wizardwilly schreef:Van mij mag je met Lisa; niks te gek, je schrijft nog eens verdomd grappig ook.
zeker weten
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
*oei* Complimenten ops:
Ik zal ze doorgeven aan Lisa
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Updeet:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Updeet:
wat ziet die kentekenplaat er slecht uit
Ja, die had ik een keer afgeplakt met ductape toen ik een benzinepomp ging overvallen.
Volgende keer gebruik ik schilders tape..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
lolz beetje met een zwarte stift spele doet wonderen
Dat laat ik mijn APK keurmeester wel doen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Weet iemand toevallig uit zijn hoofd wat voor lampjes er in de mistlichten zitten?
Gisteravond heeft er 1 het begeven en nou vind ik het gelijk tijd worden voor gele, dus vandaar.
Maar het regent hier dat het giet, en achter de bumper hangt nog wat modder dus ik heb weinig zin om het zelf uit te zoeken
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mssl schreef:Simpele Ziel schreef:Weet iemand toevallig uit zijn hoofd wat voor lampjes er in de mistlichten zitten?
Gisteravond heeft er 1 het begeven en nou vind ik het gelijk tijd worden voor gele, dus vandaar.Maar het regent hier dat het giet, en achter de bumper hangt nog wat modder dus ik heb weinig zin om het zelf uit te zoeken
Psst…moet je ze eens wat minder aan doen !
Ik denk dat het in dit geval iets te maken had met een neus die in de bumpstops dook na een drempel ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zeker, ik mis ze als kiespijn Want ik heb er nu wegligging voor terug gekregen
Ik zie trouwens net op Hbase.nl dat het H3 lampen zijn.
Bedankt voor het helpen Raoul
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mssl schreef:Simpele Ziel schreef:Zeker, ik mis ze als kiespijn Want ik heb er nu wegligging voor terug gekregen
Ik zie trouwens net op Hbase.nl dat het H3 lampen zijn.
Bedankt voor het helpen RaoulJou een beetje pesten is toch prachtig
Van sommige Rashiet’s met Paladingesen kan ik dat wel hebben
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Update, Lisa is niet door de keuring gekomen:
Koplamp LV is wit uitgeslagen en wordt dus niet goedgekeurd
Remslang RA
Remslang LA vastzetten
Handremkabel RA vastzetten
Remblokken LV
Remslang LV(te kort) als adviespunt
Fuseekogelhoes
Laswerk aan de zwakke plekken achter de koplamp, is volgens mij geen afkeurpunt maar de keurmeester vind van wel.
Kortom, 183euro materiaal kosten en omdat ik echt geen tijd en ruimte heb om er zelf aan te sleutelen komt er €137.- bij.
Helaas, kleine tegenvaller, maar als Lisa daarna weer 12 maanden en wellicht wel 24 maanden weer OK is dan moet het maar he
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
bekijk het dat het voor je eigen veiligheid is, waarschijnlijk is die keurmeester stiekem Citrofiel en wil hij zoveel mogelijk wagens roestvrij houden
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
En even weer wat plaatjes, te vinden op
http://www.flickr.com/photos/simpele-ziel/
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Haha, dat je ze durft te plaatsen. Wat krijg jij veel viezigheid op dat kleine autootje zeg
ze blijven toch stoer heh, die kleine gti’tjes
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop