helemaal op tijd uit zou kunnen zijn. Ze moeten een brug laten staan. Wat een ramp
Verder zal ik via de dealer wat folders van de nieuwste citroens regelen. Ook altijd leuk
Xsara_Coupe
Ik kan jullie zeggen dat we met 99% zekerheid een hele leuke verrassing zullen hebben 11 februari En met heel leuk bedoel ik ook echt HEEL leuk
Wat het precies is zien jullie daar wel
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Ik ben benieuwd D D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Laat me raden, een C4 Picasso 5-zits? Of nee, je zegt echt HEEL leuk, dus het moet echt iets bijzonders zijn. Heeft het wel met Citroën te maken?
Maak me GEEEEEEKKKKKK!!!!!!!
Ik kan je wel zeggen dat het geen picasso 5-zits is… In mijn ogen is het iets veel leukers
En ja, het heeft iets met citroen te maken
Meer zeg ik niet!
Xsara_Coupe