Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hel1 schreef:PrutsyLJ schreef:Zo, vandaag de laatste onderdelen gehaald die nodig zijn om de GTi weer rijdend te krijgen. Ik hoop echt dat het hier morgen een beetje droog blijft zodat ik lekker door kan beunen. Met een beetje geluk rijd de GTi misschien wel weer zaterdag
ik zal er voor duimen!
ik ook
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
zet ‘m op!
Niet dat ik hem dan kan aanschouwen aangezien ik weer eens films moet draaien zaterdag..
Nou, de sneeuw heeft me er toe gedwongen te stoppen . Maar goed de bumperbalk zit vast!!!! Morgen of misschien eind van de middag weer verder. Ff plaatjes in de vorm van het rechter binnenscherm kloppen en die er in lassen. Als dat gebeurd is kan het koplampfront er in en is het laswerk klaar!! Als ik dat morgen nou nog gefikst kan krijgen kan ik zaterdag de hele rommel terugbouwen en weer rijden . Hieronder nog 2 foto’s die tijdens het laswerk genomen zijn. De naden zijn niet echt supernetjes maar die werk ik toch nog bij met de slijptol
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
kl*t* voor je dat sneeuw schiet niet echt op zo!!!
maar je bent lekker op weg. ga zo door
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Nou, vandaag verder werken kan ik wel vergeten . Dat die pokkesneeuw maar heel snel mag smelten zodat ik morgen iig het laswerk af krijg
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vanaaf gaat regenen en dan zou de sneeuw weg moeten zijn
ziet er wel goed uit al
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
bij ons is alles nagenoeg schoon!!!!
Kijk dat is bemoedigend. Ik ben morgen vroeg vrij van school dus dan moet ik het laswerk wel afkrijgen . Zaterdag alle dradenzooi terugbouwen radiateur en koelfans uiteraard en dan zou die weer moeten draaien. Misschien dus toch wel naar de meeting
Nou het laswerk is bijna af. Morgen word het laatste laswerk afgerond en dan gaat alles in de menie, vervolgens alle naden netjes afwerken met kit en dan alles in de zwarte tectyl. Ik kan dus vrijwel zeker zeggen dat ik NIET op de meeting kan komen. Als het gisteren niet had gesneeuwt had ik het waarschijnlijk wel gered . Nou ja ik moet gewoon nuchter zijn en mezelf niet gaan haasten. Anders dan word het laatste beetje gewoon prutswerk. Dus morgen het laswerk afronden en alles in de verf ed. en dan volgende week alle dradenzooi, schermen, verlichting en de bumper terug bouwen. Ik ben wel aanwezig op de technische meeting van de BX club dus dan zie ik een aantal van jullie daar wel!
haastige spoed is zelden goed, neem er de tijd voor als je het nu afraffeld komt het straks weer terug en je bent zo lekker op dreef met je wagen!!!!!
het gaat moeilijk worden maar we maken er het beste van in heusden, tot de 17e dan maar en maak er wat moois van!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Nou vandaag zat alles weer heerlijk tegen . Ik wou beginnen met lassen en kwam er achter dat er geen Co2 uit de mond kwam. Bleek dat de O-ringen in het kraantje toch neit zo goed waren als ik dacht. Dus de CO2 cilinder was heerlijk leeg geraakt afgelopen nacht . Op zich geen ramp, ware het niet dat mijn vader weg was met de auto en om 16:00 pas terug zou komen. En laat die toko van de CO2 cilinders al om 12:30 dicht gaan. Het enige wat ik vandaag heb kunnen dun is nog wat plaatjes in de goede vorm kloppen. Bah ik heb er weer zwaar de schijt in
Zo, vandaag toen ik op school zat is mijn pa zo lief geweest verder te klussen aan de BX. En het laswerk is zo goed als af!!! We zijn nog even samen bezig geweest de spullen te richten met dit resultaat:
Er zit nog niks vast en dit was puur alleen voor het richten, maar het geeft wel weer een hoopvol beeld . Ik moet alleen 2 andere motorkap scharnieren halen want deze zijn zon anderhalve centimeter naar achteren komen zetten tijdens de aanrijding. Maar goed, ik heb goede hoop dat de auto eind deze week weer rijd
wow, netjes hoor
Wou dat ik zoiets zou kunnen!
Ziet er weer erg netjes uit
Xsara_Coupe
Gaat voorspoedig zo te zien, nu maar snel weer karren he