Als aanvulling op lucas zn post hier nog wat foto’s:
Zitten ook meteen wat foto’s bij van het interieur enzo…
Xsara_Coupe
@ZX1.4i:
Ik zal zelf zometeen even de openingspost aanpassen. Alles duidelijk er in zetten en hier komt straks ook weer een lijst met iedereen die zich inmiddels heeft aangemeld. Hardstikke gezellig dat jullie komen!!
Xsara_Coupe
Ik kom ook, met mijn XM V6 24v (en mijn vriendin )
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Jullie mogen het zeggen….ik heb nu weer de 2 groene BX diesels voor de deur staan, die Tzd-turbo van Renz en de gewone D van mezelf.
Met welke ik zondag moet komen.
Ik zou gewoon fietsen als ik jou was, das veel gezonder.
Animal triste post coitum
bxsport.com schreef:Ik kom ook, met mijn XM V6 24v (en mijn vriendin )
===============================================
Hey Remco, heb je de sport nog steeds op stalling staan in de Belgische Ardennen??
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Xsara_Coupe schreef:@ZX1.4i:
Ik zal zelf zometeen even de openingspost aanpassen. Alles duidelijk er in zetten en hier komt straks ook weer een lijst met iedereen die zich inmiddels heeft aangemeld. Hardstikke gezellig dat jullie komen!!
Ok, ik liep me gisteren scheel te zoeken naar een adres
ZX1.4i schreef:Xsara_Coupe schreef:@ZX1.4i:
Ok, ik liep me gisteren scheel te zoeken naar een adres
adres heb je niet nodig je volgt gewoon de file van citroens
Xsara Coupe ,
Voor ik alle pagina"s ga afzoeken , hoe laat worden we verwacht
in Heusden .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
12 uur… Voordat jullie morgenochtend kijken is alles geupdate Ben net de laatste deadline voor school aan het halen: 12 uur. Dus als het goed is kan ik daarna de hele boel weer lekker bijwerken…
Xsara_Coupe
Hallo allemaal,
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen, ik moet om half 5 weer terug zijn om te werken, en dan kan ik maar kort aanwezig zijn (is voor mij toch een 2 uur rijden) Als ik het werk nog kan verzetten, dan kan ik alsnog komen, maar ik heb er een zwaar hoofd in
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
wordt er nog in colonne gereden vanuit t westen?
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
ieksEmmu schreef:wordt er nog in colonne gereden vanuit t westen?
En vanuit het zuiden?
Uit Roermond iig 2 bixen al.
16V
Chic
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Is het een idee om een colonne te laten beginnen bij het tankstation aan de A27 nabij Nieuwegein, daar waar vaak ook op zondagen de Citrosport-meetings worden gehouden? Dan kunnen we vanaf daar de A27 verder nemen naar het zuiden en bij Hank/Dussen binnendoor naar Heusden rijden, zoals beschreven staat in de routebeschrijving van Xsara_Coupe?
Dit zou een mooie plek zijn voor mensen die komen vanaf Flevoland, Friesland, Noord-Holland, Amsterdam, Gooi e.d.
Ik heb er echt zin in!! Tijd geen CiFo-meeting gehad en de opkomst lijkt bijzonder leuk te worden!!
@Bram: kom gewoon met je eigen TZD, de aanwezigen willen toch vaak wel jouw auto zien. Rens kan de volgende keer wel weer komen met zijn BX. Ben sowieso wel benieuwd naar je nieuwe BX.
Oja, ik neem ook meteen mijn nieuwe BX mee.
Edit: ik zie op de site van de AX Club dat er de 11e inderdaad weer een meeting wordt gehouden daar aan de A27 bij Nieuwegein:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ten eerste: een geupdate lijst:
Ge-update lijst
Wel
XBXG
DigiDaan
Ijs (De lpg auto is er al zag ik )
Simpele Ziel
citroenc2
markv624
jaco
voge
xm’metje
eXpelliarMus
PHoskam
Bram
mathijs
Daffodil31LE
ZX1.4i
caravan sleper
charlesdegaulle21
PBO
Citrophile
WYD
citroenbxcx
mssl
Nesto
Harm
Mechuccio
macnail
Serge
Duitse xm-club leden (samen met serge)
KlaasBaas
sans-pareil
Tdsuper5OcxM
JHD
Jdt
bxsport.com
ieksEmmu
mmeewisMisschien:
Turbo Tilbo
Pascal
hogervp
Status Quo
arjan_verkade
McDean
Mattijn1980
ZX-Enschede
CitroenAZU
robb
Lucas Unger
mpostma
PrutsyLJ
Knuffie_nl
B-N
jannemanNiet:
Willeam
Autofan
wizardwillyDr zullen vast nog wel een aantal mensen verkeerd staan, maar dit is wat ik zo snel uit de posts heb gehaald.
Als je niet goed staat, post het gewoon even en dan verplaats ik je. En uiteraard hoop ik dat alle mensen die nog bij misschien staan gewoon naar het kopje wel mogen.Xsara_Coupe
EDIT:
En ook de openingspost is volgens mij weer helemaal up to date!