JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Ik zag net voor me de parkeerplaats afrijden. Een prachtige bx type 1 in blue olympique, met een oud mannetje erin en helemaal origineel (naafdopjes, fietswieltjes). Kentekencheck (NL - 93 - GH) bij de RDW laat zien dat deze bx nog steeds bij de eerste eigenaar is:
Datum eerste afgifte Nederland 19-07-1985
Datum eerste toelating 19-07-1985
Datum aanvang tenaamstelling 19-07-1985
Vervaldatum APK 06-11-2007
Ik was jammergenoeg net te laat. Misschien maar goed ook, want anders had ik direct een bod gedaan. Het geeft in ieder geval wel vertrouwen dat er nog steeds mooie bx-en in betrekkelijke stilte worden geconserveerd.
B_iks schreef:Een prachtige bx type 1 in blue olympique…
Je bedoelt Bleu Romantique? Want Bleu Olympe is enkel geleverd vanaf de BX type 2.
Beide zijn zeer fraaie kleuren.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik heb gister Marten gespot, of er moeten nog meer Vert Trition BX’en met Xenon in Den Bosch rondrijden
Was op de Vondelstraat, ter hoogte van de brug over de Willemsvaart.
Je kwam vanaf de watertoren, ik kwam net vanaf de Maastrichtseweg…
Was tussen half 8 en 8 denk ik ong.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Vandaag even gaan kijken op Scheveningen hoe het met de golven stond, spot ik me daar toch even een 16batser
Gelijk omgedraaid, erachteraan gereden, ernaast geparkeerd en een praatje gemaakt.
Je hebt hem toch wel meteen gewezen op ons forum hè ?
Bram schreef:Simpele Ziel schreef:Vandaag even gaan kijken op Scheveningen hoe het met de golven stond, spot ik me daar toch even een 16batser
Gelijk omgedraaid, erachteraan gereden, ernaast geparkeerd en een praatje gemaakt.Je hebt hem toch wel meteen gewezen op ons forum hè ?
ops: Helemaal vergeten
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
= onze dokter ook
Emiel
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
2cvman schreef:BX19trs schreef:Dinsdag in Leeuwarden bij de Huizumer-poort een rooie BX!
Emiel
he, da’s bij mijn dokter…
Er rijden trouwens nog vrij veel bixen in lwd, tenminste ik zie er regelmatig ééntje.
ik zie ze ook regelmatig rijden zie ook vaak witte break staan @ die soort gevangenis ding…en ook zie ik bij het station vaak een rode break. Zelf rij ik vaak in me rode bix naar school in lwd
ook staat hier in dokkum bij de action in de buurt een rode/roze gti met mooie wieldoppen ( en nee niet de mijne )
Die van mij is ook elke zaterdag in Leeuwarden te vinden, maar dan staat ie binnen. Voor de rest komt ie ook regelmatig in Leeuwarden trouwens..
2cvman schreef:BX19trs schreef:Dinsdag in Leeuwarden bij de Huizumer-poort een rooie BX!
Emiel
Er rijden trouwens nog vrij veel bixen in lwd, tenminste ik zie er regelmatig ééntje.
Ik zie je wel eens in LWD rond scheuren..
Zwaai maar even naar de witte bx met die “grote” velgen..
Ik vrees dat het binnenkort tijd word voor een meeting in Leeuwarden…..
Emiel
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
BX:
Ijs schreef:2cvman schreef:BX19trs schreef:Dinsdag in Leeuwarden bij de Huizumer-poort een rooie BX!
Emiel
Er rijden trouwens nog vrij veel bixen in lwd, tenminste ik zie er regelmatig ééntje.Ik zie je wel eens in LWD rond scheuren..
Zwaai maar even naar de witte bx met die “grote” velgen..
Doe ik zeker, maar er rijden meerdere chicjes hier rond…...dus misschien zie je steeds een ander
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
BX19trs schreef:Ik vrees dat het binnenkort tijd word voor een meeting in Leeuwarden…..
Emiel
strak plan….
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006