Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Hallo,
Heb een probleem met de cv. van m’n Xantia 1.8-16v van 1988.
Als ik op de knop van de afstandsbediening indruk gaat de auto op slot om daarna direct weer open te springen,ook valt het op dat de binnenverlichting het ook niet geheel doet,alleen bij de voeten brand er licht.
Iemand die dit probleem herkend….........?
Groet,
Klaas
Met z’n vieren in je Eendje.
- C5 2.0 16v Comfort
Re: probleem met cv
frankie schreef:
Het zou ook ergens in de binnenverlichting kunnen zitten in de vorm van een massa probleem als de deur wel dicht is ziet de cv ( dmv de binnenverlichtings schakelaar) niet dat de deru dicht is of ontstaat er een massa probleem in de vorm van een valse massa .
Misschien kan je er wat mee .
Bedankt voor je reactie Frankie,ik heb de sloten van de voor portieren,achterklep en benzinetank klepje al nagekeken,lijkt niets mis mee,het moet dus wel in de binnenverlichting zitten….......,ik laat het je weten.
Klaas
Re: Probleem met cv
Kornstra schreef:
Heb een probleem met de cv. van m’n Xantia 1.8-16v van 1988.
Dat is vragen om problemen, rondrijden in zo’n oude bak
Re: Probleem met cv
Kornstra schreef:Hallo,
,ook valt het op dat de binnenverlichting het ook niet geheel doet,alleen bij de voeten brand er licht.Iemand die dit probleem herkend….........?
Groet,
Klaas
Even de lampjes eruit halen en de contactvoetjes met een kleine schroevedraaier een klein beetje naar voren buigen.
Het lampje maakt nu weer goed contact.
Arie
C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km
___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex: Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000
Gaat de Xantia ook gelijk weer van slot als je hem met de sleutel op slot doet? Als dit niet zo is ligt het aan je afstandsbediening…
- C5 2.0 16v Comfort
Probleem opgelost!
Probleem is opgelost,de bekleding van het portier aan de passagiers kant (de kant van mijn vrouw) was los gaan zitten waardoor het stangetje van het knopje om het portier te ontgrendelen (volgen jullie het nog?) aanliep tegen de bekleding,daardoor sprong de cv. metteen weer open na het vergrendelen.
Bekleding vastgezet en de contactjes van de binnenverlichting iets omgebogen en alles werkt weer zoals het hoort.
Bedankt voor het meedenken!
Klaas