5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

die arme duitse digit
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 30 januari 2007 05:12 PM
  [ # 61 ]
XBXG schreef:

Helaas, die heb ik ooit eraf gehaald om te vergelijken met een andere, en toen is ie gaan slingeren. Oftewel, ik ben ‘m kwijt. Wie weet dat ik ‘m ooit weer tegenkom na een verhuizing….

ik bedenk me net… ik heb dat ding natuurlijk ook nodig voor mijn diGT projekt.
heej, kan je niet even snel verhuizen? Wink

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 30 januari 2007 05:15 PM
  [ # 62 ]
hel1 schreef:
XBXG schreef:

Helaas, die heb ik ooit eraf gehaald om te vergelijken met een andere, en toen is ie gaan slingeren. Oftewel, ik ben ‘m kwijt. Wie weet dat ik ‘m ooit weer tegenkom na een verhuizing….

ik heb er nog 1 voor je als het goed is
edit: je GT heeft er toch gewoon 1 voor de boordcompu?

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 januari 2007 05:20 PM
  [ # 63 ]
woutersmits schreef:
hel1 schreef:
XBXG schreef:

oh, dat ding… maar dan kan toeters en bellen er ook best nog wel 1 vinden, dat zoekt een stuk makkelijker dan alleen maar een specifiek digit ding.
ik wilde toch meer even een claim op dat ding van jou leggen, want mijn boordcompu van de GT heeft zo een heel eigen opvatting van wat ie moet doen en hoe je info er uit krijgt. ik vraag me af of dat wel allemaal klopt en werkt.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 30 januari 2007 05:20 PM
  [ # 64 ]

Mijn digit is lekker nieuwerder:nummer: 05XG1024

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 05:23 PM
  [ # 65 ]
woutersmits schreef:

Mijn digit is lekker nieuwerder:nummer: 05XG1024

bllllh! maakt op die leeftijd lekker toch niet meer uit!!
mijne is lekker op mijn verjaardag aangemeld (en dus niet op mijn geboortedag, voordat er een slimmerik denk dat ik 19 ben)

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 30 januari 2007 05:25 PM
  [ # 66 ]
hel1 schreef:
woutersmits schreef:
hel1 schreef:
XBXG schreef:

oh, dat ding… maar dan kan toeters en bellen er ook best nog wel 1 vinden, dat zoekt een stuk makkelijker dan alleen maar een specifiek digit ding.
ik wilde toch meer even een claim op dat ding van jou leggen, want mijn boordcompu van de GT heeft zo een heel eigen opvatting van wat ie moet doen en hoe je info er uit krijgt. ik vraag me af of dat wel allemaal klopt en werkt.

vollugus mij heeft ruben (citroenbx) er nog en misschien zijn ze nog nieuw te krijgen..

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 05:30 PM
  [ # 67 ]

ruben heeft alles.
maar ik hoop in eerste instantie dat de boordcompu in de duitser wel goed werkt in de GT. huppetwee en klaar. en daarna gaan we weer verder zoeken.

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 30 januari 2007 05:30 PM
  [ # 68 ]

...en zoals Wouter gezien heeft, de digit/GT boordcompu’s hebben ook in CX GTi Turbo’s gezeten (khebbureenkhebbureen), al weet ik niet of alles wat erachter hangt dan ook hetzelfde is. Maakt het onderdelenreservoir mss wat breder, voor zover nodig…

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 05:34 PM
  [ # 69 ]

ja dat klopt!! heb ik ook weleens gezien. dus toeters en bellen heeft helemaal niet zo’n probleem als hij denkt… die digit van hem kan wel weer uit de schuur!
kunnen we een amsterdamse digit club oprichten.

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 30 januari 2007 07:07 PM
  [ # 70 ]
hel1 schreef:

ja dat klopt!! heb ik ook weleens gezien. dus toeters en bellen heeft helemaal niet zo’n probleem als hij denkt… die digit van hem kan wel weer uit de schuur!

mag ik als toekomstig regelmatig amsterdamlogee dan ook meedoen?

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 30 januari 2007 07:34 PM
  [ # 71 ]
woutersmits schreef:
hel1 schreef:

zeker, je kan dan buitenpost nijmegen zijn omdat je toch zo vaak in de grote stad bent

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 30 januari 2007 09:19 PM
  [ # 72 ]
hel1 schreef:
woutersmits schreef:
hel1 schreef:

zeker, je kan dan buitenpost nijmegen zijn omdat je toch zo vaak in de grote stad bent

Leuk! Wat een Digit belangstelling ineens. Die van mij wil ik graag weer eens naar buiten halen. Wie kan mij laten zien welk onderdeel de meest waarschijnlijke oorzaak is van het op 0 blijven staan van de snelheidsmeter? Auto staat overigens een stuk dichterbij Nijmegen dan bij Amsterdam. Zal hem binnenkort eerst maar eens proberen te starten.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 30 januari 2007 10:27 PM
  [ # 73 ]

Het eerste waar ik aan moet denken is de stekker in dat doosje waar we het op deze pagina steeds over hebben. Dat doosje heb ik ooit voor mijn GT nog gewoon nieuw gehaald bij de dealer…. de Peugeot-dealer wel te verstaan, want daar is ie goedkoper dan bij Citroën. Maar dat geldt voor de meeste onderdelen die uitwisselbaar zijn bij PSA.

Check eens of dat stekkertje er nog goed in zit, of de tellerkabel niet versleten is, maak dat stekketje/doosje eens goed schoon. Kijk ook of alle stekkers op het dashboard goed vastzitten.
Ik heb eens weken lang met de PH-85-BJ rondgereden (ja, die is van mij geweest Wink ), zonder werkende waarschuwingsklampen. Na goed zoeken bleek dat ik een stekker was vergeten en die hing helemaal diep tussen de andere bedrading… Surprisedops:  Surprisedops:

Ik denk dat je het ergens in die richting moet zoeken (stekkers/contacten), want zolang er wel een 0 staat, krijgt het dashboard wel de pulsen van de tellerkabel.

En maak eens foto’s van de PH-86-BJ!! Ik ben reuze benieuwd.  Very Happy

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 30 januari 2007 11:42 PM
  [ # 74 ]

alsie dicht bij nijmegen staat wil ik wel eens meekijken…

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 31 januari 2007 12:12 AM
  [ # 75 ]
XBXG schreef:

Het eerste waar ik aan moet denken is de stekker in dat doosje waar we het op deze pagina steeds over hebben. Dat doosje heb ik ooit voor mijn GT nog gewoon nieuw gehaald bij de dealer…. de Peugeot-dealer wel te verstaan, want daar is ie goedkoper dan bij Citroën. Maar dat geldt voor de meeste onderdelen die uitwisselbaar zijn bij PSA.

Check eens of dat stekkertje er nog goed in zit, of de tellerkabel niet versleten is, maak dat stekketje/doosje eens goed schoon. Kijk ook of alle stekkers op het dashboard goed vastzitten.
Ik heb eens weken lang met de PH-85-BJ rondgereden (ja, die is van mij geweest Wink ), zonder werkende waarschuwingsklampen. Na goed zoeken bleek dat ik een stekker was vergeten en die hing helemaal diep tussen de andere bedrading… Surprisedops:  Surprisedops:

Ik denk dat je het ergens in die richting moet zoeken (stekkers/contacten), want zolang er wel een 0 staat, krijgt het dashboard wel de pulsen van de tellerkabel.

En maak eens foto’s van de PH-86-BJ!! Ik ben reuze benieuwd.  Very Happy

Een van de komende vrijdagen zoek ik de Digit op en ga ik met zaklamp op onderzoek uit onder de motorkap. Waar moet het beroemde doosje gemonteerd zijn?

Teller deed het spontaan tijdens het rijden niet meer. Voor zover ik weet was er op dat moment nergens aan gerommeld.

Wouter, ik laat je tzt wel weten wanneer ik het apparaat ga bezoeken.

Profiel  

5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook