2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Hoe je katalysator leeg te kloppen?
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 22 januari 2007 05:43 PM
  [ # 16 ]
abxsport schreef:

Ik had de tussendemper van mijn Sport er tussenuit gehaald, maar daar werd ik niet blij van. Op de snelweg was het te erg, dus de demper er maar weer tussen gehangen. Maar bij een BX met injectie klinkt het wel mooi, ofniet Ijs?  Wink

Ghehe..laat ik nou toch weer me orginele middendemper hebben teruggeplaatst… Wink Enjoy the Silence.. Cool

Wat betreft Kat…er zit toch nog een stuk pijp aan? Kat ertussen uit flexen en een nieuw stuk pijp ertussen met moer is volgens mij sneller.

Profiel  
 
abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682
Geregistreerd: 22-12-2006

Gepost: 22 januari 2007 06:55 PM
  [ # 17 ]

Haha, was het toch te erg? Heb er nog zo mn best op gedaan, op dat mooie stukje laswerk.  Laughing

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 22 januari 2007 07:27 PM
  [ # 18 ]
abxsport schreef:

Haha, was het toch te erg? Heb er nog zo mn best op gedaan, op dat mooie stukje laswerk.  Laughing

Ja dat is me toch een meesterwerk… Laughing

Profiel  
 
oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1761
Geregistreerd: 19-05-2006

Gepost: 22 januari 2007 10:50 PM
  [ # 19 ]

Bedenk me nu dat ik nog een (katloze) eerste pijp van mijn TZD Turbo heb liggen… Is die hetzelfde? Dan hoef ik alleen een aansluiting voor mijn lambda-sonde te creëeren, toch? (of kan ik die ook omleggen en los laten liggen?)

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 22 januari 2007 10:56 PM
  [ # 20 ]

Nu moet ik even hard denken. Ik dacht dat de voorpijp van een turbodiesel wel net zo dik is als die van een benzine model. Maar of die ook dezelfde pasvorm heeft bij het uitlaatspruitstuk weet ik niet…..

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 22 januari 2007 11:08 PM
  [ # 21 ]

ik heb iets leuks voor een dof geluidje (werkt goed bij een 1400)

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KO6WATN7

wat ik er nu onder heb zitten kan je zelf denk ik wel raden Laughing  Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 22 januari 2007 11:09 PM
  [ # 22 ]
PrutsyLJ schreef:

Nu moet ik even hard denken. Ik dacht dat de voorpijp van een turbodiesel wel net zo dik is als die van een benzine model. Maar of die ook dezelfde pasvorm heeft bij het uitlaatspruitstuk weet ik niet…..

volgens mij is dit heel anders Rolling Eyes

ook niet zelfde dikte aangezien diesels met zelfde uitlaat systeem werken als 1400 Surprisedops:  Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 819
Geregistreerd: 20-04-2005

Gepost: 22 januari 2007 11:16 PM
  [ # 23 ]
Hanzl schreef:

Wil mijn bx ook wel meer herrie laten maken dan dat hij kan rijden. Maar dan wel zonder dat dit ten koste gaat van mijn motor, schade ed. Welke pijp kan ik er dan het beste onder gooien? Beetje dof geluidje wil ik wel niet zo’n hoog jankend race geluid :p

Ik heb nog een dikke pijp + middendempervervanger voor een 1400 op de plank liggen. Gloedje nieuw Wink

Profiel  
 
OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 378
Geregistreerd: 21-06-2006

Gepost: 22 januari 2007 11:31 PM
  [ # 24 ]
oudelut schreef:

Bedenk me nu dat ik nog een (katloze) eerste pijp van mijn TZD Turbo heb liggen… Is die hetzelfde? Dan hoef ik alleen een aansluiting voor mijn lambda-sonde te creëeren, toch? (of kan ik die ook omleggen en los laten liggen?)


ik zou je lambda-sonde wel aansluiten en die bouw je er niet zomaar ff op denk ik als er geen aansluiting zit.
Is wel zo handig voor goeie mengselvorming, CO, etc. etc.


Koop toch gewoon een nieuw stukkie pijp man zo duur is dat toch niet ? Very Happy

Citroën D Special 1970

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 22 januari 2007 11:36 PM
  [ # 25 ]
McDean schreef:

volgens mij is dit heel anders Rolling Eyes

ook niet zelfde dikte aangezien diesels met zelfde uitlaat systeem werken als 1400 Surprisedops:  Rolling Eyes

Een turbodiesel niet!!

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 22 januari 2007 11:45 PM
  [ # 26 ]
PrutsyLJ schreef:
McDean schreef:

volgens mij is dit heel anders Rolling Eyes

ook niet zelfde dikte aangezien diesels met zelfde uitlaat systeem werken als 1400 Surprisedops:  Rolling Eyes

Een turbodiesel niet!!

oops Surprisedops:  Surprisedops:  Surprisedops:  Surprisedops:  Surprisedops:

tja nooit gehad he Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1761
Geregistreerd: 19-05-2006

Gepost: 22 januari 2007 11:48 PM
  [ # 27 ]
OscarTZDTurbo schreef:
oudelut schreef:

Bedenk me nu dat ik nog een (katloze) eerste pijp van mijn TZD Turbo heb liggen… Is die hetzelfde? Dan hoef ik alleen een aansluiting voor mijn lambda-sonde te creëeren, toch? (of kan ik die ook omleggen en los laten liggen?)


ik zou je lambda-sonde wel aansluiten en die bouw je er niet zomaar ff op denk ik als er geen aansluiting zit.
Is wel zo handig voor goeie mengselvorming, CO, etc. etc.


Koop toch gewoon een nieuw stukkie pijp man zo duur is dat toch niet ? Very Happy

Gat boren en moer erop lassen? Nieuwe kan ook, maar heb dit tóch nog liggen…?!

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 22 januari 2007 11:54 PM
  [ # 28 ]
oudelut schreef:

Gat boren en moer erop lassen? Nieuwe kan ook, maar heb dit tóch nog liggen…?!

Helemaal mee eens Oudelut!!

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 378
Geregistreerd: 21-06-2006

Gepost: 23 januari 2007 01:13 AM
  [ # 29 ]

Tsja dat kan natuurlijk wel, maar dat is wel een beetje erg beun he jongens.

Verkoop die oude pijp dan Cool

Citroën D Special 1970

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 23 januari 2007 01:38 AM
  [ # 30 ]

Oudelut, ik heb het nog even nagevraagt. Maar de voorpijp van een TD blok past niet op een 1600/1900 benzine. Dus je zal een andere oplossing moeten zoeken ben ik bang Wink

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook