Foto is nogal bewogen, dus heb ik niet online gezet.
Maar inmiddels dus toch maar wel gedaan:
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Dat smoelt echt heel anders. Kleurtechnisch lijken de stoelen wel goed te passen trouwens. Niet sl;echt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik vond de stoelen zelf ook goed kleuren, maar heb het vooral gedaan voor m’n (onder)rug.
Jammer van de Reflexstoelen, want die zien er nog als NIEUW uit!!!
Het stuurtje vind ik een stuk mooier en ligt ook beter in de hand.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
WYD schreef:Ik vond de stoelen zelf ook goed kleuren, maar heb het vooral gedaan voor m’n (onder)rug.
Jammer van de Reflexstoelen, want die zien er nog als NIEUW uit!!!
Het stuurtje vind ik een stuk mooier en ligt ook beter in de hand.
Maar een heel klein beetje slijtage van de gordel hè. Zet de stoelen anders te koop. Je weet maar nooit als iemand zijn/haar stoelen wil vervangen. De Furio stoelen geven wel beter steun idd. En dat stuurtje kan gauw beter ja, echt veel grip gaf dat stuur niet. Het wordt stilaan een heel project zo.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat rode lijntje had ie al
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik bemoei me er ook maar weer ff mee: klik voor het interieur van de Reflex .
Goh, hoe kom ik toch aan al die foto’s.
Patrick
mijn zx:
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Ziet er mooi uit!
Ik zal mijn voiture hier ook even plaatsen.
Hij is aan de voorkant verlaagd met Apex verlagingsveren en gele koni schokdempers. Verders heb ik de achterzijde ontmerkt.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Een ge-M&M’de ZX noemen we dat hier op het forum.
De ZX’en zien er wel strak uit hoor. Maar rijdt het nou nog een beetje zo’n verlaagde ZX?
Patrick
hogervp schreef:Een ge-M&M’de ZX noemen we dat hier op het forum.
De ZX’en zien er wel strak uit hoor. Maar rijdt het nou nog een beetje zo’n verlaagde ZX?
Patrick
Zekers vooral met de gele koni’s. Dat geeft echt een super wegligging.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik moest maar eens een proefritje maken als ik jullie tegenkom op een meeting??
Patrick
bochten met een verlaagde zx is astronomical!
de kickste golfjes ver in je binnenspiegel! whaha
stomme tsjappies in die achterlijke golfies
it never gets any easier!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
En het bochtenwerk met een reguliere ZX is al een feest. Moet het alleen niet nat zijn, want daar hielden mijn 165-70-13 bandjes niet altijd van.
Patrick
hogervp schreef:En het bochtenwerk met een reguliere ZX is al een feest. Moet het alleen niet nat zijn, want daar hielden mijn 165-70-13 bandjes niet altijd van.
Patrick
ik heb er 195 50 15 onderzitten, dat is echt super, ook op nat
it never gets any easier!