Instelbare interval ruitenwisser
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 26 januari 2007 11:36 PM

Tijdens de rit naar huis van mijn werk vandaag regende het. Ik begin me toch redelijk te irriteren aan de interval;langzaam, snel of stresstand. Nu kwamen me ouders ermee aan dat een bx die we ooit hebben gehad een instelbare interval had; nu geloof ik daar niks van maar ze zeggen het beide. Moet er wel bij vertellen dat dit echt een knutsel auto was waar allerlei dingen op zaten maar zijn mensen ook bekend met zoiets of is het te maken?

Profiel  

macnail
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 856

Gepost: 26 januari 2007 11:40 PM
  [ # 1 ]

Re: Instelbare interval ruitenwisser

Ijs schreef:

Tijdens de rit naar huis van mijn werk vandaag regende het. Ik begin me toch redelijk te irriteren aan de interval;langzaam, snel of stresstand. Nu kwamen me ouders ermee aan dat een bx die we ooit hebben gehad een instelbare interval had; nu geloof ik daar niks van maar ze zeggen het beide. Moet er wel bij vertellen dat dit echt een knutsel auto was waar allerlei dingen op zaten maar zijn mensen ook bekend met zoiets of is het te maken?[/quote
==============================================
Voor zover ik weet moeten er kant en klare setjes in de handel zijn om een traploze interval op je ruitenwissersysteem te monteren.

11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.

Profiel  

Xsara_Chrono
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 31

Gepost: 26 januari 2007 11:44 PM
  [ # 2 ]

je kan vast ook wel zo’n setje kopen met een regensensor dan gaat ie automatisch sneller/langzamer naar gelang de neerslag.

... moet de sensor natturlijk wel ergens zitten waar je wissers ook daadwerkelijk wissen Wink

Geboorte J-Unit

Citro-genen: geinstalleerd

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 27 januari 2007 12:04 AM
  [ # 3 ]

als je je raam in de was zet hoef je je ruitewisser niet te gebruike Razz waait er gewoon af Razz

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook