Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Och, ik kan me wel aardig vinden in het commentaar van Marten. Waar ik me vooral aan stoor is dat de nadruk zo sterk op snelheidscontroles ligt. IK heb nu 15 jaar mijn rijbewijs, en ben in al die tijd maar 1 keer aangehouden voor een alcoholcontrole, mijn beroepskilometers meegerekend.
Ook zie je regelmatig mensen die gemakshalve niet hun richtingaanwijzers gebruiken, al slingerend over de weg met hun mobieltje rotzooien en meer van dit soort rare zaken. En daar gebeurt relatief weinig mee, omdat dit arbeidsintensief is. SNelheidscontroles zijn gewoon makkelijk, omdat deze via de wet Mulder snel af te handelen zijn en er geen personeel voor hoeft te worden ingezet. Ik ben niet tegen controles, maar wel tegen gemakszuchtige zakkenvullerij, en daar lijkt het nogal eens op tegenwoordig!
Overigens hou ik me meestal wel aan de snelheid, is lekker zuinig en het kost me geen boetes.
Correctie: ook andere zaken dan je niet aan de snelheid houden zijn mulderfeiten. Daarop mag ‘op kenteken’ bekeurd worden, dat wil zeggen dat de desbetreffende bestuurder niet aangehouden wordt, maar wel een acceptgiro thuis krijgt.
Schijt aan originaliteit.
renz schreef:En dan kom er nog bij ; ik heb een Xantia dus de achterlicht-units bestaan uit 2 delen, en links achter was de binnenste lamp kapot, maar de buitenste ( die in de auto zelf en dus niet in de klep) deed het nog prima!
2 lampjes per unit dus; en de bekeuring is voor het ongelijk verlicht zijn van de units en dit niet ter plekke kunnen herstellen; dan hier een tip. Haal het goede lampje uit de andere unit en voilá je hebt weer twee gelijk verlichte units en achterlichten, wat willen ze je dan nog maken? Want als ze naar je auto gekeken hadden met slechts 1 lampje per unit dan was het goed geweest, toch ?
renz schreef:maarja die jongen deed ook maar zijn werk
Het zijn matennaaiers en dat al zolang als ik me kan herrinneren. Op de Ernst Casimir in Roermond reed een KMAR altijd mee met een sgt sportinstructeur; dus hij wist precies wat er mis was aan die auto. En bij een voertuig inspectie werd die sgt eruit gepikt en de KMAR die altijd met hem meereed naaide hem daar ter plekke een gigantisch oor aan (hij wist per slot van rekening waar ie naar moest kijken/zoeken). En dit was in 1981 !!
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ongelooflijk! Dan waren ze er echt op uit, stelletje #$%^^&-en…
ZX_2L_16V schreef:on-topic….
de radio….en toebehoren…..
Zeer strakke install.
Heb nog wel een vraagje!
Hoe heb jij jouw subwoofers vast gezet in het mdf?
Ik heb dat met bouten en zelfborgende moeren gedaan, maar door de grote bassen trillen deze dingen weer los. Subwoofer gaat slecht spelen doordat er lucht bij komt.
De bouten zijn aan de buitenkant niet meer aan te draaien omdat de moer aan de binnenkant mee draait.
Heb je mischien advies voor me?
Mvg Joost