Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Is het bovenstaande on-topic?
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
ice96 schreef:Is het bovenstaande on-topic?
uhh nee ops:
mss rijd hij er gewoon te hard mee en trekt veel te snel op tot in het rood
en doet hij mss zo zijn kwaaltjes aan
mijn verbruik 10.6 nu
1.6 16v 110paardjes ook
prutser schreef:18 maanden en 103000 kilometer op de teller
wauw! Dat is nog eens een autorijder
Of is dit toevallig een rijdend kantoor?
Okay, wellicht zie ik overal een complot in. En misschien wordt dit direct door de moderators als teveel off-topic gezien. Inmiddels zie ik reactie die zowel positief als negatief zijn. Wel blijft mij opvallen dat er vooral uit Belgie negatieve ervaringen met de C4 zijn. Is het daar slechter gesteld met de Service van de Citroen-dealer?
Nordic, al iets gehoord van Brussel?
Succes!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
prutser schreef:Voor mij een rijdend kantoor, en wat nog meer. Ik ben wel iemand die van autorijden houd.
Namelijk ben ik account manager voor Regio Benelux, Duitse Zeehavend en Rurhgebied. November 2006 was mijn topmaand qua kilometers nl. 11348km in een maand. (auw, en gelukkig geen zadelpijn)
Ik hoop in juni juli een andere Citroen te gaan bestellen, zit in dubio voor een C4P 5zits 2.0 HDI Exculsive of een C5 station…. 1.6 HDI. :
mmm moeilijke : keus.
C4 Picasso 2.0 HDI Exclusive besteld op 15 november. De auto is 17-03-2007 afgeleverd. kilometerstand is nu 230000 km. 30 mei 2013 ingeruild voor een mitsubishi outlander.
C1 1.0 ambiance sensotronic afgeleverd op 27-07-2007 (38000km)
voorzitter van
Helaas,
Ik was wat aan het rond bellen voor prijs te weten wat ze voor mijn c4 nog waar zou zijn voor de verkoop.
zo had een andere citroen dealer, hij vroeg mij waarom ik de wagen wou weg doen, heb toen mijn heel verhaal gedaan. Hij vond het zelf ook vreemd en vroeg me om langs te komen. Heb ik dus gedaan.
Volgende week dinsdag gaat hij daar binnen en krijg een vervang wagen. Hij zou dan ook alles verder regelen met brussel!
tot zo ver…
ex C4 VTR 1.4 rijder.
Veel succes, Nordic! Ik hoop dat deze dealer het in oorde maakt. En al zou je een andere auto willen kopen dan is het nog steeds prettig voor je eigen gemoedsrust dat de auto in orde komt, toch. Bovendien is de volgende eigenaar ook gelukkig
Ik ben nog steeds benieuwd hoe het verder afloopt.
Edit René> tekst gewist.
nordic schreef:Helaas,
Ik was wat aan het rond bellen voor prijs te weten wat ze voor mijn c4 nog waar zou zijn voor de verkoop.
zo had een andere citroen dealer, hij vroeg mij waarom ik de wagen wou weg doen, heb toen mijn heel verhaal gedaan. Hij vond het zelf ook vreemd en vroeg me om langs te komen. Heb ik dus gedaan.
Volgende week dinsdag gaat hij daar binnen en krijg een vervang wagen. Hij zou dan ook alles verder regelen met brussel!
tot zo ver…
heb je al een oplossing gekregen Nodic?
Volgens mij is nordic óf gewoon niet meer actief op dit forum (laatste bericht ong 1 maand geleden) óf hij heeft zijn C4 verkocht (en daarom dus niet actief)...
ice96 schreef:Volgens mij is nordic óf gewoon niet meer actief op dit forum (laatste bericht ong 1 maand geleden) óf hij heeft zijn C4 verkocht (en daarom dus niet actief)...
Als hij hem verkocht heeft zal hij denk ik toch nog een bericht plaatsen met de mededeling dat hij hem heeft verkocht, omdat hij zo graag een andere auto wil
Ik weet nog steeds niks.
Waar ze mij wilde helpen, hebben ze steeds het excuus dat de verandwoordelijke er niet is, en dat hij mij zeker zou terug bellen.
Dan maar waar naar de andere dealer gebeld waar brussel alls zou regelen, daar het zelfde verhaal.
Wat ben ik zeer teleurgesteld
Ik denk dat ik dan maar een 4de ga opzoeken en hopen dat zij er werk van willen maken.
Als da auto in orde is dan word hij te koop aangeboden.
ex C4 VTR 1.4 rijder.
Mijn wagen is eindelijk binnen, dat werd enorm tijd want begon erger en erger te worden.
Heb een vervang wagen nu.
Ik hoop dat ze het opgelost krijgen, en dat ik de wagen in orde weer in ontvangst mag nemen.
tot zo ver…
ex C4 VTR 1.4 rijder.
Mijn wagen heeft 2 weken in de garage gestaan.
injectie was stuk. deze is vervangen en dan nog een hoop prullen zoals deursluitingen enz..
Dan moet er nog een hoop vervangen worden, voor hij volledig in orde is. en zoals ik al van anderen vernomen heb zal hij nooit 100% in orde komen want er zal altijd wel iets blijven stuk gaan.
ex C4 VTR 1.4 rijder.