Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik kom trouwens ook naar de a27 morgen. Heb er erg veel zin in! Ik red het alleen niet meer om mijn auto te wassen ops: Dus alvast mijn excuses voor de vieze bix!
Eveneens ben ik tevens ook.
heb haar vanmiddag ook al even gewassen maar het sneewt en hagelt hier als een gek dus het zal wel weer voor niks zijn geweest, er zal nl. weer een dikke laag pekel over de pekel heen gaan
heb er zin an !
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik weet nog steeds niet of ik er wel of nie ben. dan zien jullie morgen.
Ik heb laatste weken erg weinig slaap gehad, en erg veel gewerkt. Dus licht eraan hoelaat ik wakker ben. Als ik om half 12 bij n’gein kan zijn, rijd ik mee, zoniet kom ik niet meer, omdat ik ok ei nd van de middag weer terug moet zijn..
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
misschien dat ik m morgenochtend nog ff door de wasstraat rag…
ieksEmmu schreef:misschien dat ik m morgenochtend nog ff door de wasstraat rag…
===============================================
Heren/Dames,
Niet te moeilijk doen over vuile Citroens. Volgens mij zijn deze ook best welkom op de meeting. (Moderatoren: mocht dit niet zo zijn, verbeter me dan maar!!!)
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
T(h)ijs schreef:Bram schreef:
Als DAT zou kunnen…GRAAG
Ik zit nu weer met een ver-Bram’t stuur zonder afdekplaat, is toch niet echt een fraai gezicht.
Hij ligt in de auto en zal em morgen meenemen
Mooi zo…..ik reken wel af met Nico
Ík moet even cancelen ivm met reparaties van bx, zit een kleine kans in dat ik kom. Ga zowieso vroeg op staan om probleem te gaan verhelpen..
En ik krijg zojuist te horen dat de persoon die de velgen voor mij mee zou nemen (Ijs) troubles heeft met zn bix en dus niet de velgen op kan halen en af kan geven… Ik baal hier echt verschrikkelijk van
Is er iemand die het nog ziet zitten om ze mee te nemen? Voor de duidelijkheid: tis ten oosten van assen…
Zo niet, dan vrees ik dat de velgen helemaal niet doorgaan…
Xsara_Coupe
Ijs schreef:Ík moet even cancelen ivm met reparaties van bx, zit een kleine kans in dat ik kom. Ga zowieso vroeg op staan om probleem te gaan verhelpen..
Ik hoop dat je het wel redt…..ik (wij allen) wil je tzd-turbo wel zien natuurlijk.
Xsara_Coupe schreef:En ik krijg zojuist te horen dat de persoon die de velgen voor mij mee zou nemen (Ijs) troubles heeft met zn bix en dus niet de velgen op kan halen en af kan geven… Ik baal hier echt verschrikkelijk van
Is er iemand die het nog ziet zitten om ze mee te nemen? Voor de duidelijkheid: tis ten oosten van assen…
Zo niet, dan vrees ik dat de velgen helemaal niet doorgaan…
Xsara_Coupe
Ik ga mijn best doen om dit nog te halen..
En ik ga heeeeel hard duimen en hopen
Bovendien, we willen jou en je nieuwe aanwinst ook niet missen op de meeting!!
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
macnail schreef:ieksEmmu schreef:misschien dat ik m morgenochtend nog ff door de wasstraat rag…
===============================================
Heren/Dames,
Niet te moeilijk doen over vuile Citroens. Volgens mij zijn deze ook best welkom op de meeting. (Moderatoren: mocht dit niet zo zijn, verbeter me dan maar!!!)
Ik zal de XM speciaal voor de meeting niet wassen.
Groet,
L
Wat mij betreft te laat! De xm staat te glanzen voor de deur…
Kreeg bij de dealer al twee keer de vraag of ik nog wel tijd had om het zelf te doen. Desnoods zouden zij hem poetsen
Heb hem lekker zelf gedaan. Weet alleen niet hoe die straks aankomt na zo’n lange rit…
En er is nog een kansje dat mn ma de xsara meeneemt. Dies alleen niet zp spectaculair schoon meer. Geen tijd gehad om hem te wassen…
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik kom ook smerig… de auto bedoel ik.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ach ik ook, heb vandaag maar ff snel type2 koplampen en een ander type1 gril er in gezet geen tijd meer gehad om te wassen, maar dat mag de pret niet drukken.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “