XBXG schreef:hel1 schreef:XBXG schreef:Dat scheelt al, want de originele radio zit er niet meer in (zoals 99% van de Digits die ik ken ).
Er zit sowieso geen radio meer in geloof ik.
t&b had het over die marktplaatsdigit die we voor 150 gingen kopen, die duitser is wel serieus (althans voor mij)
Ow, die. Ik sta toe dat mijn Digit gedemonteerd wordt (slopen is zo lomp), die zilvergrijze is veeeeeels te mooi om te slopen. Stelletje boefjes, ga jullie mondjes spoelen
je hebt gelijk, ik ga meteen een glas whisky inschenken, proost!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Ik had al een Jupiler en een rode wijn achter de kiezen, daar houd ik het even bij! proost!
Ene, eea doet mij er aan denken dat ik mijn pioneer radio terug wil hebben….
woutersmits schreef:Ik had al een Jupiler en een rode wijn achter de kiezen, daar houd ik het even bij! proost!
Ene, eea doet mij er aan denken dat ik mijn pioneer radio terug wil hebben….
wie heeft die dan?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:woutersmits schreef:Ik had al een Jupiler en een rode wijn achter de kiezen, daar houd ik het even bij! proost!
Ene, eea doet mij er aan denken dat ik mijn pioneer radio terug wil hebben….wie heeft die dan?
iemand die hem ging maken, maar besloten heeft dat dat niet kan….
XBXG schreef:hel1 schreef:XBXG schreef:Dat scheelt al, want de originele radio zit er niet meer in (zoals 99% van de Digits die ik ken ).
Er zit sowieso geen radio meer in geloof ik.
t&b had het over die marktplaatsdigit die we voor 150 gingen kopen, die duitser is wel serieus (althans voor mij)
Ow, die. Ik sta toe dat mijn Digit gedemonteerd wordt (slopen is zo lomp), die zilvergrijze is veeeeeels te mooi om te slopen. Stelletje boefjes, ga jullie mondjes spoelen
Die Duitser is voor mij ook serieus. Maar volgens mij zijn er genoeg belangstellenden. Voor gave deuren in gris renard ben ik wel te porren.
dat is pas een boef!
gewoon terughalen en er een beetje boos bij kijken.
overigens over repareren: via via ben ik tegen iemand aangelopen die wellicht iets met flowmeters kan. dus nou maar hopen dat er één op de duitser zit die geproefkonijnd kan worden…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Toeters en bellen schreef:XBXG schreef:hel1 schreef:XBXG schreef:Dat scheelt al, want de originele radio zit er niet meer in (zoals 99% van de Digits die ik ken ).
Er zit sowieso geen radio meer in geloof ik.
t&b had het over die marktplaatsdigit die we voor 150 gingen kopen, die duitser is wel serieus (althans voor mij)
Ow, die. Ik sta toe dat mijn Digit gedemonteerd wordt (slopen is zo lomp), die zilvergrijze is veeeeeels te mooi om te slopen. Stelletje boefjes, ga jullie mondjes spoelen
Die Duitser is voor mij ook serieus. Maar volgens mij zijn er genoeg belangstellenden. Voor gave deuren in gris renard ben ik wel te porren.
wie niet…. (ok, alle mensen die geen BX hebben in gris R)
woutersmits schreef:Ik had al een Jupiler en een rode wijn achter de kiezen, daar houd ik het even bij! proost!
Proost. Ik drink ff m’n Heineken leeg. Tis mooi geweest voor vandaag.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ja, die deuren heb ik nou net zelf nodig, zeker linksvoor! maar we zien wel. eerst mooi weer en dan die aktie
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik wilde net zeggen: sorry T&B, Hel1 had ‘m juist nodig voor de deuren. Wat mij betreft heeft zij het meeste recht op de meeste onderdelen, aangezien zij min of meer de nieuwe eigenaresse wordt van dat wat er wordt gedemonteerd. Over de andere dingetjes zoals interieur worden we / anderen het wel eens.
Verder ben ik ervoor om er geen mega-forum-klusdag van te maken. Ik weet niet hoeveel mensen Heleen kan ontvangen, maar ik zat zelf meer te denken aan Heleen, Wouter S, T&B, Alcyone en ik.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
trusten… heineken????? yek.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
XBXG schreef:Ik wilde net zeggen: sorry T&B, Hel1 had ‘m juist nodig voor de deuren. Wat mij betreft heeft zij het meeste recht op de meeste onderdelen, aangezien zij min of meer de nieuwe eigenaresse wordt van dat wat er wordt gedemonteerd. Over de andere dingetjes zoals interieur worden we / anderen het wel eens.
Verder ben ik ervoor om er geen mega-forum-klusdag van te maken. Ik weet niet hoeveel mensen Heleen kan ontvangen, maar ik zat zelf meer te denken aan Heleen, Wouter S, T&B, Alcyone en ik.
we zijn gewoon lekker enthousiast bezig met z’n allen. Het is natuurlijk Heleen haar project.
woutersmits schreef:trusten… heineken????? yek.
och, nood breekt wet…
ook trusten
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:woutersmits schreef:trusten… heineken????? yek.
och, nood breekt wet…
ook trusten
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
hel1 schreef:dat is pas een boef!
gewoon terughalen en er een beetje boos bij kijken.overigens over repareren: via via ben ik tegen iemand aangelopen die wellicht iets met flowmeters kan. dus nou maar hopen dat er één op de duitser zit die geproefkonijnd kan worden…
Zoiets wordt een uitgebreid experiment, als je al een goeie kan vinden.
Elke werkende flowmeter die je tegenkomt, kun je van aannemen dat die afwijkt. Dus eigenlijk zou je een aantal van die goede apparaten moeten hebben om het gemiddelde te kunnen vaststellen. Dan gaan meten met een zelfgebouwde testbank en een pulsteller met tijdfunctie. Dan speuren naar een generiek model met soortgelijke specificaties (en moet tegen benzine kunnen!) en een omrekencomputer programmeren.
Ik zie het niet zitten.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY