DriverD schreef:mpostma schreef:DriverD schreef:
Vroeger werd niet tot op de laatste cent(ime) gecalculeerd, het moest goed zijn. Vanaf de BX werd er scherper gerekend, ten koste van de klant… Ben blij met mijn DS!!!!
Ik denk al eerder. Die ADALS komen op de CX ook al voor. Wel eens gezien hoe de interieurbekleding van een GS er uitziet na een ton?
Maar wel goeie ADALS!
Zelfde lagers als de BX hoor.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
En Xantia alweer terug van de garage?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nee, konden vanochtend niet zeggen hoe lang het zou gaan duren. Rekende er eigenlijk al niet op dat ie vandaag klaar zou zijn. Hopelijk morgen.
Dus vandaag maar verder hobbelen met de Fiat Tipo
Ha! Vanochtend werd ik gebeld dat mn Xantia klaar is. Vanmiddag uit ‘t werk maar even ophalen.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Mooi, dat wordt weer zweven vanmiddag.
En we lezen het wel hier als alles weer ok is?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Mooi, dat wordt weer zweven vanmiddag.
En we lezen het wel hier als alles weer ok is?
Patrick
Zeker weten. kHeb alleen mn bedenkingen. Piepen van de remmen zal wel weer terugkomen. Kan ik wel meeleven. Hoop alleen dat de Xantia nu blijft zweven zoals ‘t bedoeld is. Toen ik de auto ging bekijken veerde die ook stug. Daar is toen wat aan gedaan maar nu ist dus weer terug. Kan maar zo dat ie over 2 maanden weer zo stug is als een plank achter.
Maar kben gewoon happy met mn Xant. ‘t Rijdt relaxed en het zit heerlijk (zeker weten! Zat van de week achterin de opel astra van mn schoonpa, wat zijn die banken en stoelen ontzettend hard zeg!!!).
Vanochtend had mn vrouw mn eend mee. Ze reed weg en ik dacht: handrem
Stuurde d’r gelijk een smsje dat ze de handrem vergat. Kreeg ik net een mailtje van dr: “Die handrem heb ik er gauw afgehaald…. als het om het eendje gaat, heeft willeam scherpe oren ”
Zo, afgelopen vrijdagmiddag dus mn Xantia weer opgehaald. Remmen piepen niet meer en vering is ook weer beter (of het zo is zoals het hoort weet ik niet, kheb geen vergelijkingsmateriaal).
kHad een smile van oor tot oor toen ik met de Xantia richting huis zoefde Haha, heerlijk hoe dat deint!!!!
Was gewoon weer even wennen. Bij de leen-Fiat moest ik het koppelingspedaal helemaal tot onderin indouwen. Bij een stoplicht kreeg je gewoon een zeer been, zo zwaar ging het. Het schakelen leek meer op een ouwe legertruck.
Wel lekker om dan weer in je Xant te stappen.
Even een oud topic omhooghalend.
Ik ben met mn Xantia teruggeweest naar de garaga vanwege piepende remmen en hobbelende achterkant.
De piepende remmen zijn nooit meer teruggekomen (bij hard remmen trilt de auto wel…) maar nu rijd ik alweer een tijd rond met een niet-verende achterkant. Nog stugger dan een Opel.
Wat kan dit zijn? Is dat een kwestie van 2 nieuwe bollen achter en deinen maar weer. Zo ja, wat kost dat ongeveer? Weer terug gaan naar die garage heeft geen zin. Die heeft zn kansen gehad.
Chyparse misschien?
Ford Focus 1.6 16v Trend 2007 205dkm
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic 2011 81dkm
Ex.
1x Renault Clio 1.4 16v Ludo 2001
2x Xantia 1.8 16v G3
1x Xantia 2.0HDI 110 pk
1x C3 1.4 16v X-TR 2004
XM V6 Ambiance Aut.+Leer
Citroën Xantia 2.0 16v berline 2000 148dkm
Vandaag heeft de Xant een kleine beurt gehad en daarbij 2 nieuwe bollen achter gekregen. Op weg naar huis keek ik totaal verbaasd in mn achteruitkijkspiegel. Ik dacht toch echt dat ik een drempel zag, maar gevoeld heb ik hem niet.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Willeam schreef:Vandaag heeft de Xant een kleine beurt gehad en daarbij 2 nieuwe bollen achter gekregen. Op weg naar huis keek ik totaal verbaasd in mn achteruitkijkspiegel. Ik dacht toch echt dat ik een drempel zag, maar gevoeld heb ik hem niet.
Zo moet het ook. Wat een heerlijk veersysteem nietwaar, als alles op druk is en de LHM/smurfenolie is goed cq vers dan heb je daar onwijs veel plezier van.
Wegens aanschaf van een C5 een paar maanden terug staat mn Xantia nu te koop: http://link.marktplaats.nl/695114168
Als ze in een handen van een liefhebber komt graag! Mn dochtertje van 4 zei pas opeens op de achterbank: “Papa, ik mis de Xantia”.