Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
deur63 schreef:eeuwig zonde dat ie gesloopt wordt
Tja, dat klopt, maar als niemand hem koopt om op te knappen, dan maar andere digits er mooier/beter mee maken..
ps, er staat nu een digit te koop op MP
wouter, zullen we die maar kopen en dan ook strippen??
volgens mij moeten we proberen alle digits in nederland eo te pakken te krijgen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
ik zo me er graag mee bezig willen houden maar de finacien niet toe
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:wouter, zullen we die maar kopen en dan ook strippen??
volgens mij moeten we proberen alle digits in nederland eo te pakken te krijgen
ok,
ik zie de velgen wel zitten en nog een extra dash is ook niet verkeerd. Kan ik eens een 1400 digit bouwen, of een diesel
woutersmits schreef:hel1 schreef:wouter, zullen we die maar kopen en dan ook strippen??
volgens mij moeten we proberen alle digits in nederland eo te pakken te krijgenok,
ik zie de velgen wel zitten en nog een extra dash is ook niet verkeerd. Kan ik eens een 1400 digit bouwen, of een diesel
ik heb al zulke velgen, voor onder de 16V van de zomer, dus die mag je hebben.
- CX 2200
- CX 2200
deal!
we nemen de huidige biedingen niet serieus en gaan hem halen voor 150 euro, met die rotte deuren kun je er toch niet meer voor krijgen
vinnik vrij duur maar met zijn tweeën moet dat op te brengen zijn.
woutersmits schreef:deur63 schreef:eeuwig zonde dat ie gesloopt wordt
Tja, dat klopt, maar als niemand hem koopt om op te knappen, dan maar andere digits er mooier/beter mee maken..
ps, er staat nu een digit te koop op MP
Dat is de keiharde waarheid, dat blijkt maar weer.
Ik snap ook wel dat er vaak leuk wordt gereageerd op advertenties van Marktplaats/Ebay/etc, maar zolang mensen al een auto hebben, zijn er maar barweinig mensen die er nog een auto bij kunnen veroorloven.
Zoals gezegd heb ik er op eze manier zeer vrede mee, aangezien alle onderdelen in liefhebbershanden komen. Daar gaat het mij ook een beetje om. Een Deauville bijv. is leuk met een Digit-interieur, maar ik maak er liever iemand blij mee die al een Digit heeft staan en deze zeldzame onderdelen kan opslaan voor later, wanneer de Digit echt een zeldzaam ding is geworden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:woutersmits schreef:deur63 schreef:eeuwig zonde dat ie gesloopt wordt
ps, er staat nu een digit te koop op MPDat is de keiharde waarheid, dat blijkt maar weer.
Ik snap ook wel dat er vaak leuk wordt gereageerd op advertenties van Marktplaats/Ebay/etc, maar zolang mensen al een auto hebben, zijn er maar barweinig mensen die er nog een auto bij kunnen veroorloven.Zoals gezegd heb ik er op eze manier zeer vrede mee, aangezien alle onderdelen in liefhebbershanden komen. Daar gaat het mij ook een beetje om. Een Deauville bijv. is leuk met een Digit-interieur, maar ik maak er liever iemand blij mee die al een Digit heeft staan en deze zeldzame onderdelen kan opslaan voor later, wanneer de Digit echt een zeldzaam ding is geworden.
[...] (kan geen gepaste woorden vinden)
woutersmits schreef:deal!
we nemen de huidige biedingen niet serieus en gaan hem halen voor 150 euro, met die rotte deuren kun je er toch niet meer voor krijgen
Mag ik ook meedoen? Ik wil de radio dan wel
Toeters en bellen schreef:woutersmits schreef:deal!
we nemen de huidige biedingen niet serieus en gaan hem halen voor 150 euro, met die rotte deuren kun je er toch niet meer voor krijgenMag ik ook meedoen? Ik wil de radio dan wel
tja, als dat maar goed gaat dan, we betalen zo veel te weinig per persoon.
Dat scheelt al, want de originele radio zit er niet meer in (zoals 99% van de Digits die ik ken ).
Er zit sowieso geen radio meer in geloof ik.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Dat scheelt al, want de originele radio zit er niet meer in (zoals 99% van de Digits die ik ken ).
t&b had het over die marktplaatsdigit die we voor 150 gingen kopen, die duitser is wel serieus (althans voor mij)
hel1 schreef:XBXG schreef:Dat scheelt al, want de originele radio zit er niet meer in (zoals 99% van de Digits die ik ken ).
t&b had het over die marktplaatsdigit die we voor 150 gingen kopen, die duitser is wel serieus (althans voor mij)
Ow, die. Ik sta toe dat mijn Digit gedemonteerd wordt (slopen is zo lomp), die zilvergrijze is veeeeeels te mooi om te slopen. Stelletje boefjes, ga jullie mondjes spoelen
Ami 8 Club (1970)