Aangezien de kit van mijn rechterkoplamp niet meer goed afsluit dacht ik de kit maar eens te vervangen. Voor de rest is ie nog prima namelijk.
Wat voor soort kit moet je daarvoor gebruiken? En zijn er nog bepaalde “do’s en don’ts”.
(Heet water en glas is geen goed idee daar ben ik inmiddels al wel achter )
gebruik kit in een neutrale kleur.
geen zwarte ruitenkit.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ja het is nu ook beige achtig, waarschijnlijk vroeger wit.
zal inderdaad wel wit geweest zijn
gebruik geen sanitair kit met azijn, kan metaal namelijk niet tegen
blijf ook van de spiegel af, kan je enkel slechter krijgen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Waarschijnlijk een overbodige tip: maar maak de oppervlakken goed schoon voor je de kit aanbrengt. er is speciale kit-verwijderaar in de handel voor de laatste restjes kit die je er moeilijk/niet af kan krijgen, maar pas wel op: dat spul bijt op je huid !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Sikaflex, kost ietsje meer maar is echt goed. Wordt o.a. ook op schepen gebruikt, verkrijgbaar bij de betere verfzaken.
Oh ja, ik heb de koplampglazen van mijn GS eerst even in de vaatwasser gedaan (niet te heet trouwens) en ze zijn weer mooi helder geworden.
patje74 schreef:Sikaflex, kost ietsje meer maar is echt goed. Wordt o.a. ook op schepen gebruikt, verkrijgbaar bij de betere verfzaken.
Oh ja, ik heb de koplampglazen van mijn GS eerst even in de vaatwasser gedaan (niet te heet trouwens) en ze zijn weer mooi helder geworden.
sikaflex is erg vaak zwart. Das niet mooi voor kolampen.
sikaflex heb je in meerdere kleuren hoor, gewoon even opletten welke je pakt
Wit, antiek wit, grijs, donkergrijs, bruin, beige, zwart, lichtgrijs, middelgrijs en
basaltgrijs.
volgens sika zelf dan
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
mooi. Ik ken het vooral als zwarte ruiten kit. heel sterk.
Ja daar kun je ook uitstekend spoilers mee aanbrengen op niet opzichtige bolides, die er na behandeling niet minder opzichtig van werden.
Test
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Meer iets voor een opel…(spoilers, bumpers,gaasgrille Brrrrr)
Ik gebruik zelf gewoon transparante polymax….
ook heel goed bruikbaar om gaten in panda`s te dichten.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist