Xsara_Coupe schreef:Mijn xm heeft in mijn ogen wel een rondje veersysteem nodig. Vandaar ook dat ik me in heb geschreven. Hoe weet ik nou of ik aan de beurt ben of dat ik een losse afspraak moet maken? Want als ik er dan nog een moet maken, duurt het me te lang…
En 8 uur daar staan lijkt mij ook wat veel van t goedeXsara_Coupe
Als je alleen voor het bollen vullen gaat (waar helemaal niks optegen is) zou ik niet gaan maar het op “save” spelen en zelf een afspraak maken met chyparse.
Wat dat betreft kan ik het beste ieksEmmu fff quoten:
ach, maakt mij ook niet uit, als dr nog plek is, is t mooi, zo niet dan niet, een afspraak voor later is zo gemaakt natuurlijk
oftewel het lijkt me gezellig om ffff langs te komen/gaan en als er nog tijd over is mogen “ze” m’n bolletjes wel fff controleren.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik kom in ieder geval en ik hopp gewoon dat ze een controle rondje kunnen doen. Als er een extra afpraak nodig is dan maak ik die wel.
Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik dacht dat 31 maart de afgesproken datum was.
Nu is het 24 maart geworden ?
Balen dan kan ik niet !!
Mark
enjoy flying Citroën
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Wat we ook kunnen doen is gewoon die gene die zich het eerst bij Citroen23 gemeld heeft gaat eerst en zo verder. We zien wel hoever we dan komen. Ik zag een pagina eerder een lijstje staan. Ik weet niet of dit de volgorde van inschrijving is maar dan houden we deze aan. Wie dan niet aan bod komt heeft pech. Zo voorkom je dat mensen er gaan overnachten.
- Ami Super
Peteryed schreef:Wat we ook kunnen doen is gewoon die gene die zich het eerst bij Citroen23 gemeld heeft gaat eerst en zo verder. We zien wel hoever we dan komen. Ik zag een pagina eerder een lijstje staan. Ik weet niet of dit de volgorde van inschrijving is maar dan houden we deze aan. Wie dan niet aan bod komt heeft pech. Zo voorkom je dat mensen er gaan overnachten.
Mijn idee. Kan de topicstarter hiermee akkoord gaan, jij hebt de lijst tenslotte.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Alleen klopt die volgorde nog niet
En ik vind het ook een prima plan!
Waarschijnlijk wel het eerlijkst… Wie het eerst aanmeldt die t eerst maalt. En dan hoef ik er niet om 6 uur te staan om jullie voor te staan
Xsara_Coupe
opzich vind ik het prima maar,.............ook dit is niet waterdicht daar je nooit kan zeggen hoelang het rondje duurt stel: hogervp staat om half elf op de brug vervolgens breekt er een leiding en tot overmaat van ramp breekt er ook nog een remontluchtingsnippel af dan is het ook zomaar 2 uur voordat hij de weg weer op kan dus nummer drie op de lijst komt dan weer niet aan de bak….......... blooper1963 komt van ver !! nummer 5 op de lijstvolgorde dus:
op zeker, dat je geholpen wordt met je bollen dat kan niet meer gegarandeerd worden. maar oke: de volgorde van mijn pb-box
1 Janneman BX
2 hogervp Xantia
3 petereyd Xantia
4 xsara coupe XM
5 blooper1963 SM
6 bram BX
7 Renz BX
8 ronaleponald ops:
Voor blooper1963 en de rest: als je zeker geholpen wil worden dan kan je/u beter een persoonlijke afspraak maken met chyparse maar al zijn jullie van harte welkom (des te meer zielen des te meer vreugd) en is er nog een kansje dat….....................
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik snap dat je niet kan garanderen wie er wel en wie er niet aan de beurt komt. Jij kan ook niet zien wat er gaat gebeuren. Maar als het is: degene die het eerste komt… dan zijn er echt mensen al om 7 uur ofzo
Ik zou gewoon dit systeem aanhouden. En dan zien we wel wie er aan de beurt komen…
En mn xm rijdt nog gewoon en lekt niet. Vind haar alleen erg stug veren in vergelijking met wat ik gewend ben. Dus ik heb het vermoeden dat een beurt van het systeem totaaal geen kwaad kan! Even weten hoe het er mee staat. Heb nog maar weinig ervaring met deze v6…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Ik dacht ik kijk ff op mn bollenbeurtbonnetje (30-07-2004...hm tis wel weer eens tijd….)
Maar dr zijn geen uren berekend, slechts de handelingen en bollen. Kan me ook niet meer herinneren hoe lang ik er toen was, ruim een uur? (bollen lossen, hydractiefbol zien te bereiken (hitteschilden), boldruk meten, filters cleanen, bollen weer terug en dan zonder “dingen” tegen te komen)
Denk dat t idd lastig is een strak schema aan te houden…
huidige lijst lijkt me een goed uitgangspunt.
Xsara_Coupe schreef:Ik snap dat je niet kan garanderen wie er wel en wie er niet aan de beurt komt. Jij kan ook niet zien wat er gaat gebeuren. Maar als het is: degene die het eerste komt… dan zijn er echt mensen al om 7 uur ofzo
Ik zou gewoon dit systeem aanhouden. En dan zien we wel wie er aan de beurt komen…
En mn xm rijdt nog gewoon en lekt niet. Vind haar alleen erg stug veren in vergelijking met wat ik gewend ben. Dus ik heb het vermoeden dat een beurt van het systeem totaaal geen kwaad kan! Even weten hoe het er mee staat. Heb nog maar weinig ervaring met deze v6…Xsara_Coupe
maar let wel: het is van 10.00h tot 1600h (staat ook elders op dit topic)
dus lezing omstreeks 10.00h en daarna de bollen.
We beginnen dus met janneman is ie d’r nog niet na de lezing dan volgt nummer 2 und so weither….........
De monteurs zijn er pas voor 10’n dus er met de slaapzak voor de deur liggen heeft geen zin we gaan nu dus gewoon voor de onlangs afgebeelde lijst(volgorde)....
- Ami Super
citroen23 schreef:
maar let wel: het is van 10.00h tot 1600h (staat ook elders op dit topic)
dus lezing omstreeks 10.00h en daarna de bollen.
We beginnen dus met janneman is ie d’r nog niet na de lezing dan volgt nummer 2 und so weither….........
De monteurs zijn er pas voor 10’n dus er met de slaapzak voor de deur liggen heeft geen zin we gaan nu dus gewoon voor de onlangs afgebeelde lijst(volgorde)....
Prima afspraak zo.
Patrick
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ik zie dat het weer gezellig is geweest in Heusden. Het slechte weer heeft me doen thuisblijven helaas maar voor de LENTEMEET ben ik altijd te porren. Gezien mijn goede ervaringen in Borculo en zeker verleden jaar in Abbenes kan ik niet wegblijven. Dus “count me in”.
Gelukkig ben ik ook weer een HP geveerde bestuurder dus het kan alleen maar interessanter worden voor mij.
Wellicht kan ik ook mijn neefje overhalen om mee te gaan dan staat er ook nog eens een “exclusive” op het terrein en daar lopen er niet te veel van rond in Nederland. Zo’n juweeltje kom je maar zelden tegen.
Xantia 3.0 V6 EXCLUSIVE “full options”. Zakdoekjes meenemen s.v.p.
Een andere voiture moet je helemaal niet willen. Nee ! ook geen XM.
Ik zal zelf met mijn Xantia 1.8. 16v aanwezig willen zijn en doe daar alle moeite toe. Dan moet Arnhem maar een dagje zonder.
Ik groet U allen en tot ziens in Almere.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
misschien kan topicstarter/een moderator de titel aanpassen naar
Voorjaarsmeeting > 24 maart @ Chyparse
of iets dergelijks