Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Renz, gefeliciteerd met de snelle Jap!
Van de zomer maar eens een Citroen-forum-motormeeting organiseren…
ieksEmmu schreef:Renz, gefeliciteerd met de snelle Jap!
Van de zomer maar eens een Citroen-forum-motormeeting organiseren…
Ja leuk
Ja…lijkt mij ook een goed idee zo’n motormeeting, jammer dat Citroen geen motoren maakt.
EvelienBX schreef:ah! nog een motorrijder
mooie yamaha
bedankt! ben er enorm tevreden van! zalig stukje techniek…
niets voor met een duo rond te rijden, dat is inderdaad zo,
doch aangezien ik steeds alleen rond-tuf, meer dan power zat die 600cc!!
hoop er toch nog enkele jaren plezier van te hebben!
zelf ook Yamaha rijder/ster?
Citroen had toch 1 motor? Kan me herinneren dat ik daar ooit een plaatje van heb gezien, staat hier geloof ik wel ergens op het forum.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ieksEmmu schreef:EvelienBX schreef:[egres] schreef:
zelf ook Yamaha rijder/ster?
Nee ik heb geen yamaha. Wel een 600cc-er Een Honda CBR 600f.
Deze heb ik 6 januari (dit jaar) gekocht This m’n eerste motor.hoe doen de ledjes het?
Ja die doen het wel! Hihih ja, op die zwartwit foto zie je trouwens niet wat voor kleuren mijn motor heeft
Maar die foto is inderdaad een closeup van de velg zodat je de kleur goed kan bekijken lol
Totaal aantal Berichten: 149
- GS/GSA conventiseur
- Dyane confort
Ik heb net het filmpje van die rijder in Istanbul gezien mijn hemel wat een weg piraat
Ik ben / was een doorrijder in de zin zolang er geen sneeuw ligt of het is niet 28graden of hoger. Ik ben een boxer fan. Moet ook wel als fervent Dyane rijder.
Ik weet het is een slome fiets een B.M.W. R80Rt maar wel lekker in de winter en in de zomer en als het regent en etc. Woonwerk verkeer is die ideaal voor. En als Dyane rijder gaat die hard zat
Zo blijven de autotjes langer mooi
Citroën rijden is roest bestrijden
Het gaat er toch ook niet altijd om hoe snel ie is… Het gaat er om dat je hem fijn vind rijden… En er plezier aan ehbt
EvelienBX schreef:Bram schreef:Ja…lijkt mij ook een goed idee zo’n motormeeting, jammer dat Citroen geen motoren maakt.
Citroen had toch 1 motor? Kan me herinneren dat ik daar ooit een plaatje van heb gezien, staat hier geloof ik wel ergens op het forum.
Motormeeting? Goed idee!
Voor de Citroënmotor, zie o.a. de twee de ‘link’ in mijn post op pagina 13.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Zondag de motor opgehaald in Made met een speciale aanhanger voor motoren.
Het was aardig stormachtig weer s’middags…dus rustig aan gereden en veilig aangekomen in Haarlem.
Hier een foto van de R6 van Renz in onze tuin :
Heb er stiekum toch 2 meter mee gereden in onze tuin, zonder A rijbewijs (niet tegen Renz zeggen hoor)
Die GEL accu’s zijn trouwens behoorlijk prijzig (85 euro)
Volgens de ‘‘accu-boer’’ in onze stad moet je zo’n Gel-accu niet een paar maanden stil laten staan zonder de motor te starten….motoren zouden accu-vreters zijn, zei hij :
Maar omdat de accu van deze R6 plat ligt onder het zadel, kun je er geen gewone natte lood accu in zetten…die zou natuurlijk leeglopen.
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
als er toch maanden niet mee gereden gaat worden…
accu eruit halen en/of aan de druppellader leggen.
Dat is een hele mooi R6
Als ie maanden stil staat, zou het niet verkeerd zijn hem door iemand een paar keer te laten rijden.
Zet maar voor mijn deur, dan blijft ie in conditie
2x per dag naar de waarderpolder…
Weet Renz al dat ie trilt bij 270?