Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
GeraldDSuper schreef:@ Kees-Jan Smit,
Ik ben blij dat jij geen bi-Xenon in je Snoek hebt
Ik ook!
Totaal aantal Berichten: 586
- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Nog even een aanvulling op het mooiste. Zojuist reed ik achter mijn DS (mijn vrouw reed dus voorop). Het achter de DS rijden is ook geweldig. Je ziet ze echt de kuilen in de weg gladstrijken. Ook het smalle achterspoor is super. Je ziet gewoon vier wielen naast elkaar. Zo kan ik nog wel doorgaan…
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Wat ik ook heel mooi vind is naar een langsrijdende DS kijken op een slechte weg, je ziet de wielen dan fantastisch soepel met de weg mee bewegen terwijl de koets gewoon recht blijft.
Wat ook helemaal geweldig is. Je voorspatborden demonteren en dan gaan rijden op een slechte weg. Bermpje pakken en zo. Dan zie je de banden heen en weer stuiteren em de geniale vering zn werk doen. (Wel even oppassen dat je motorkap niet op je vooruit land!)
Het leukste aan de DS?
Het rijden geeft mij het idee dat ik met een slagschip op weg ben…. je moet wel relaxed rijden om alle ruimte te nemen!
Daarnaast zorgt de Ds voor vele leuke cotnacten, waaronder die op het forum.
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
Totaal aantal Berichten: 106
- C1 Selection 5drs
- ID/DS D Super met 5 versnellingen *VERKOCHT*
Malemo schreef:Ook tijdens het tanken gaat de auto weer omhoog als de benzinetank ca. 3/4 gevuld is. Levert ook aardig wat blikken van omstanders op.
Tank jij met lopende motor??
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Dat is niet per se nodig toch?
Is het niet zo dat, als alles optimaal is, de benodigde druk en volume uit je voorraadbol komt?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Cat schreef:Malemo schreef:Ook tijdens het tanken gaat de auto weer omhoog als de benzinetank ca. 3/4 gevuld is. Levert ook aardig wat blikken van omstanders op.
Iedereen toch?
Of zou er de totale gebeurtenis “het tanken” bedoeld worden?
Leuk om te lezen die ervaringen.
Maar hoe verwerken jullie de ontdekking van wéér een roestblaasje?
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Ik vind die laatste vraag een beetje ongepast.
Het gaat er om wat het mooiste is. Toch?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
- C1 Selection 5drs
ieksEmmu schreef:Cat schreef:Malemo schreef:Ook tijdens het tanken gaat de auto weer omhoog als de benzinetank ca. 3/4 gevuld is. Levert ook aardig wat blikken van omstanders op.
Iedereen toch?
Of zou er de totale gebeurtenis “het tanken” bedoeld worden?
Ik parkeer mijn auto naast een benzine (of lpg) pomp, zet vervolgens de motor af en hang de benzine slang in of de lpg slang aan de auto. enz. enz. Wellicht ben ik erg blond, maar zo hoort het volgens mij….
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ik zat gisteravond in mn XM naar huis, flink vaartje 120 waar je 100 mag, zoeft er ineenen zon DS met 150 voorbij…
Ik heb er nog nooit in gereden, lijkt me werelds rijden, maar die roestduivel houdt me tegen om ook maar een heel klein beetje de markt te verkennen…
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Cat schreef:ieksEmmu schreef:Cat schreef:Malemo schreef:Ook tijdens het tanken gaat de auto weer omhoog als de benzinetank ca. 3/4 gevuld is. Levert ook aardig wat blikken van omstanders op.
Iedereen toch?
Of zou er de totale gebeurtenis “het tanken” bedoeld worden?Ik parkeer mijn auto naast een benzine (of lpg) pomp, zet vervolgens de motor af en hang de benzine slang in of de lpg slang aan de auto. enz. enz. Wellicht ben ik erg blond, maar zo hoort het volgens mij….
Dat gaat dan anders dan bij zo’n nieuwerwetse XM, sta ik te tanken, hang tegen de wagen die inzakt tijdens t vullen… springt pas weer op bij t starten.
- C1 Selection 5drs
ieksEmmu schreef:
Dat gaat dan anders dan bij zo’n nieuwerwetse XM, sta ik te tanken, hang tegen de wagen die inzakt tijdens t vullen… springt pas weer op bij t starten.
Dat doet mijn DS ook
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
ieksEmmu schreef:ik zat gisteravond in mn XM naar huis, flink vaartje 120 waar je 100 mag, zoeft er ineenen zon DS met 150 voorbij…
Altijd knap lullig wanneer je in een moderne bak rijdt,maar wel een prachtig gezicht niet?!
‘Spirit of avant-garde’