4 van de 11
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Napraten Heusden topic…
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6133

Gepost: 12 februari 2007 12:07 AM
  [ # 46 ]

Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting. Eindelijk had ik eens de kans om de mensen achter de avatars te leren kennen… en dat bleken allemaal hele aardige mensen te zijn.  Very Happy Ik moest helaas voormijn gevoel alweer veel te snel weg omdat ik nog een andere afspraak had. Volgende keer beter.

Een hoop prachtige voitures bij elkaar, maar wel een oververtegenwoordiging van BX-en en jammer genoeg geen DS-en, Tractions SM’s en Visa’s, maar daarvoor hebben we natuurlijk altijd CitroMobile nog.

@Bram: je maakt me helemaal verlegen met je lyrische complimenten over mijn rode BX. Smile  Het is inderdaad een zeer zeldzame kleur waarvan er voorzover bij mij bekend maar twee van rondrijden in NL. De kleur is Rouge Florentin, die meer bekend is van de CX. Kleurcode EJVcR.

En tot slot zal ik dan ook nog maar even iets over SZ zeggen: Je mag rotondes best netjes rond rijden in plaats van dwars erover heen. Twisted Evil  Cool  Smile

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 12 februari 2007 12:09 AM
  [ # 47 ]

Ik heb gemist dat ie van de brug af ging. Iets met een proefrit en een c6 Wink
Wat was er met een plastic bekertje?
Eh, het leer is nog niet weg. Wel twee serieus geinteresseerden. Dus dat staat er niet lang meer.
Nu nog iemand voor de cilinderkop! Ding is pas gereviseerd!

Xsara_Coupe

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 12 februari 2007 12:11 AM
  [ # 48 ]

denk dat de DS-en SM-en en meisjes in Visa’s pas komen als de zon wat meer schijnt…  Wink

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 februari 2007 12:14 AM
  [ # 49 ]

Het meisje van de visa was er wel, alleen de visa niet Wink Miss moeten jullie is wat aardiger praten over de visa Laughing
Verder idd erg jammer dat er geen ds’en en Sm’s waren, maar dat was te verwachten met al die pekel op neerlands wegen…
Ik heb nu al weer zin in de meeting bij chyparse! Very Happy

Xsara_Coupe

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 12 februari 2007 12:15 AM
  [ # 50 ]

Ik heb me erg goed vermaakt op de meeting. Prima geregeld allemaal. very good very good

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 12 februari 2007 12:18 AM
  [ # 51 ]
ieksEmmu schreef:

denk dat de DS-en SM-en en meisjes in Visa’s pas komen als de zon wat meer schijnt…  Wink

Ik vond de opkomst qua auto’s wel apart. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel XM’s V6 bij elkaar gezien en de CX was ook best aardig vertegenwoordigd. Misschien dat het met zo’n wintermeeting iets meer de werkpaarden en pekelvreters zijn die komen en dat in de zomer het “luxeblik” weer beter vertegenwoordigd is?

Toen ik aankwam stonden er nog nauwelijks of geen BXen, maar dat veranderde gelukkig zeer snel Very Happy

Over meisjes met Visa’s gesproken. Caroline(81) was er wel, maar ze was niet met haar Visa gekomen.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 12 februari 2007 12:22 AM
  [ # 52 ]

Waren idd ongelooflijk veel xm v6’en Shocked Zowiezo heel erg veel xm’s!

Xsara_Coupe

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 12 februari 2007 12:23 AM
  [ # 53 ]
jaco schreef:

@Bram: je maakt me helemaal verlegen met je lyrische complimenten over mijn rode BX. Smile  Het is inderdaad een zeer zeldzame kleur waarvan er voorzover bij mij bekend maar twee van rondrijden in NL.

De kleur is Rouge Florentin, die meer bekend is van de CX. Kleurcode EJVcR.

Rouge Florentin…..ik zal die kleur onthouden. Wink

Staat gewoon vreselijk mooi bij een BX Shocked ...het was voor het eerst dat ik deze kleur tegenkwam en was er meteen verliefd op

Dus : mocht ik OOIT een BX tzd-turbo berline in deze kleur tegenkomen, met airco en nog geen 2 ton….dan beloof ik bij deze PLECHTIG dat ik die de rest van mijn leven zal houden. Exclamation  Cool

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 februari 2007 12:24 AM
  [ # 54 ]
Xsara_Coupe schreef:

Het meisje van de visa was er wel, alleen de visa niet Wink Miss moeten jullie is wat aardiger praten over de visa Laughing
Verder idd erg jammer dat er geen ds’en en Sm’s waren, maar dat was te verwachten met al die pekel op neerlands wegen…
Ik heb nu al weer zin in de meeting bij chyparse! Very Happy

Xsara_Coupe

O nou, ik ben tegen Caroline heel aardig geweest over de Visa hoor. En ik meende het ook allemaal. De Visa is een pracht wagen en hopelijk neemt Ze haar Visa een volgende keer wel mee.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 12 februari 2007 12:26 AM
  [ # 55 ]
Bram schreef:
jaco schreef:

@Bram: je maakt me helemaal verlegen met je lyrische complimenten over mijn rode BX. Smile  Het is inderdaad een zeer zeldzame kleur waarvan er voorzover bij mij bekend maar twee van rondrijden in NL.

De kleur is Rouge Florentin, die meer bekend is van de CX. Kleurcode EJVcR.

Staat gewoon vreselijk mooi bij een BX Shocked ...het was voor het eerst dat ik deze kleur tegenkwam en was er meteen verliefd op

Dus : mocht ik OOIT een BX tzd-turbo berline in deze kleur tegenkomen, met airco en nog geen 2 ton….dan beloof ik bij deze PLECHTIG dat ik die de rest van mijn leven zal houden. Exclamation  Cool

Dit klinkt als een uitdaging om er een te vinden mensen! Wink  Miss een inzamelingsactie om er een in rouge florentin te laten spuiten? Ik wil dat wel is zien, Bram die zn verdere leven een bx houdt Twisted Evil  Laughing

Wel jammer trouwens dat ik geen mod’s of administrator heb gezien op de meeting!

Xsara_Coupe

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 12 februari 2007 12:26 AM
  [ # 56 ]
Bram schreef:

Zo, dan moet je wel heeeel erg verliefd zijn geworden, als je dat soort beloftes durft te doen. Hoe vaak koop jij ook alweer een andere BX?  Very Happy

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 12 februari 2007 12:29 AM
  [ # 57 ]
Xsara_Coupe schreef:

Wel jammer trouwens dat ik geen mod’s of administrator heb gezien op de meeting!

SZ is mod en ik ben admin in cognito. Maar sans-pareil is dat niet in cognito en die was er ook, inclusief citfo jas nog wel! Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten

Gepost: 12 februari 2007 12:31 AM
  [ # 58 ]

Das waar! Helemaal vergeten Surprisedops:
Sans had ik idd gezien.
Heb vandaag gewoon zoveel mensen gezien en gesproken.. Begin nu al onzin uit te kramen Wink

Xsara_Coupe

Profiel  

Gepost: 12 februari 2007 12:33 AM
  [ # 59 ]

BX in Rouge Florentin:

hier ook nog 2:

http://62.95.94.132/gallery/album20?page=7 (foto 6)

http://62.95.94.132/gallery/album20?page=14 (foto 1)

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 12 februari 2007 12:37 AM
  [ # 60 ]
Bram schreef:

Op marktplaats staat wel een fantastische (zo lijkt het tenminste) Rouge Florentin BX 16 TRI uit 1987. Met nog geen ton op de tellen en bruin interieur. Niemand na vandaag interesse?

Profiel  

4 van de 11
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook