Een vraagje aan de mede picassorijders hebben jullie ook stoelverwarming op de voorstoelen bij ons wel wisten niet eens dat dat erbij zat groeten Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Als ik me niet vergis is dit enkel bij Exclusives met Alcantara of Leder.
Hallo XsaraVTR en andere picassorijders,
ook ik wist niet dat het erop zit, maar ik heb toch stoelverwarming. Op een 2.0 HDiF Exclusive, met de standaard velours bekleding.
Ik moet vanavond laat nog de weg op, ik denk dat ik hem in gebruik ga nemen.
Groet
Berlingo I 1.9D (grijs)
Berlingo I 1.6 16V
Beringo II 1.6 16V
Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusive EB6V
Grand C4 Picasso 1.6 HTP Exclusive
Grand C4 Picasso 165 HTP Shine
jah die van mijn vader heeft ook velours bekleding maar werkt wel goed best lekker haha
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Er zou onderaan de stoel een verstelwieltje moeten zitten met het symbooltje van Stoelverwarming er op
Mijn definitie van onderaan de stoel het verstelwieltje zit onder en iets naar achter tov de verstelling van de rugleuning. Gezeten op de bestuurdersstoel dus rechts van je.
Het werkt op zich goed, maar denk wel dat het een van de minst gebruikte opties op mijn C4Picasso zal zijn.
Als JaapJaap hem niet heeft; zou het gekoppeld kunnen zijn aan Pack Detection 2 ?
Trouwens ook het LaneDeparture gedoe eens geprobeerd. Het trileffect was wel heel mager, ik schat zo in niet genoeg om me wakker te houder of te maken als het echt goed mis gaat. Hebben anderen hier al ervaring mee?
Berlingo I 1.9D (grijs)
Berlingo I 1.6 16V
Beringo II 1.6 16V
Grand C4 Picasso 2.0 HDiF Exclusive EB6V
Grand C4 Picasso 1.6 HTP Exclusive
Grand C4 Picasso 165 HTP Shine
Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Berlin.Go.Picasso schreef:Trouwens: ook het LaneDeparture gedoe eens geprobeerd. Het trileffect was wel heel mager, ik schat zo in niet genoeg om me wakker te houder of te maken als het echt goed mis gaat.
Het is een leuke gadget maar als bestuurder moet je zelf de verantwoordelijkheid dragen om bij vermoeidheid je auto aan de kant te zetten of helemaal niet aan de reis te beginnen! Bij verre reizen helpt een kwartiertje slaap op de parkeerplaats zeer goed; spreek uit maandenlange ervaring. Je kunt dan weer er tegenaan voor een paar uur.
Overigens op de C4 Berline vind ik de trilling voeldoende om me te waarschuwen als ik even niet oplet vanwege bv opzij kijken.
das geen verwarming das je antenne
JaapJaap schreef:Wist ik wel hoor ... ops:
had je dealer ook moeten vertellen en je kan niet alles weten he
Groeten Lodie
Berlin.Go.Picasso schreef:Mijn definitie van onderaan de stoel: het verstelwieltje zit onder en iets naar achter tov de verstelling van de rugleuning. Gezeten op de bestuurdersstoel dus rechts van je.
Het werkt op zich goed, maar denk wel dat het een van de minst gebruikte opties op mijn C4Picasso zal zijn.
Als JaapJaap hem niet heeft; zou het gekoppeld kunnen zijn aan Pack Detection 2 ?
Wij waren ook verrast dat er stoelverwarming op bleek te zitten met de velours bekleding
Het staat werkelijk nergens vermeld in de documentatie dus het zou inderdaad best wel eens gekoppeld kunnen zijn aan het Pack Detection 2….
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V
c4grand-p schreef:
Wacht maar eens tot je pijn in je rug hebt…........
dan is een verwarmde stoel GEWELDIG.
(ik spreek helaas uit ervaring)
Na 2 hernia operaties L4 en 5 SI hoef je mij niet te overtuigen, ben ook ERG blij dat het erop zit (zeker als het wat kouder is)
DS4 HDi 160 Sport Chic
Grand C4 Picasso 2.0i (benzine) Exclusive EB6V