wat voor xm was het eigenlijk?
je kan bij de laaste types toch gewoon een handel van citroen bestellen, voor € 60,- aansluiten klaar.
heb ik ook gedaan werkt esuper.
razor schreef:wat voor xm was het eigenlijk?
je kan bij de laaste types toch gewoon een handel van citroen bestellen, voor € 60,- aansluiten klaar.
heb ik ook gedaan werkt esuper.
dat geldt helaas alleen voor de 2.5TD….............
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik ga kijken of dit werkt, dank voor de tip van de rode stekker en de stekker onder de vloerbedekking.
Laat het weten of het is gelukt.
karel post schreef:Ik ga kijken of dit werkt, dank voor de tip van de rode stekker en de stekker onder de vloerbedekking.
Laat het weten of het is gelukt.
Nog gelukt?
Test
Bij de Xantia benzine modellen was het draad nummer 1360 ook in de Saxo’s en BX
welke ik heb gehad was dit zo.
Of dit ook voor diesels geld weet ik niet maar wellicht is dit een standard.
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën
roland schreef:ook in de Saxo’s en BX
welke ik heb gehad was dit zo.
Goh, ik wist niet dat een BX een tachopuls verstopt had in de kabelboom…
Hier is waarschijnlijk sprake van enige verwarring. Het km-teller gebeuren bij de BX is 100% mechanisch, er zit nergens een pulsgever.
Test
karel post schreef:Ik ga kijken of dit werkt, dank voor de tip van de rode stekker en de stekker onder de vloerbedekking.
Laat het weten of het is gelukt.
Al werkend?
Test