4 van de 13
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

die arme duitse digit
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 29 januari 2007 10:01 PM
  [ # 46 ]
hel1 schreef:

en nog even wat: ik heb niet echt een warm hart voor deze digit, maar wel voor een hoop delen er van. ik wil het beeld dat jullie van me hebben niet helemaal kapotmaken, maar het moet toch gemeld worden

Je bedoelt dat de motor niet helemaal jofel is ?

Gefeliciteerd met de aankoop natuurlijk ! Cool

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 29 januari 2007 10:54 PM
  [ # 47 ]
Lelijke Eend schreef:
hel1 schreef:

en nog even wat: ik heb niet echt een warm hart voor deze digit, maar wel voor een hoop delen er van. ik wil het beeld dat jullie van me hebben niet helemaal kapotmaken, maar het moet toch gemeld worden

Je bedoelt dat de motor niet helemaal jofel is ?

Gefeliciteerd met de aankoop natuurlijk ! Cool

McDean schreef:

hoeveel had deze digit eigenlijk gelopen?

Op de teller staat 176.000 km, en dat geloof ik ook wel. Dat is bij een Digit niet zo makkelijk terug te draaien. Is echt een pielwerk, wat ik zelf wel eens heb gedaan.

Motorblok mist wat slangen, radiateur hangt los, er zit geen carburateur met op, geen accu meer in, etc etc etc.

Ik heb er daarom ook volledig vrede mee dat ie als onderdelenleverancier gaat dienen. Deze wagen is echt veel interessanter dan een nette BX 14 die je op elke sloop vindt.

Denk al eens aan een keurig zwart type 1 dashboard, een net Digit-interieur, goed plaatwerk (weliswaar in verschillende kleuren), bumpers met GT-strips en natuurlijk het legendarische Digit-dashboard met volledige kabelboom.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 30 januari 2007 12:03 AM
  [ # 48 ]
XBXG schreef:

Motorblok mist wat slangen, radiateur hangt los, er zit geen carburateur met op, geen accu meer in, etc etc etc.

Ik heb er daarom ook volledig vrede mee dat ie als onderdelenleverancier gaat dienen. Deze wagen is echt veel interessanter dan een nette BX 14 die je op elke sloop vindt.

Denk al eens aan een keurig zwart type 1 dashboard, een net Digit-interieur, goed plaatwerk (weliswaar in verschillende kleuren), bumpers met GT-strips en natuurlijk het legendarische Digit-dashboard met volledige kabelboom.

precies, ik had het niet mooier kunnen stellen, de auto wordt gestript en heel veel wordt meteen weer gebruikt voor de opwaardering van mijn digit en GT en wellicht verdwijnt er nog het één en ander naar een andere digit.
doet even pijn maar dan is iedereen weer blij.

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2007 12:06 AM
  [ # 49 ]

Ik zie een heerlijk dagje sleutelen tegemoed.  Laughing

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 30 januari 2007 12:08 AM
  [ # 50 ]

Mis gegokt dus !

Maar ik wil wel meesleutelen, heb nog maar 2 keer aan een BX gesleuteld, moet toch eens verandering in komen Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 januari 2007 12:10 AM
  [ # 51 ]
XBXG schreef:

Ik zie een heerlijk dagje sleutelen tegemoed.  Laughing

we moeten er inderdaad wel een mooie dag voor uitkiezen, sleutelen met handschoenen en een sjaal is niet zo mijn hobby, in een t-shirt met een lekkere temperatuur weer wel

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 30 januari 2007 12:54 AM
  [ # 52 ]
XBXG schreef:

Hey, dat is leuk.  Very Happy
Ik wist wel van het bestaan van de PH-86-BJ (als ik het goed begrijp), maar wist niet dat ie in handen was van iemand van het forum.

En er is nog een forummer uit Venlo met een Digit.  Wink

Klopt, is inderdaad de PH-86-BJ. De kleur is Gris Renard, net als de 85 van Hel1. Waar vind ik het Digit-register?

Hel1, wat zijn de laatste 7 cijfers van het chassisnummer van de 85? Ben benieuwd hoe dicht dit bij dat van de 86 zit.

Misschien heb ik ook interesse in sommige delen van die arme Duitse Digit. Doet de sensor van de snelheidmeter het nog?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2007 01:16 AM
  [ # 53 ]
Toeters en bellen schreef:
XBXG schreef:

Ik wist wel van het bestaan van de PH-86-BJ (als ik het goed begrijp), maar wist niet dat ie in handen was van iemand van het forum.

Klopt, is inderdaad de PH-86-BJ. De kleur is Gris Renard, net als de 85 van Hel1. Waar vind ik het Digit-register?

Hel1, wat zijn de laatste 7 cijfers van het chassisnummer van de 85? Ben benieuwd hoe dicht dit bij dat van de 86 zit.

Misschien heb ik ook interesse in sommige delen van die arme Duitse Digit. Doet de sensor van de snelheidmeter het nog?

Als ik het uit m’n hoofd zeg heeft Hel1 de 05XG1002, maar dat weet ik niet zeker.

Wat betreft dat GT/Digit-Register—> dat is van mij en staat enkel bij mij op m’n computer. Geen denken aan om dat publiek te maken na al mijn zoektochten. En het is verre van volledig. Al ben ik er de laatste 2 jaar weinig mee bezig geweest.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 01:16 AM
  [ # 54 ]

ik zal het in gedachten houden..

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 01:17 AM
  [ # 55 ]

chassisnummer zal ik even opzoeken, maar niet nu, ga naar bedje toe

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 01:18 AM
  [ # 56 ]

verrek, wouter heeft weer gelijk, chassisnummer klopt
wat is jouw nummer?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2007 01:22 AM
  [ # 57 ]

Helaas, die heb ik ooit eraf gehaald om te vergelijken met een andere, en toen is ie gaan slingeren. Oftewel, ik ben ‘m kwijt. Wie weet dat ik ‘m ooit weer tegenkom na een verhuizing….

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2007 01:24 AM
  [ # 58 ]
hel1 schreef:

verrek, wouter heeft weer gelijk, chassisnummer klopt

Hehe, ze noemen me niet voor niets de Digit-freak.  Laughing

Alcyone had trouwens de 05XG0999 (PH-11-FL, reeds gesloopt).

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 30 januari 2007 02:19 AM
  [ # 59 ]
XBXG schreef:
XBXG schreef:

Als ik het uit m’n hoofd zeg heeft Hel1 de 05XG1002, maar dat weet ik niet zeker.

Wat betreft dat GT/Digit-Register—> dat is van mij en staat enkel bij mij op m’n computer. Geen denken aan om dat publiek te maken na al mijn zoektochten. En het is verre van volledig. Al ben ik er de laatste 2 jaar weinig mee bezig geweest.

Da’s leuk! Behalve opeenvolgende kentekens ook opeenvolgende chassisnummers. Hoe goed is de 85 nog? Originele kentekenbewijs er nog bij?

Jammer van het register…

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 05:09 PM
  [ # 60 ]

de 85, om hem zo maar te noemen, rijdt prima, heeft alleen een vervelend iets in de hydrauliek waardoor de pomp veel werkt. we weten nog niet wat dat is. en dan is er nog wat aan het plaatwerk te doen. verder is het een auto om glimlachend in te rijden.
dus daarom heb ik nu die arme duitse digit erbij, kan ik weer wat verder rommelen.

Profiel  

4 van de 13
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook