Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
XBXG schreef:Levensgevaarlijk, die Nieuw-Zeelandse BX-eigenaren….!!! Die rijden aan de verkeerde kant van de weg!!
ik zie dat mijn gebarsten remschijf er ook bijstaat..
Kan ik ook 1 foto van ‘mijn album’ plaatsen of kom ik altijd bij een serie uit??
Hallo!!
De eerste enige en laatste (voorlopig) gespotte BX in Noorwegen (Bergen) was gelijk een rode BX TZI Break 4x4.
mpostma schreef:Hallo!!
De eerste enige en laatste (voorlopig) gespotte BX in Noorwegen (Bergen) was gelijk een rode BX TZI Break 4x4.
Zo zo….jij bent een flink eind uit de buurt ?
Bijna 1700 km zag ik op routeplanner….allemaal met de BX ?
Nee, hij is met het vliegtuig gegaan, als ik het goed heb begrepen.
Schitterende spot, Marten! Een van de meest unieke BX’en, zo’n mooie rode Break 4WD. Al is de kans dat je een 4x4 tegenkomt sowieso groter in Zwitserland of Scandinavië.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Vandaag gespot aan het begin van de Spuistraat, net achter het Koninklijk Paleis op de Dam in Amsterdam, een mooie rode BX 19 TD met kenteken FH-TZ-63, oftewel een zusje van de TD die Ijs ooit had. In en rondom heb ik nu al meerdere TD’s gezien met deze FH-TZ-reeks.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een grijze BX SPORT en een gepimpte BX sjiek:
die chick gatver
niet bepaald mijn smaak.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
XBXG schreef:CitroenAZU schreef:...een grijze GTI met special paint motorkap:
HEY HEY HEY
Zit ik eens te snuffelen in dit topic, kom ik meerdere keren mijn BX tegen hahahahaha.
ff beetje uitleg. martijn, ik denk dat jij m gespot hebt in Capelle (omgeving??) Die andere pix kan ik niet zo 123 plaatsen? Nieuwehoorn evt??
De motorkap lag vroeger op de 1e rode BX van mijn broertje, en Rode Biartz (ofzo iets??) Heel veel ellende met de automatische choke gehad.
Deze reed hij kort, van een dijk af, een vouw overdwars in het dak.
Daarna liep hij tegen een 1.9 TZI aan, een zwart, toen de rode klep die de dijk overleeft had rondom zwart laten spuiten. Deze reed hij even later kort op de vangrail bij Rozenburg.
Toen deze te koop stond bij mijn achterneef, meteen gekocht, was niet duur. En de motorkap er weer op gedaan. Mijn broers vriendin reed met deze BX woon werk, Oostvoorne - Capelle. (alexandrium ergens geloof ik)
Nu hebben wij m, en nu ligt de mooie grijze kap er weer op. Past beter bij ons, dan die special paint. Ik vind m erg mooi, maar niet op mijn auto.
Greatnix Spookeend
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Volgens mij stond ie in Ommoord toen ik em op de foto zette….
CitroenAZU schreef:Een grijze BX SPORT en een gepimpte BX sjiek:
Die grijze BX Sport staat vaak op het industrieterrein waar ook Garage Van Bemmelen ligt, in Delft. Volgens Van Bemmelen heeft de eigenaar ook nog een Digit.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
vanmiddag, onder de oosterhof door richting kralingen, sloef af naar zevenkamp, een BX
dacht eerst, oh leuk een BX. Terwijl hij voorbij is kijk ik ok en zie op de achterklep BX 19 DIGIT. Te laat voor een foto maar net optijd voor het kenteken.
PH-82-BJ
Groetjes,
Michel
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een BX die klaar is voor de Amsterdam Dakar Challenge: http://www.africanangels.nl/
MBa@NL schreef:vanmiddag, onder de oosterhof door richting kralingen, sloef af naar zevenkamp, een BX
dacht eerst, oh leuk een BX. Terwijl hij voorbij is kijk ik ok en zie op de achterklep BX 19 DIGIT. Te laat voor een foto maar net optijd voor het kenteken.
PH-82-BJ
Groetjes,
Michel
hee dat is de ex van XBXG als ik me niet vergis. Die wordt toch regelmatig gespot.
klopt, dat is het zusje van de mijne, de 85
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
jebbers schreef:MBa@NL schreef:vanmiddag, onder de oosterhof door richting kralingen, sloef af naar zevenkamp, een BX
PH-82-BJ
Groetjes,
Michel
hee dat is de ex van XBXG als ik me niet vergis. Die wordt toch regelmatig gespot.
Yep, dat is mijn ex. Gezien het kilométrage van de eigenaar verbaast het me niks dat ie zovaak wordt gespot. Eerst al in Zeist en nu in Rotterdam. De eigenaar woont in Den Haag, dus de Digit zal waarschijnlijk het meeste in het westen van het land te zien zijn.
Vandaag een slingerende BX gespot….. als tegenligger…
Het bleek slechts Erik Hannewijk in de fantastisch mooie witte BX 19 TZI ZF-02-VL te zijn, die net de uitrit van Chyparse had verlaten en ff testte hoe de werking van de nieuwe bolletjes was.
Dat is de door mij het meest gespotte BX, want ik kom ‘m vaak tegen in Hilversum, ook in Bussum, en nu dus ook al in Almere.
Ami 8 Club (1970)