nou, aan de organisatie zal het in ieder geval niet liggen, petje af!!
ik hoop dat ik gelegenheid heb om te komen…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
XBXG schreef:@Bram: kom gewoon met je eigen TZD, de aanwezigen willen toch vaak wel jouw auto zien. Rens kan de volgende keer wel weer komen met zijn BX. Ben sowieso wel benieuwd naar je nieuwe BX.
Oke….doe ik
Kunnen we eens wat veringen met elkaar vergelijken…die TZD van me veert zoals ik nog maar weinig bij een BX heb gehad.
En ik zie weer een hoop oude bekenden die er komen, dus lijkt me het weer heel gezellig te worden.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Colonne is wel weer grappig… wat is een goede plek om te verzamelen en tijd? Ik probeer het dan wel te redden.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Lijkt me inderdaad wel grappig, zo’n stoet Citroëns richting Heusden. Zeg maar waar en hoe laat verzamelen, ik zorg dat ik er ben.
Dat tankstation op de A27 tussen Utrecht en Vianen, waar Wouter het over had misschien ?
Om 11.30 - 11.45 uur of zo ?
Daarna is het volgens mij nog een half uur rijden naar Heusden.
Dat tankstation lijkt me inderdaad een prima plek om te verzamelen.
Tussen 11.30 uur en 12.00 uur lijkt mij een mooie tijd.
Moeten we nu ook een lijstje bij gaan houden met wie wel/niet/misschien naar dit verzamelpunt komt?
fgjhfjgh fvtjyf vubggn
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Het lijkt me daarom ook een goed plan om uiterlijk om 11.30 wegrijden bij Nieuwegein.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ja kan ik me wel vinden in dat plan bij dat tank station langs
de A27.
Hoop wel dat het weer wat bij trek. Maar het is en blijft NL natuurlijk.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Ik kom met de GSA!! Het rijdt weer . Is die verzamelplek een grote omweg als je uit Enschede komt? Ik vind het wel een leuk idee dus wil ook wel meerijden. En een extra stukje rijden in de GSA is absoluut geen straf
Het is misschien wel makkelijk om dan precies te weten waar dat tankstation is.
My other car is a broomstick.
komende vanaf enschede kom je er precies langsaf…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Oke, das dan mooi! Ik ben alleen wel het type die er straal voorbij rijdt… ops:
My other car is a broomstick.
mssl schreef:Over het colonne rijden:
Het is best een eind in de colonne rijden (50km+) en ik verwacht dat ook dat het langer duurt dan 30minuten Bram , denk eerder 45minuten.
Welnee Joh…...met een 16V aan kop, volgt de rest hem maar
Moet je eens kijken hoe snel een z.g. trage 1.9 D nog kan zijn.
Nee, is goed hoor…11.30 uur vertrekken we daar, staat genoteerd.
De parkeerplaats staat vrij duidelijk aangegeven, zelfs als je op routenet.nl even langs de a27 kijkt, het laatste stukje, net voorbij nieuwegein dan zie je dat het best groot is
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI