seduction?
vooraan staat er eentje in een basis uitvoering.
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Bruno66 schreef:die zei me dat hij pas volgend jaar 2008 in mei op de markt komt.
Dat lijkt me zo laat.
Stuur eens een mailtje naar Citroën Belië, daar zullen ze dat wel weten.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Weet dat mens wel waarover ze praat dan? Zeker op de Nederlandse site staat duidelijk een verwijzing naar de 5-zitter Ontslaan die handel zou ik zeggen
Bruno66 schreef:erg hé, zo doe je wel niet aan klantenbinding hé..
ik zou mijn huidige picasso willen vervangen eind dit jaar/begin volgend jaar en hoopte op deze c4 picasso 5-zit. Maar weet dus nog altijd niet wanneer hij beschikbaar is.
van de autoweek site (ja ik weet het - niet altijd de meest betrouwbare - maar dit klinkt wel logisch)
Reken er op dat de kleine Picasso zeer kort na zijn introductie op de Autosalon van Genève bij de dealers staat en hoogstwaarschijnlijk ook is te zien op ‘onze’ AutoRAI.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
cocico schreef:Moest dat blauw leverbaar zijn op de Grand Picasso, dan had mijn ma ongetwijfeld dat gekozen! Verder vind ik de velgen wel héél mooi! Die zijn toch niet leverbaar op de Grand Picasso?
Velgen zitten wel degelijk op de Grand Picasso, = 18"Krakatoa, wel tegen meerprijs maar dat is ongetwijfeld ook op de “kleinere” C4 Picasso
eviltwin schreef:Bruno66 schreef:erg hé, zo doe je wel niet aan klantenbinding hé..
ik zou mijn huidige picasso willen vervangen eind dit jaar/begin volgend jaar en hoopte op deze c4 picasso 5-zit. Maar weet dus nog altijd niet wanneer hij beschikbaar is.van de autoweek site (ja ik weet het - niet altijd de meest betrouwbare - maar dit klinkt wel logisch)
Reken er op dat de kleine Picasso zeer kort na zijn introductie op de Autosalon van Genève bij de dealers staat en hoogstwaarschijnlijk ook is te zien op ‘onze’ AutoRAI.
Afgelopen zaterdag aan mijn dealer gevraagd wanneer die 5-zits komt. Zijn antwoord was dat ze 31 januari naar de Rai moesten voor de introduktie vanuit de importeur en hij twijfelde er niet aan dat ie binnenkort dan al in de showroom zou staan. Lijkt mij dat dat iig na de beurs van Geneve is.
harryhonda7 schreef:cocico schreef:Moest dat blauw leverbaar zijn op de Grand Picasso, dan had mijn ma ongetwijfeld dat gekozen! Verder vind ik de velgen wel héél mooi! Die zijn toch niet leverbaar op de Grand Picasso?
Velgen zitten wel degelijk op de Grand Picasso, = 18"Krakatoa, wel tegen meerprijs maar dat is ongetwijfeld ook op de “kleinere” C4 Picasso
In België staan die velgen niet op de optielijst. Alleen de 17” werd ons voorgesteld bij de optielijst van onze 1.6 HDi Exclusive.
cocico schreef:harryhonda7 schreef:cocico schreef:Moest dat blauw leverbaar zijn op de Grand Picasso, dan had mijn ma ongetwijfeld dat gekozen! Verder vind ik de velgen wel héél mooi! Die zijn toch niet leverbaar op de Grand Picasso?
In België staan die velgen niet op de optielijst. Alleen de 17” werd ons voorgesteld bij de optielijst van onze 1.6 HDi Exclusive.
In Nederland staat de Exclusive (met 2.0 16v en 2.0HDi) standaard op 17’’ Roskilde velgen en zijn de 18’’ Krakatoa velgen een optie van 650EUR.
In Belgie staat de Exclusive standaard op 16’’ (17’’ optie)
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
[In Nederland staat de Exclusive (met 2.0 16v en 2.0HDi) standaard op 17’’ Roskilde velgen en zijn de 18’’ Krakatoa velgen een optie van 650EUR.
dat zeg ik, tegen meerprijs…
Overigens deed mijn dealer niet moeilijk als ikde ambiance uitvoering had gekozen en daar toch de 18"onder wilde laten leggen
In Belgie staat de Exclusive standaard op 16’’ (17’’ optie)
Nouja, niet klagen. De auto’s zijn in België flink goedkoper
cocico schreef:Nouja, niet klagen. De auto’s zijn in België flink goedkoper
Inderdaad, in Belgie steek je toch al gauw 8 a 9000 euro in je zak, voor dat bedrag kun je makkelijk die 18"gaan halen in Nederland…..
Even off topic :
Ik zie dat jij de C4 Picasso al hebt en in de kleur Show Rood, kun je daar geen fotootje van uploaden, er zijn veel mensen die die kleur willen zien hoe het er nu in het echt uit ziet.
Wij hebben de kleur zelf nog niet gezien, de auto is al 3 weken in bestelling nu. Ik zoek me ook suf naar een goeie foto.
cocico schreef:Wij hebben de kleur zelf nog niet gezien, de auto is al 3 weken in bestelling nu. Ik zoek me ook suf naar een goeie foto.
Okay sorry, in de lijst met auto’s van jou heb je namelijk die C4 Picasso al staan en je hebt er bij gezet dat ie al in bezit is, maar dat is dus nog helemaal niet.
harryhonda7 schreef:cocico schreef:Wij hebben de kleur zelf nog niet gezien, de auto is al 3 weken in bestelling nu. Ik zoek me ook suf naar een goeie foto.
Okay sorry, in de lijst met auto’s van jou heb je namelijk die C4 Picasso al staan en je hebt er bij gezet dat ie al in bezit is, maar dat is dus nog helemaal niet.
Wel, als je zet ‘niet in bezit’, dan komt de auto niet voor in je lijstje, vandaar
5-zitter
Ben nieuw op dit forum.
Op xelopolis nieuwe foto’s gevonden van de 5-zitter. Super mooi.
http://www.xelopolis.com/photos/index.php?spgmGal=Citroen/Citroen_C4_Picasso_5_places_2007
Kun je ook foto’s invoegen op dit forum?
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.