Had ergens op een site gezien dat er een soort ring is die op de plek van je oliefilter komt.
Dus eerst die ring en daarop je oliefilter en in die ring kun je 2 sensoren draaien. Zal de site even opzoeken.
Editje;
http://www.rbcartuning.nl/catalogus.php
En dan ergens onderaan de pagina linker rijtje (10e plaatje van onder geteld). Oliedruk/temperatuur adapter.
PFFFFF doet die site het niet type citroen, daarna saxo van 96-99, alle onderdelen.
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
ik wil wel een zx 16v instrumentarium aan je doneren tegen verzendkosten ik heb er een liggen waar ik niets mee doe
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Rooney schreef:Had ergens op een site gezien dat er een soort ring is die op de plek van je oliefilter komt.
Dus eerst die ring en daarop je oliefilter en in die ring kun je 2 sensoren draaien. Zal de site even opzoeken.Editje;
http://www.rbcartuning.nl/catalogus.php
En dan ergens onderaan de pagina linker rijtje (10e plaatje van onder geteld). Oliedruk/temperatuur adapter.
PFFFFF doet die site het niet type citroen, daarna saxo van 96-99, alle onderdelen.
Maar dat is het hem nou juist…dat moet wel een hele platte ring zijn wil ie er tussen passen, mijn vingers passen nu al nog maar net tussen radiateur en oliefilter…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Serieus Ik heb veel meer ruimte dan. Weet niet hoe dik die ring is lijkt me wel beter dan in je carterpan beunen.
Ps ga je nog naar de meeting as zondag?
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Ik ga zondag sowieso naar de citroën forum meeting, en eventje pre meeten op de P bij de AXclub/CS.
Ik heb idd verdomd weinig ruimte over als ik het me goed herinner..
precies weten doe ik het niet want ik hoef niet dagelijks onder de kap te zijn
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zal wel het verschil zijn tussen type-1 en type-2, bij type 2 heb je weinig ruimte, het filter komt bij het losdraaien ongeveer een 1,5 cm naar buiten.
Maar goed niet getreurd, als het weer wat mooier is buiten dan lijkt mij dit wel een leuk project om je te helpen, als je daar zin in heb. Ik heb ook nog wat klokkenhuizen liggen, dus wellicht is er van e.e.a. wat te maken.