17 van de 20
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »

Meeting 11 februari -> Heusden
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 10 februari 2007 03:59 PM
  [ # 241 ]

is er ook heet water voor de theeleuten onder ons?  Mr. Green

en is het binnen verwarmd voor de koukleumen onder ons?  Surprisedops:

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 10 februari 2007 04:39 PM
  [ # 242 ]

héé, ik ben er ook hoor, met de 16v want die heeft nog een redelijk volle tank

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 10 februari 2007 06:20 PM
  [ # 243 ]

Ja, het zou verwarmd moeten zijn.
Ja, er is heet water Laughing Uiteraard…

Ge-update lijst

Wel

XBXG (De lpg auto is er al zag ik ) (zo dan maar Laughing )
DigiDaan
Ijs
Simpele Ziel
citroenc2
markv624
jaco
voge
xm’metje
eXpelliarMus
PHoskam
Bram
mathijs
Daffodil31LE
ZX1.4i
caravan sleper
charlesdegaulle21
PBO
Citrophile
WYD
citroenbxcx
Nesto
Harm
Mechuccio
macnail
Serge
Duitse xm-club leden (samen met serge)
KlaasBaas
sans-pareil
Tdsuper5OcxM
JHD
Jdt
bxsport.com
ieksEmmu
mmeewis
Lucas Unger
knackor
T(h)ijs
ernst23
Alcyone
oudelut
B-N
Caroline81
hel1
mssl
stan

Misschien:

Turbo Tilbo
Pascal
hogervp
arjan_verkade
McDean
Mattijn1980
ZX-Enschede
CitroenAZU
robb
mpostma
Knuffie_nl
janneman

Niet:

Willeam
Autofan
wizardwilly
PrutsyLJ
Status Quo
Spookeend

Dr zullen vast nog wel een aantal mensen verkeerd staan, maar dit is wat ik zo snel uit de posts heb gehaald.
Als je niet goed staat, post het gewoon even en dan verplaats ik je. En uiteraard hoop ik dat alle mensen die nog bij misschien staan gewoon naar het kopje wel mogen. 

En over de stickers: ik zie het niet meer zitten die nog te fabriceren.. Misschien iemand anders?

Xsara_Coupe

Profiel  

Ronker
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139

Gepost: 10 februari 2007 06:40 PM
  [ # 244 ]

Zou het mogelijk zijn om me nog aan te melden? Ik zie helaas net pas dat er morgen een meeting is. Nu ben ik nog niet zolang lid en zou het absoluut leuk vinden kennis te maken met medeforummers, en lijkt me een mooie gelegenheid om wat kennis en handige tips te vergaren.
Ik kom vanuit Almere en kan zonder problemen om 11:30 op de parkeerplaats op de A27 zijn.
En zou graag met m’n XM komen, al was het alleen maar om te laten horen dat de 2.1TD met dik 5 ton nog mooi soepel loopt. Ik zal vandaag nog regelmatig het forum en mail checken om te zien of ik nog meekan.

Zweven of sideways…..... that’s the question

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 10 februari 2007 06:41 PM
  [ # 245 ]
Ronker schreef:

Zou het mogelijk zijn om me nog aan te melden? Ik zie helaas net pas dat er morgen een meeting is. Nu ben ik nog niet zolang lid en zou het absoluut leuk vinden kennis te maken met medeforummers, en lijkt me een mooie gelegenheid om wat kennis en handige tips te vergaren.
Ik kom vanuit Almere en kan zonder problemen om 11:30 op de parkeerplaats op de A27 zijn.
En zou graag met m’n XM komen, al was het alleen maar om te laten horen dat de 2.1TD met dik 5 ton nog mooi soepel loopt. Ik zal vandaag nog regelmatig het forum en mail checken om te zien of ik nog meekan.

tuurlijk ben je welkom Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 10 februari 2007 06:46 PM
  [ # 246 ]

toch jammer dat ik moet werken morgen Crying or Very sad

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 februari 2007 06:51 PM
  [ # 247 ]

@Ronker:

Tuurlijk ben je welkom! Gezellig!

@Wouter:

Jammer hoor…

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 10 februari 2007 07:05 PM
  [ # 248 ]
T(h)ijs schreef:
Simpele Ziel schreef:

He, verdorie, helemaal vergeten, de mijne ligt nog in EHV Surprisedops:

PB me ff, haal ik em wel op en neem ik em mee?

Als DAT zou kunnen…GRAAG Smile

Ik zit nu weer met een ver-Bram’t stuur zonder afdekplaat, is toch niet echt een fraai gezicht. Wink

Ik kom nu op 46 personen, morgen….volgens mij is het nog nooit zo druk geweest op een meeting ? Cool

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 10 februari 2007 07:18 PM
  [ # 249 ]

Meer nog zelfs! Citrophile en Serge zouden meerdere personen meenemen waarschijnlijk! Als iedereen nog steeds komt zou het denk ik wel een record worden ja…

Ik was trouwens vandaag nog even bij de dealer (die ik bij deze nog even heeel erg wil bedanken, jullie zien morgen wel waarvoor Wink ) en die zei dat we ook altijd welkom zijn om daar in het pand een meeting te houden. Voor de deur kunnen meer dan voldoende auto’s geparkeerd worden en ze hebben in de showroom een soort verdieping waar echt heel veel ruimte is voor een meeting! Ze hebben er al meetings gehad van de subaru club, de DS club en de SM club…
Misschien leuk om in het achterhoofd te houden voor een volgende meeting! (Noordegraaf in Waddinxveen..)

Xsara_Coupe

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 10 februari 2007 07:36 PM
  [ # 250 ]

ik hoor net van mn ouders dat ik al eens, als klein kind met mn opa en oma,  in Heusden ben geweest en op een kanon heb gezeten… Rolling Eyes

morgen toch maar ff het vestingstadje induiken, kan me weinig van herinneren… Laughing

Profiel  

Ronker
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139

Gepost: 10 februari 2007 07:47 PM
  [ # 251 ]

Thanks voor de snelle respons allemaal, voel me helemaal welkom! Very Happy
Ik zorg dat ik op tijd langs de A27 sta(is toch bij dat Ac restaurant, waar al die flitspalen op een rij staan? Evil or Very Mad )
Ik kan helaas behalve een goed humeur geen goodies ofzo meenemen, want die heb ik niet, misschien op de terugweg wel?  Very Happy
Tot morgen dan maar!

Zweven of sideways…..... that’s the question

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 10 februari 2007 07:49 PM
  [ # 252 ]

Het is denk ik druk in het stadje… Echt een toeristenstadje!
Vandaag was helemaal spectaculair Shocked Werd een schip (waarvan wij wat leidingwerk hadden gedaan) te water gelaten Cool Schip ligt morgen nog wel aan de kade.
Het bruggetje bij de haven is trouwens ook een must om te geweest te zijn en op de foto te staan! Dat is echt op ontelbaar veel toeristenfoto’s terug te vinden Laughing

Xsara_Coupe

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 10 februari 2007 07:56 PM
  [ # 253 ]
Ronker schreef:

Thanks voor de snelle respons allemaal, voel me helemaal welkom! Very Happy
Ik zorg dat ik op tijd langs de A27 sta(is toch bij dat Ac restaurant, waar al die flitspalen op een rij staan? Evil or Very Mad )
Ik kan helaas behalve een goed humeur geen goodies ofzo meenemen, want die heb ik niet, misschien op de terugweg wel?  Very Happy
Tot morgen dan maar!

Heb nog een mosgroene xm staan die helemaal kaal mag Wink Misschien dat daar wat tussen zit…
Kan ik trouwens nog iemand blij maken met een stapel schakelaars voor een xm type1? Heb ze gekregen bij aanschaf van mijn haynes en olving, maar de schakelaars zijn totaal anders dan die van type2/3. Kan er dus niets mee…

PS: Ik denk dat ik ook even naar het verzamelpunt kom… Weet het nog niet helemaal zeker.
Ligt er een beetje aan hoe druk het al is, maar het lijkt me toch wel heel erg leuk om net als voorgaande jaren mee te rijden in de colonne, bovendien kan ik dan mooi voorop rijden voor de weg Wink

Xsara_Coupe

Profiel  

PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 10 februari 2007 08:26 PM
  [ # 254 ]

Ik moet de meeting ook laten schieten, moet morgen onverwacht anders weg.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 10 februari 2007 09:01 PM
  [ # 255 ]
Bram schreef:

Als DAT zou kunnen…GRAAG Smile

Ik zit nu weer met een ver-Bram’t stuur zonder afdekplaat, is toch niet echt een fraai gezicht. Wink

Hij ligt in de auto en zal em morgen meenemen Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

17 van de 20
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook