2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
v-snaren ID: werkwijze
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 23 januari 2007 02:05 PM
  [ # 16 ]

Eens, echter:
De gemiddelde diesel druk leiding is van IJZER uit die heimat en niet van zamac uit la douce france…

PS c’est le ton qui fait la musique…

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 januari 2007 03:03 PM
  [ # 17 ]
bogaard77 schreef:

Eens, echter:
De gemiddelde diesel druk leiding is van IJZER uit die heimat en niet van zamac uit la douce france…

De hogedrukleiding is ook van staal en nie van zamac Smile

Citroen!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 23 januari 2007 03:17 PM
  [ # 18 ]

Maar lang niet zo sterk als diesel drukleidingen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 januari 2007 03:46 PM
  [ # 19 ]

Dieselinspuitleidingen (de oude) hebben meestal een kleinere binnendiameter en een grotere wanddikte, dat klopt.
Toch zijn de inspuitdrukken (bij oude, indirect ingespoten dieselmotoren) vaak lager dan de druk in de leiding tussen HD-pomp en HD-regelaar… Cool

Citroen!

Profiel  
 
Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 01 februari 2007 10:55 PM
  [ # 20 ]

En dan is ook nog de vraag, of de wanddikte wel relevant is als het om torderen gaat! Hooguit moet je bij die dieselleiding meer kracht zetten om hem getordeerd te krijgen…

Corrosion sympa!

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 02 februari 2007 12:08 AM
  [ # 21 ]

worden er dan nog nergens geen hogedrukleidingen gefabriceerd,die flexibel zijn zoals voor de SM? moet toch te fixen zijn??

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook