Wie kan mij helpen aan de elektische schema’s van de AX-GT. :
Heb op de sloop de luxe plafonnierre van een AX-GT erafgehaal die ik in mijn ZX wil inbouwen.
Bij voorkeur de schema’s uit de vraagbaak.
Totaal aantal Berichten: 131
- 2CV 6 Spécial
- GS/GSA GSpecial
Dit bestand is voorzien van een password, weet iemand het password of is er een mogelijkheid om dat te kraken :
Totaal aantal Berichten: 131
- 2CV 6 Spécial
- GS/GSA GSpecial
Sorry, password is AXGT geloof ik. (misschien met kleine letters)
Succes
Thanx, password was inderdaad axgt in kleine letters.
Ik heb het bestand kunnen uitpakken en op CD gezet en de setup uitgevoerd. Krijg de foutmelding “Cannot find viewer file”, ik open dan het bestand “AX_injec.MVB”.
Ik krijg dan 19 hoofdstukken te zien, van Algemeen t/m technische gegevens, maar als ik er eentje aanklik, bijvoorbeeld “14.Elektrische installatie”, zie ik op de volgende pagina:
Citroen AX 1991-1995
14. Elektrische installatie
14. Elektrische installatie
Ik kan niets aanklikken, om het schema te zien.
Eh ja op die manier werkt het wel ops: , Thanx
Heb gisteren toch even zitten experimenteren met een losse 12V voeding en ben er al achter hoe ik dat ding kan gaan aansluiten. Ik hoef alleen een extra draad naar de plafonnierre te trekken vanaf het contact tbv de backlight van de digitale klok.
Ik zit zelf te denken om de “ilumination” van de radio hiervoor te pakken, dan hoef ik niet ergens in de kabelboom bij de zekeringenkast te gaan hakken. Of heeft iemand een betere/makkelijkere suggestie om een via het contact geschakelde +12V af te tappen?
Aansluiting voor het leeslampje met deur-open contact is dezelfde stekker en kan zo in de luxe plafonnierre geklikt worden. De +12V hiervan tak ik af voor het spotje en de klok.
O ja, dat ding ziet er zo uit: