Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Kword er efkes stil van…
Waar is dit,ik zie wel vier diverse départementen op de diverse kentekenplaten….?
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Pascal schreef:Waar is dit,?
Als je naar de index gaat, kan je zien dat het in ieder geval in de Provence is (maar aan de grote hoeveelheid ‘13’-departementen aanwezig op de nummerplaten was dit ook wel duidelijk dacht ik zo).
Hij heeft er nog meer gefotografeerd (wederom naar de index)
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Relatief weinig ‘oude neuzen’...
ben eens in een grijs verleden in boucurain geweest en volgens is dit het. alleen die openings titel zou ik toch eerder ex onderedelen paradijs van maken. Oh ja als het boucarain is dan kun je het hollandse prijzen afding festival wel vergeten.
om je een idee te geven: een verot kofferdeksel pak en beet 300 euro maar des al niet te min leuk om de foto’s eens te doorlopen….....
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
http://home.arcor.de/schrottx3/html/galerie_1_77.html
Iemand enig idee wat voor velgen dat zijn ?
Schijt aan originaliteit.
http://home.arcor.de/schrottx8/html/galerie_1_139.html
Wat voor neus zit er op die Traction daar links ?
http://home.arcor.de/schrottx8/html/galerie_1_177.html
‘Ollander (rechts onder).
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Lelijke Eend schreef:http://home.arcor.de/schrottx3/html/galerie_1_77.html
Iemand enig idee wat voor velgen dat zijn ?
Ik ben niet zeker, maar ik denk , DELTA MICS.
Amai zeg! Wat voor een rijkdom staat er hier weg te kwijnen!
Heb er pijn aan de buik van gekregen!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Maar eens een weekje la France plannen in het voorjaar om deze sloperijen te bezoeken
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Antwoord op uw vragen:
Garage Moine, Route Nationale 106, tussen Nimes en Ales. Wat een oude klootzak, die Moine.
Delta Mics lichtmetalen velgen, niet zo vaak te zien op een DS
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 808
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Paradijs? Dit doet mij juist aan iets heel anders denken, namelijk die progamma’s op tv waarbij ze langs gaan bij verwaarloosde dieren en hun eigenaren. Die laatsten zijn zich van geen kwaad bewust en worden juist boos als de dieren gered worden.
Iets soortgelijks komt er hier bij mij naar boven; bestaat er geen reddingsdienst voor klassiekers? Het is duidelijk dat deze mensen er niet voor zorgen, alles kwijnt daar weg.
Zoals het eruit ziet is trouwens het meeste al als verloren te beschouwen. Op dit moment zijn er nog steeds betere onderdelen te vinden dan ik hier zie en tegen de tijd dat het op raakt, is dit helemaal verdwenen in de natuur.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
Totaal aantal Berichten: 59
- BX TZD Turbo
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Garage Moine, Route Nationale 106, tussen Nimes en Ales. Wat een oude klootzak, die Moine
rustig Dago die oude heer is inderdaad wel erg sentimenteel met zijn oude zooi. Daarentegen ben ik daar wel eens erg vriendelijk geholpen (denk zijn zoon)met een getinte ruitje.. maar dat was al in 1998. Ik heb toen ook foto’s gemaakt (gewoon een rolletje + ontwikkelen) maar het ziet er nog hetzelfde uit. Wel grappig is een zwarte DS die aan de hoofdweg staat. Door de zon is op de foto’s zo’n beetje de alle lak van voorschermen en motorkap weggebleekt. In 1998 zat het nog wat beter in de zwarte lak. Auto staat nog steeds op dezelfde plaats (te herkennen aan de phares sous jupe).
Overigens heeft in 2003 het hele spul fors onder water gestaan. Zal weinig bruikbaars meer tussen zitten.
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ben in 1988 voor het eerst bij Moine geweest (de RN liep toen nog langs zijn garage). Zijn zoons waren nog wel te pruimen, maar die oude Moine? Niks dan sakkeren en klanten The Evil Eye geven
Heb er nog wel eens een 185-15 XVS gekocht, toen ik een voorband aan flarden had. Zelfs betalen ging moeizaam bij die oude Moine…
Citroen!