Inderdaad mooie foto’s.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Supper mooie foto’s zeg, eindelijk ook wat foto’s van hoe de C4 Picasso 5 zits er binnen uit ziet!
Naar mijn idee is het interieur en daschbord het zelfde als in de 7 zits of zie ik dat verkeerd?
Ik weet in ieder geval wel wat mijn volgende auto wordt
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe deze 5 zits rijdt?
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
harryhonda7 schreef:eviltwin schreef:Bruno66 schreef:erg hé, zo doe je wel niet aan klantenbinding hé..
ik zou mijn huidige picasso willen vervangen eind dit jaar/begin volgend jaar en hoopte op deze c4 picasso 5-zit. Maar weet dus nog altijd niet wanneer hij beschikbaar is.van de autoweek site (ja ik weet het - niet altijd de meest betrouwbare - maar dit klinkt wel logisch)
Reken er op dat de kleine Picasso zeer kort na zijn introductie op de Autosalon van Genève bij de dealers staat en hoogstwaarschijnlijk ook is te zien op ‘onze’ AutoRAI.
Afgelopen zaterdag aan mijn dealer gevraagd wanneer die 5-zits komt. Zijn antwoord was dat ze 31 januari naar de Rai moesten voor de introduktie vanuit de importeur en hij twijfelde er niet aan dat ie binnenkort dan al in de showroom zou staan. Lijkt mij dat dat iig na de beurs van Geneve is.
Ik begreep van mijn dealer dat de officiële introductie voor NL op de RAI is. De demo-autos worden echter al eerder aan de dealers uitgeleverd. De planning is dat deze de eerste week van maart arriveren.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
hoorde van de dealer, dat hij eind Februari begin Maart in de showroom staat…
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
heb m vandaag in het echt mogen beschouwen ook een hele mooie auto. en belangrijk het reserve wiel(m.u.v. exclusive) / boodschappen kratje is terug
er komt een thuis komer voor de c4 picasso 7 zits alleen niet voor de exclusive
Sep schreef:
vanaf waneer?
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Deze kleur staat hem toch wel heel erg goed. Zo zie ik de 5 zitter ook nog wel zitten
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- C3 1.4i Difference
PjotrBlom schreef:Sep schreef:
vanaf waneer?
binnekort… ik heb het alleen vandaag gehoord ik weet er ook nog het fijne niet vanaf
ik hoorde van mijn dealer dat de nederlandse prijzen ook al bekend zijn!
verschil met de grand c4 picasso = € 1000,00
Vindt het een heel klein verschil, voor veel meer (volume) auto.
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
zandvoorta schreef:Deze kleur staat hem toch wel heel erg goed. Zo zie ik de 5 zitter ook nog wel zitten
Hele mooie velgen… Zouden die niet bestelbaar zijn op onze nu in bestelling zijnde Grand C4 Picasso Exclusive?
- C3 1.4i Difference
wimZ schreef:ik hoorde van mijn dealer dat de nederlandse prijzen ook al bekend zijn!
verschil met de grand c4 picasso = € 1000,00Vindt het een heel klein verschil, voor veel meer (volume) auto.
oei die waren vertrouwelijk hehe tja ik had het eigenlijk wel verwacht net als bij de c5 verschil tussen break en berline.
de bumper is ook uit te wisselen die ik wat sportiever bij de 5 zitter en zo’n honinggraat structuur. ook die achterruit is leuk ontworpen is samen met de zijruitjes helemaal van glas met een heel klein achtervleugeltje er tussen.
Sep schreef:wimZ schreef:ik hoorde van mijn dealer dat de nederlandse prijzen ook al bekend zijn!
verschil met de grand c4 picasso = € 1000,00Vindt het een heel klein verschil, voor veel meer (volume) auto.
oei die waren vertrouwelijk hehe tja ik had het eigenlijk wel verwacht net als bij de c5 verschil tussen break en berline.
vertrouwelijk? dat je moet ie het mij niet vertellen!!
Had ie er overigens die bijgezegd, maar ik verbaasde me al dat nog niemand het hier over de prijzen had gehad!GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
Hoe zit dat eigenlijk met de stevigheid bij een koprol icm het glazen dak? Kunnen we aannemen dat dat even stevig is als normaal met een gewoon dak?