Asbak verlichting kaduk
Tha_Duck
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

Gepost: 25 september 2004 03:55 PM

Wonderbaarlijk, want de rest van de mensen hier heeft het niet Smile In mijn ZX 1.4i Avantage uit 1995 is de asbak verlichting kapot.

Ben al aan het pielen geweest, maar ik kan niet ontdekken waar ik de lampjes zitten die ik dan moet vervangen. Vroeger deed de asbak verlichting het trouwens wel en de zekeringen zijn ok.

Wat ook wel knap is tussen 2 haakjes, de verlichting van de verwarming/aanjager die heeft het tot van de week nooit gedaan. En opeens worden nu 2 van de 3 knoppen verlicht. Om die lampjes te vervangen is het een hoop gepriegel begreep ik (hele paneel waar knoppen inzitten moet los) en daar heb ik geen zin in.

De reden dat ik graag licht in me asbak wil is dat ik rook en de as rondom de asbak neemt nogal dramatische vormen aan Very Happy

Geen Citroën meer

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 25 september 2004 04:28 PM
  [ # 1 ]

lampje zit achter je aansteker. Is geen dramatische reparatie hoor, je gaat alleen ff vloeken omdat je ws ff moet pielen om je middenconsole los te krijgen.

Waar zit je ergens in utrecht?

Profiel  

Tha_Duck
< 100 berichten
Rank

Gepost: 25 september 2004 04:37 PM
  [ # 2 ]
gompy58 schreef:

lampje zit achter je aansteker. Is geen dramatische reparatie hoor, je gaat alleen ff vloeken omdat je ws ff moet pielen om je middenconsole los te krijgen.

Het lampje is dus niet zomaar te vervangen helaas. Echter, als de middenconsole los moet dan kan ik beter alle lampjes (dus ook van verwarmingsknoppen) vervangen. Het ligt dan tenslotte toch al open.

Ik zit op 14 KM afstand van Utrecht op dit moment, ik zit in Vianen.

Geen Citroën meer

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 25 september 2004 05:39 PM
  [ # 3 ]

Gompy is erg handig in het lospeuteren van de middenconsole heb ik gezien tijdens de kachel-radiateur wissels Wink 

PS: Die asbakverlichting is toch niet zo wonderbaarlijk? ik heb dat zelfs in mijn ZX-Reflex uit 1992 zitten. Erg handig om in het donker te kunnen als ik iets uit dat “Opbergvakje” nodig heb

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 25 september 2004 05:47 PM
  [ # 4 ]
Tha_Duck schreef:
gompy58 schreef:

Het lampje is dus niet zomaar te vervangen helaas. Echter, als de middenconsole los moet dan kan ik beter alle lampjes (dus ook van verwarmingsknoppen) vervangen. Het ligt dan tenslotte toch al open.

Ik zit op 14 KM afstand van Utrecht op dit moment, ik zit in Vianen.

als je hulp nodig hebt stuur je maar een pbeetje…

Profiel  

Tha_Duck
< 100 berichten
Rank

Gepost: 25 september 2004 07:55 PM
  [ # 5 ]
ZX1.4i schreef:

Gompy is erg handig in het lospeuteren van de middenconsole heb ik gezien tijdens de kachel-radiateur wissels Wink 

PS: Die asbakverlichting is toch niet zo wonderbaarlijk? ik heb dat zelfs in mijn ZX-Reflex uit 1992 zitten. Erg handig om in het donker te kunnen als ik iets uit dat “Opbergvakje” nodig heb

Dan zal ik gompy zeker niet vergeten als het me niet lukt Smile Ik ga er maandag of dinsdag mee aan de slag aangezien ik ook lampjes moet halen en die kan ik niet op zondag krijgen (en dan zit ik ook nog is in het stadion dus lastig lastig Smile)

Ennuh, het wonderbaarlijke sloeg hem op het feit dat het lampje stuk is, bij de meeste (en alles wat ik hier heb kunnen vinden) is alle verlichting stuk behalve de asbak verlichting.

Ik berg er ook wel wat in op in dat vakje trouwens Wink

Geen Citroën meer

Profiel  

Tha_Duck
< 100 berichten
Rank

Gepost: 25 september 2004 07:56 PM
  [ # 6 ]
gompy58 schreef:

als je hulp nodig hebt stuur je maar een pbeetje…

Dat zal ik onthouden! Bedankt voor het aanbod alvast, als het nodig is gooi ik een pbeetje jouw richting uit!

Geen Citroën meer

Profiel  

Tha_Duck
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 september 2004 12:19 AM
  [ # 7 ]

Ik wou even zeggen dat het gelukt is, 5 lampjes vervangen Smile

Bij de verwarmingsknoppen zaten maar 2 van de 4 lampjes, waarvan er nog 1 van kapot was ook Smile Preventief de werkende ook maar vervangen.

Geen Citroën meer

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 26 november 2004 06:10 PM
  [ # 8 ]

—- laatmaar, daar zat inderdaad een lampje——

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 28 november 2004 03:07 AM
  [ # 9 ]
Tha_Duck schreef:

Ik wou even zeggen dat het gelukt is, 5 lampjes vervangen Smile

Bij de verwarmingsknoppen zaten maar 2 van de 4 lampjes, waarvan er nog 1 van kapot was ook Smile Preventief de werkende ook maar vervangen.

Had ik dat ook maar gedaan, voordat ik een middenconsole ging inbouwen welke standaard niet aanwezig is in een Reflex.
Was inderdaad even pielen om dat ding erin te krijgen en moet het binnenkort weer eruithalen want er is een lampje bij de verwarmingsknoppen kaduuk Crying or Very sad

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook