Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Re: m’n oude ax
Die ziet er ook wel geil uit
Wat doe jij met je GTItjes dan?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
nou ik vertroelel ze maar de nw eigenaren waren minder zuinig erg jammer als je wist wat het me gekost heeft om die ax zo te krijgen.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ziet er echt super uit jammer dat die daarna zo slecht behandeld is
Ik loop inmiddels al ruim 4 jaar rond in AX-land maar ben hem nooit tegen gekomen Niet echt oud geworden volgens mij?
Zonde!! Mooi ding!
hij is eind vorig jaar te ziele gegaan ik zag hem ineens op de sloperij staan waar ik regelmatig kom en ik kan je zeggen daar word je niet vrolijk van om je oude liefde half gedemonteerd te zien staan.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
denk dat hij liever de vering van de bx heeft
Ik zou m’n vriendin graag in een ax zien mssr die wil de zx diesel niet kwijt (en ergans snap ik dat ook weer wel want dat ding rijd zalig)
En ik zelf zie mezelf niet zo rijden in een ax met daarachter een caravan.
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
stan schreef:En ik zelf zie mezelf niet zo rijden in een ax met daarachter een caravan.
waarom niet? het is mogelijk! zelfs met een 1.1 carb
De AX kreem nog verrassend goed van z’n plek
Groetjes,
Michel
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
Bij ons in Goes rijdt er een monteur van de Volkswagendealer in een gele GT.
Zal eens kijken of ik het kenteken kan spotten binnenkort.
Hij keek laatst wel naar de ZX 16v waar ik momenteel in rij van mijn broertje, dus citrofiele neigingen zijn aanwezig volgens mij, misschien ook wel lid hier of daar.
Wat betreft ax en caravan? Ik had rode AX GT (GGTT83) waar ik lekker met mijn Adriaatje mee naar Dyon op vakantie ben geweest.
Ging prima, alleen berg op tussen de vrachtwagens op de klimstrook.
Verder kon ik 110 rijden zonder problemen en de grootste SU(F)V’s inhalen haha.
Zal kijken of ik daar de foto van nog ergens heb…
Koste me na de vakantie wel nieuwe koppeling…maar heb de caravan toen ook maar meteen verkocht en huur nu meestal gewoon stacaravan, kost buiten hoogseizoen nog minder…
Mzl. Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.